Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da de har barn sammen, men sier han allikevel ikke vil gå tilbake til henne. For å elske noen, å klare bo sammen er to forskjellige ting.

Og jeg sitter her og bare tenker, kan jeg satse på et forhold med en som innrømme å elsker x'en 

Anonymkode: 9c622...363

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

kan jeg satse på et forhold med en som innrømme å elsker x'en 

Hvis du synes det høres fint ut med en kar som fortsatt har følelser for eksen så kjører du på.

Hvis du foretrekker menn som er ferdig med eksen, også følelsesmessig, går du videre.

• Liker 15
Skrevet

Det der høres ikke ut som oppskriften på en lykkelig tilværelse for deg 😕 

Anonymkode: 8ad19...e79

• Liker 7
Skrevet

Ble så usikker, er jo mange år siden de var sammen og hun er i et forhold nå.

Men hørte sjalusi i stemmen hans når han fortalte om hennes samboer. Samtidig så var det han som gikk ut av forholdet, så de klarte ikke å bo sammen. Var mye fram og tilbake før det var helt slutt.

Men sitter med en følelse av å være nr 2. Og når han sa at han elsker henne da hun ga ham et barn og vil alltid elsker henne. Så syns jeg det høres vackert ut men Samtidig tenkte jeg, men hvor passer jeg inn her. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ble så usikker, er jo mange år siden de var sammen og hun er i et forhold nå.

Men hørte sjalusi i stemmen hans når han fortalte om hennes samboer. Samtidig så var det han som gikk ut av forholdet, så de klarte ikke å bo sammen. Var mye fram og tilbake før det var helt slutt.

Men sitter med en følelse av å være nr 2. Og når han sa at han elsker henne da hun ga ham et barn og vil alltid elsker henne. Så syns jeg det høres vackert ut men Samtidig tenkte jeg, men hvor passer jeg inn her. 

Hadde han vært smart så hadde han sagt "glad i" og ikke  "elsker" 

Anonymkode: a411c...e6e

• Liker 8
Skrevet

To muligheter:

Det var hun som forlot han.

Eller,

Han gikk først, angret, men da ville hun ikke ha han tilbake.

Han er hvertfall ærlig om at du har andreplassen, så da passer det jo fint å heller finne en som setter deg på første.

• Liker 6
Skrevet

Jeg er glad i min eksmann og far til barna på en helt spesiell måte, men det er ikke det samme som å elske. Kan han han brukt feil uttrykk? Spurte du om hva han la i det å elske? Sier han at han elsker deg?

Det kan være definisjonsproblemer her. Ikke la det ligge, det vil gnage deg i stykker. Snakk med han og fortell hvordan det føltes for deg da han sa det. 

• Liker 5
Skrevet

Høres ærlig talt mer ut som han er dårlig til å ordlegge seg, og har temmelig dårlige sosiale antenner. For selv om det er ganske åpenbart at man elsker eksen for å ha "gitt" en barna, så er det vel ikke akkurat noe man trenger å si til ny kjæreste. Og noen er også flinke til å ta ting i aller verste mening, og høre ting som ikke blir sagt (du hørte sjalusi i stemmen hans?).

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker fortsatt min eks. nå etter 4 år. jeg har vært samboer og kjæreste til en annen i 3,5 av de årene. elsker begge, men helt forskjellig. vil fortsatt ikke bli sammen med eksen. 

Anonymkode: b3e1f...e44

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke orket det der.

Når han til og med sier det rett ut til deg, og du merker at han er sjalu på den nye samboeren hennes, så er han på langt nær ferdig med henne følelsesmessig. Han drømmer om henne, og ønsker at ting var annerledes og at de kunne fungere sammen. Sånn er dessverre realiteten.

Anonymkode: bee99...049

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...