Gå til innhold

Bensinstasjonburger vs mcdonalds burger. Hva er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spist lite ferdigburgere. Hva smaker best hvis man bare har disse stedene å velge mellom?

Anonymkode: 463c7...d25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en smakssak.

Jeg personlig synes MacDonald smaker helt forferdelig, og går heller sulten enn å spise det... Mens burger fra bensinstasjon er godt, og noe jeg gjerne spiser når jeg er på farta!

• Liker 2
Skrevet

Kjøper man en av de i "toppklassen" hos McD så blir det ganske jevnt vil jeg si.

Sammenligner man med en vanlig cheeseburger hos McD så vinner bensinstasjon lett etter min mening.

Anonymkode: a967d...6ca

• Liker 3
Skrevet

Bensinstasjon, helt klart!

• Liker 3
Skrevet

McDonalds er jo helt krise, så bensinstasjon vinner greit.

Anonymkode: 6fa4b...0e7

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Bensinstasjon, uten tvil. 

Skrevet

Bensinstasjon og til nøds burgerking 

Skrevet

Esso sine burgere er konge! Men begynner å bli noen år siden sist jeg spiste de. 

Anonymkode: cfd9c...c07

• Liker 1
Skrevet

Den du lager hjemme. 

kjøp en pakke kjøttdeig bland inn litt hvitløk og chili, krydre med salt/pepper og et par dråper Tabasco.

Finn et bedre brød en hatting sine og ha litt dressing på bunn, salat, løk og så burgeren når den er stekt, før burgeren er ferdig så har du på cheddar typ chatedral city(engelsk) og noen skiver sylteagurk. På toppsiden av brødet litt ketsjup. Bacon til om du liker. 

har spist alt for mye på mcern og levde på hamburgere fra bensinstasjon når jeg var ung å helt droppet det pga de smaker lite… om du likevel skal være vrang å spise på ferdigmat så stikk på en hamburgersjappe som selger mye så de får igjennom flyt av varer så råvarene er friske og de lager gode. 
ellers har det stor betydning hvem som lager hamburgeren på bensinstasjoner. På mc Donald og lignende er det mye fett osv men oppskriften over er like gode som de og man får smaksbalansene som man får der.

Anonymkode: c104b...1e9

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker McD

Anonymkode: 36b8b...3c3

• Liker 3
Skrevet

Bensinstasjon selvfølgelig. 

Deli de luca har sider til 25 kr. Samme str som mc donald. Og smaker himmelsk i forhold til mc burgeren

Anonymkode: a76f7...e39

Skrevet

Statoilburgeren jeg spiste for mange Herrens år siden var den beste burgeren jeg har smakt.

Anonymkode: e1a61...c1d

• Liker 1
Skrevet

McDonalds

Anonymkode: 3d21a...386

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Statoilburgeren jeg spiste for mange Herrens år siden var den beste burgeren jeg har smakt.

Anonymkode: e1a61...c1d

Rett og slett! Synes den er skikkelig god, og foretrekker den lenge før McD. Synes den har gode råvarer, god smak, og frisk salat 🙂 

• Liker 1
Skrevet

Burgere på bensinstasjonene er faktisk ganske gode.

Anonymkode: bd69d...b10

• Liker 1
Skrevet

Å spise fra macdonalds er som å spise fra et søppelspann. Bensinstasjonburgere er jo faktisk godt.

Anonymkode: 7c035...843

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker McDonalds best. Men det er jo smak og behag. Jeg liker McDonalds bedre enn hjemmelagde burgere også. 

Anonymkode: 92e6e...67b

• Liker 3
Skrevet

Velger McDonalds over bensinstasjon. Syns ikke McDonalds er så ille? :) 

Anonymkode: 24b10...278

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Å spise fra macdonalds er som å spise fra et søppelspann. Bensinstasjonburgere er jo faktisk godt.

Anonymkode: 7c035...843

Hvordan vet du hvordan det er å spise fra et søppelspann? :klo:

Jeg er ikke veldig glad i fast-foodburger, så jeg velger bensinstasjon hvis jeg må velge, men det er ikke veldig ofte, kanskje en gang hvert tredje år.

• Liker 1
Skrevet
Brunhilde skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du hvordan det er å spise fra et søppelspann? :klo:

Jeg er ikke veldig glad i fast-foodburger, så jeg velger bensinstasjon hvis jeg må velge, men det er ikke veldig ofte, kanskje en gang hvert tredje år.

Hvert 3 år??????

Anonymkode: 72d7a...b19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...