Cassiopeia Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Sjekk ut www.hm.com. Jeg kan knapt vente til den kommer i butikkene! Endret 20. oktober 2005 av Cassiopeia
Ephemera Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg vil ha den kjolen, men jeg vil ha den i svart!! Nå har jeg bare sett på siden i full fart (sitter på jobb), men det ser jo ut som det går an å bestille online også? For jeg har IKKE mulighet til å stå utenfor butikken når den åpner....
Cassiopeia Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg vil ha den kjolen, men jeg vil ha den i svart!! Nå har jeg bare sett på siden i full fart (sitter på jobb), men det ser jo ut som det går an å bestille online også? For jeg har IKKE mulighet til å stå utenfor butikken når den åpner.... ← Man kan bestille på nett, men ikke før i november sto det..hvordan i all verden skal jeg greie å vente så lenge?
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #4 Skrevet 20. oktober 2005 Hvilken kjole tenker dere på? Tror ikke jeg trenger å presse meg til HM...
Ephemera Skrevet 20. oktober 2005 #5 Skrevet 20. oktober 2005 Hvilken kjole tenker dere på? Tror ikke jeg trenger å presse meg til HM... ← Hvis du går inn på www.hm.com, så kommer det nå opp en startside med kolleksjonen til Stella. Det er vel 4 - 5 antrekk der, og det ene er en søt kjole
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #6 Skrevet 20. oktober 2005 Tror ikke jeg kommer til å løpe ræva av meg for å få tak i de klærne når de kommer, men de var uten tvil finere enn Lagerfeld kolleksjonen.
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #7 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har lyst på den svarte kåpen. Fant den ikke på hm sine sider, men det var bildet av det i Det Nye.
Søtpotita Skrevet 21. oktober 2005 #9 Skrevet 21. oktober 2005 Syns heller ikkje det var det heilt store...men sikkert flott for dei som har stilen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå