Gå til innhold

Hvor lenge er syklusen klusset med etter vaksine?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slenger spm inn her siden dere har peiling på sånt! Jeg har ikke tatt vaksine siden august, og er vanligvis ganske punktlig men sist menstruasjon var rar hvor den kom når den skulle men spottet mest 2 første dagene før det tok seg opp litt, og nå er jeg 3 dager forsinket. Jeg er ikke gravid da jeg er sterilisert.. Kan det også ha noe å si? 

Anonymkode: 3571b...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det krøll i 4 mnd før det stabiliserte seg. Men tror ikke du finner en fasit på dette, for noen har jo ikke slik reaksjon og noen sliter ett år etter..

Anonymkode: feb54...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok siste vaksine i slutten av august og tok ut hormonspiral rett etterpå (ventet til jeg var vaksinert). Hadde en sterk bortfallsblødning, og etter det har jeg hatt menstruasjon, men noe mer uregelmessig. Denne måneden ser det ut til at jeg har fått litt EL-slim, og det er første gang siden da.

Det er vanskelig å si hva som er hva. Jeg har hatt noe uregelmessigheter før jeg begynte på hormonspiral, men jeg har også hatt EL-slim månedlig, og det forsvant. Ifølge legen skulle ting være raskt i gang etter hormonspiral siden den kun er lokal, men det føles litt som at det har tatt lengre tid.

Anonymkode: da841...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ja, kjedelig greier.. Går rundt i hvit uniform hele dagen og er livredd for at NÅ kommer det..orker liksom ikke bruke bind eller ob uten mensen.. Takk for svar ☺️ ser ut som det kan være litt kluss en stund

Anonymkode: 3571b...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...