Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer er veldig gnien. Vi skal flytte i ny leilighet,  leie. Han vil kun betale husleie da, og ikke depositumet som er 2×husleie attpåtil en husleie. . På grunn av at han er redd for at jeg skal gjøre det slutt. Men han har også gjort det slutt ved krangler. Råd? Jeg mener han må betale 50/50 når vi skal flytte nå!

Anonymkode: 8889b...794

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner... 

Anonymkode: f9a62...a22

• Liker 1
Skrevet

Kan dere ikke betale halvparten hver og lage en kontrakt da?

Anonymkode: 0c196...685

• Liker 6
Skrevet

Såklart skal dere betale 50/50 om dere skal bo sammen. 
Når det er sagt er forhold der en eller begge parter gjentatte ganger truer med å slå opp pga krangling dømt til å feile. 

Anonymkode: 27a3d...29f

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Samboer er veldig gnien. Vi skal flytte i ny leilighet,  leie. Han vil kun betale husleie da, og ikke depositumet som er 2×husleie attpåtil en husleie. . På grunn av at han er redd for at jeg skal gjøre det slutt. Men han har også gjort det slutt ved krangler. Råd? Jeg mener han må betale 50/50 når vi skal flytte nå!

Anonymkode: 8889b...794

Allerede vært slutt og du vil flytte inn med ham?

Skrevet

Det her bør jo være en enkel sak for han. 

Dere betaler 50/50, også laget dere en kontrakt på det. En kopi til deg, en kopi til han. 

Hva i all verden er poenget for han å være sammen med deg om han stoler så lite på deg? 

Akkurat det hadde jeg faktisk hatt litt problemer med å svelge, samt det faktumet at han truer med brudd stadig. Er du helt sikker på at dere passer så godt sammen? 

Anonymkode: d2a6a...0e6

• Liker 4
Skrevet
O.G. skrev (1 minutt siden):

Du vet ting kan ordne seg eller?

Anonymkode: 25738...fc6

Skrevet

Har det hvert slutt en gang, og han bruker det som unnskyldning for å ikke betale 50/50 på utgiftene burde du virkelig finne den annen 🤦‍♀️

Anonymkode: 39ac3...ebe

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å flytte sammen/få barn/kjeledyr er ikke løsningen når ting kan ordne seg. Ting må ordne seg FØR man tar en økonomisk risiko sammen. 

Anonymkode: 27a3d...29f

• Liker 5
Skrevet
O.G. skrev (3 minutter siden):

Hei, vi har ikke fysisk flyttet fra hverandre, bare trusler....

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skal du gjøre neste gang dere krangler og han slår opp med deg når han ikke får det som han vil`?

Skrevet
Lulia skrev (Akkurat nå):

Se post #11

Skrevet
O.G. skrev (Akkurat nå):

Hva skal du gjøre neste gang dere krangler og han slår opp med deg når han ikke får det som han vil`?

Da bør jeg vel få han ut en gang for alle, men spm. mitt er hva bør jeg forlange nå? 50 prosent av de pengene?

Skrevet
Lulia skrev (Akkurat nå):

Da bør jeg vel få han ut en gang for alle, men spm. mitt er hva bør jeg forlange nå? 50 prosent av de pengene?

Det er ditt eget problem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det her bør jo være en enkel sak for han. 

Dere betaler 50/50, også laget dere en kontrakt på det. En kopi til deg, en kopi til han. 

Hva i all verden er poenget for han å være sammen med deg om han stoler så lite på deg? 

Akkurat det hadde jeg faktisk hatt litt problemer med å svelge, samt det faktumet at han truer med brudd stadig. Er du helt sikker på at dere passer så godt sammen? 

Anonymkode: d2a6a...0e6

Helt enig, er dette bare sleiphet for å komme seg unna betaling liksom

Skrevet
O.G. skrev (1 minutt siden):

Det er ditt eget problem.

Oj tusen takk

Skrevet

Hvis du betaler hele depositumet og han forårsaker skader, er det jo du som betaler for hans uforsiktighet. Alle tenker 50/50 er fair, unntatt din utkårede. Det er vel flere her som ikke gir dette samboerskapet de beste sjanser for framtida. 

Anonymkode: 063ec...78b

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du betaler hele depositumet og han forårsaker skader, er det jo du som betaler for hans uforsiktighet. Alle tenker 50/50 er fair, unntatt din utkårede. Det er vel flere her som ikke gir dette samboerskapet de beste sjanser for framtida. 

Anonymkode: 063ec...78b

Ok takk for svar 

Skrevet
Lulia skrev (20 minutter siden):

Sikker på det her? Hva med neste gang han truer?

Anonymkode: 94887...2a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sikker på det her? Hva med neste gang han truer?

Anonymkode: 94887...2a8

Da må jeg flytte fra han 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...