Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er hva jeg gjør:

1. Serverer kaffe og frokost på sengen hver dag.
2. Fast dag i uken hvor vi drar på restaurant.
3. Kjøper gaver fra ham til familie og sender de etter han har signert.
4. Passer på å ikke stille spørsmål før det har gått en time etter han kom hjem
5. Aldri setter på vaskemaskinen når han er hjemme?

Hva er dine fem ting du gjør fast for mannen din?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen ting jeg gjør fast. Tar det som det kommer, etter tid og humør. Jeg prøver å lage mat han liker, og å kle meg fint stort sett. 

Nummer 3 kommer jeg aldri til å gjøre, synes det er en uting. Angrer på at jeg gjorde sånt for eksen.

Nummer 5 skjønte jeg faktisk ikke, med mindre man sjelden er samtidig hjemme. 

Anonymkode: 21901...37e

• Liker 2
Skrevet

Ka faan.

• Liker 28
Skrevet
Høysesongen skrev (34 minutter siden):

Dette er hva jeg gjør:

1. Serverer kaffe og frokost på sengen hver dag.
2. Fast dag i uken hvor vi drar på restaurant.
3. Kjøper gaver fra ham til familie og sender de etter han har signert.
4. Passer på å ikke stille spørsmål før det har gått en time etter han kom hjem
5. Aldri setter på vaskemaskinen når han er hjemme?

Hva er dine fem ting du gjør fast for mannen din?

Haha herregud 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: d53e7...f01

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Haha herregud 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: d53e7...f01

Jeg er lykkelig gift. Vi har fire barn sammen. Alle barna gjør det veldig bra på skolen og utmerker seg i idrett. Dette er fordi jeg alltid har satt familie først. Jeg bygger opp familien og mannen bygger opp familieformuen.

Mannen min kjøper roser og sjokolade til meg hver fredag. Han masserer føttene mine etter jeg har jogget på søndagsmorgen. Jeg behandler ham som en konge og jeg blir behandlet som en dronning. Vi elsker hverandre og gjør alt for hverandre.

Mannen min og jeg er team. Vi viser hverandre kjærlighet igjennom gjerninger daglig.

• Liker 7
Skrevet

Suger pikke hans minst 3 ganger i uka og har sex nesten daglig. Lager mat.

Anonymkode: 99047...398

• Liker 13
Skrevet

Så slitsomt.. vi har det gøy sammen, lager mat sammen, vasker sammen, støtter hverandre om nødvendig og passer på at den andre har det bra. Det holder i massevis.

Anonymkode: 7e158...82d

• Liker 14
Skrevet

Er der mentalt for ham og barna våre, tar vare på meg selv og er ei kul dame han setter pris på. 

Du derimot høres ut som tjeneren til mannen din. Eventuelt har 1950-tallet banket på døren deres. 

Anonymkode: f3900...2aa

• Liker 17
Skrevet

° Jeg lager mat eller noe annet godt. 

° Nusse/kysser han på panna og kinnet

° Kjøper gave 

° Sender SMS til moren hans

° Smører lotion på ryggen og armene hans

° Trener sammen

Ellers elsker vi hverande høyt begge to, og er selvfølgelig gjensidig i handlingene våre. Vi bygger hverandre opp og er tilstede for hverandre. Gleder oss veldig til å få barn sammen :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg klør/koser han på rumpa.

Anonymkode: 5f3d5...fe0

Skrevet

Dette klarer jeg ikke å ta seriøst 🤣

• Liker 16
Skrevet
Rosatoast skrev (10 minutter siden):

° Jeg lager mat eller noe annet godt. 

° Nusse/kysser han på panna og kinnet

° Kjøper gave 

° Sender SMS til moren hans

° Smører lotion på ryggen og armene hans

° Trener sammen

Ellers elsker vi hverande høyt begge to, og er selvfølgelig gjensidig i handlingene våre. Vi bygger hverandre opp og er tilstede for hverandre. Gleder oss veldig til å få barn sammen :)

Høres ut som om dere går et lykkelig ekteskap i møte 🙂

• Liker 1
Skrevet

Elsker ham, og er flink til å fortelle ham det og vise det med ord, kyss og kos.

Forsøker så godt jeg kan å være oppmerksom når han gjør en ekstra innsats (om det så er med ungene, i huset, med bilen, på jobben osv) og passer på å fortelle ham at jeg ser det han gjør og at jeg setter pris på ham.

Ellers elsker jeg å skjemme bort litt med ting innimellom hvis jeg kommer over noe som jeg tenker han ville blitt glad for eller trenger. Kan f.eks være at jeg kommer over et par fine sko på salg i hans str, en genser jeg tenker ville vært fin på ham,  eller at jeg kjøper et gavekort på playstationstore når jeg vet at det straks kommer ut et nytt spill han har gledet seg til osv. Kan også være mer praktiske ting som at jeg kjøper med noen nye sokker og truser til ham når jeg først er på butikken og kjøper inn til meg eller ungene. Prøver også å overraske med ting jeg vet han kommer til å glemme. Som å vaske/rense dressen hans før julebord så den er klar osv.

Skrevet
blåbærpai skrev (3 timer siden):

Ka faan.

We need more love in this world. Be the love you want to see ❤️

Skrevet
teknosilje skrev (14 minutter siden):

Dette klarer jeg ikke å ta seriøst 🤣

Da er i to 

• Liker 5
Skrevet
Høysesongen skrev (3 timer siden):

Jeg er lykkelig gift. Vi har fire barn sammen. Alle barna gjør det veldig bra på skolen og utmerker seg i idrett. Dette er fordi jeg alltid har satt familie først. Jeg bygger opp familien og mannen bygger opp familieformuen.

Mannen min kjøper roser og sjokolade til meg hver fredag. Han masserer føttene mine etter jeg har jogget på søndagsmorgen. Jeg behandler ham som en konge og jeg blir behandlet som en dronning. Vi elsker hverandre og gjør alt for hverandre.

Mannen min og jeg er team. Vi viser hverandre kjærlighet igjennom gjerninger daglig.

Jeg går utifra at du ikke har annet arbeide enn familien da?

Imidlertid må du huske på at om dere skilles må du også få med en betydelig del av familieformuen.

Dette kan bli riktig bra for barna som kanskje kan studere på internasjonalt anerkjente srudiesteder når den tiden  kommer.

• Liker 4
Skrevet

For noen minutter siden så la TS ut dette:

Anonymkode: ee26f...613

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For noen minutter siden så la TS ut dette:

Anonymkode: ee26f...613

Ja og hva er galt med det? Jeg ser på netthistorikken, men jeg tror det er sønnen min. Hva er problemet?

Skrevet
blåbærpai skrev (4 timer siden):

Ka faan.

Etter å ha lest HI trenger jeg en t-skjorte med dette trykket på. 

• Liker 10
Skrevet

Æsj så klissete og teit. 

Anonymkode: 8c455...763

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...