Gå til innhold

Han "glemmer" å ta på kondom, har ikke spurt meg om jeg bruker prevensjon engang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste møtt en fyr, kun for sex. Han tar aldri frem kondom på eget initiativ, men later som han glemmer dette i stundens hete. Når jeg minner han på det tar han på.

De siste gangene når jeg har mint han på det, så ser jeg han tar frem kondomet og jeg tror han tar den på. Jeg kjenner ikke forskjell på om den er på eller ikke, hvertfall ikke når jeg var sikker på den var på. Men han later bare som han skulle ta den på og "glemte" det igjen, for så å ha sex uten kondom.

Jeg synes dette er ganske frekt og har sagt til han at jeg ikke vil ha sex uten kondom. Men det jeg stusser mest over er at han har aldri spurt meg om jeg bruker prevensjon engang. Jeg gjør det, men det vet jo ikke han, og hvordan i all verden kan han da ta sjansen på sex uten kondom? Tenker ikke menn på konsekvensene? Det kan jo bli ganske mange barn på denne fyren etterhvert hvis han holder på slik. 

Flere som har vært borti slike mannfolk?

Anonymkode: d5629...994

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vet at han bare kan ghoste deg og forsvinne om du skulle bli gravid. Derfor bryr han seg ikke.

Anonymkode: 31379...700

• Liker 3
Skrevet

Har vært borti slike ja. De er rett og slett stokk dumme, det er så turn-off med sånn oppførsel at det blir ikke mer sex med meg iallfall 🥴

Anonymkode: 7c82b...84b

• Liker 8
Skrevet

Ja, og da blir han kastet ut og ignorert etterpå. 

Anonymkode: ced3e...10c

• Liker 1
Skrevet

Kan det være at noen menn ikke vet hvordan en bruker kondom?? 

Anonymkode: 52148...f9c

Skrevet

Har vært borti noen sånn jeg og. Og alle sier at de forventer at jeg går på pilla, for "jeg skal faen meg ikke ha noen unge" 

så sier jeg, jeg tar heller en unge enn alskens møkk som herpes, klamydia og alle de greiene der... men det virker det ikke som de tenker på i det hele tatt. Er så usmakelig og latterlig så jeg har ikke ord...

Anonymkode: 5b5c7...1f8

• Liker 4
Skrevet

Sex uten samtykke om beskyttelse er overgrep. Om du eller han har TYDELIG ytret samtykke til sex KUN med beskyttelse, og den andre parten later som om beskyttelsen er på men ikke er et, er det overgrep. Det er IKKE det du samtykket til. Dette gjelder bruk av kondom, å lyve om p-piller - alle typer prevensjon. 

Anonymkode: 89300...9a3

• Liker 8
Skrevet

Som anonym over sier - å lyve om bruk av beskyttelse er overgrep. 

Anonymkode: 89300...9a3

• Liker 2
Skrevet

Har du spurt han rett ut om han er klar over at du beholder hvis du blir gravid? (Jeg hadde sagt det selv om jeg kom til å ta abort, han skal vel sannelig ikke satse på at noen tar abort.) Kanskje han er av typen som sitter og sutrer på nett over kvinner som lurer menn til å få barn. Og så skriver at kvinner er uansvarlige som tar abort.

Anonymkode: 6ad30...96f

• Liker 5
Skrevet

Du får spør om han ønsker seg barn snart. For da kan dere jo bare droppe kondom helt.

Eller en gang etter sex, legg deg med beina opp etter veggen og spør om han tror det ble klaff denne gangen, og om han føler seg klar til bleieskift og våkenetter om 9 mnd.

Og så se ansiktsutrykket hans.

• Liker 5
Skrevet
Hedda-78 skrev (Akkurat nå):

Du får spør om han ønsker seg barn snart. For da kan dere jo bare droppe kondom helt.

Eller en gang etter sex, legg deg med beina opp etter veggen og spør om han tror det ble klaff denne gangen, og om han føler seg klar til bleieskift og våkenetter om 9 mnd.

Og så se ansiktsutrykket hans.

This 👆🏼 

han kan like gjerne begynne å forberede seg. Spør hvordan dere skal gjøre det økonomisk i samme slengen, for du skal jo ikke stå for alt til ungen. 

Anonymkode: 3d856...cde

Skrevet

Hvorfor fortsetter du å ha sex med en fyr som ikke er til å stoles på når det kommer til kondombruk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har du spurt han rett ut om han er klar over at du beholder hvis du blir gravid? (Jeg hadde sagt det selv om jeg kom til å ta abort, han skal vel sannelig ikke satse på at noen tar abort.) Kanskje han er av typen som sitter og sutrer på nett over kvinner som lurer menn til å få barn. Og så skriver at kvinner er uansvarlige som tar abort.

Anonymkode: 6ad30...96f

Jepp, sikkert samme type som messer om juridisk abort🙄

Anonymkode: 3ba82...550

• Liker 1
Skrevet
O.G. skrev (1 time siden):

Hvorfor fortsetter du å ha sex med en fyr som ikke er til å stoles på når det kommer til kondombruk?

Dette. Dette lurte jeg på og.. 

Hvorfor går ts tilbake?? 🤔

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (1 minutt siden):

Dette. Dette lurte jeg på og.. 

Hvorfor går ts tilbake?? 🤔

Bare spekulasjoner fra min side, men kanskje hun tror hun ikke finner like bra kuk noe annet steds hen?

Skrevet
O.G. skrev (3 minutter siden):

Bare spekulasjoner fra min side, men kanskje hun tror hun ikke finner like bra kuk noe annet steds hen?

Alle andre kuker er da bedre enn denne

Anonymkode: 1ac41...12e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har i det siste møtt en fyr, kun for sex. Han tar aldri frem kondom på eget initiativ, men later som han glemmer dette i stundens hete. Når jeg minner han på det tar han på.

De siste gangene når jeg har mint han på det, så ser jeg han tar frem kondomet og jeg tror han tar den på. Jeg kjenner ikke forskjell på om den er på eller ikke, hvertfall ikke når jeg var sikker på den var på. Men han later bare som han skulle ta den på og "glemte" det igjen, for så å ha sex uten kondom.

Jeg synes dette er ganske frekt og har sagt til han at jeg ikke vil ha sex uten kondom. Men det jeg stusser mest over er at han har aldri spurt meg om jeg bruker prevensjon engang. Jeg gjør det, men det vet jo ikke han, og hvordan i all verden kan han da ta sjansen på sex uten kondom? Tenker ikke menn på konsekvensene? Det kan jo bli ganske mange barn på denne fyren etterhvert hvis han holder på slik. 

Flere som har vært borti slike mannfolk?

Anonymkode: d5629...994

Sikkert sånne fyrer som skriker og bærer seg om at det burde være lovlig med juridisk abort 🙃 Herregud for noen tullinger.

Anonymkode: a444f...ef3

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Alle andre kuker er da bedre enn denne

Jeg tror du har rett.

Skrevet

Som de andre sier, hvis dere har avtalt at dere skal ha sex med kondom, og han ljuger om at han har tatt den på eller tar den av underveis uten samtykke, så er det faktisk overgrep. Han utsetter deg for både graviditet- og helserisiko. Hvis du skal møte idioten igjen så får du være klar på hva slags prevensjon dere skal bruke, og hvis han finner på slikt tull så sparker du han ut av senga og truer med anmeldelse - en trusel du selvsagt vil gjennomføre

Skrevet

Du sier at du ikke kan kjenne forskjell, men du kan jo bare kjenne med hånden din når som helst under samleiet? Du vil kunne kjenne åpningen av kondomet ved roten av penis med hånden din hvis det er satt riktig på. Hvis du ikke kjenner noe så ber du han stoppe for å sjekke at det sitter ordentlig på.

Jeg ville uansett revurdert å ha sex med noen som ikke respekterte dette. Du risikerer helsen din.

Anonymkode: 28b5f...dd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...