Gå til innhold

Hvordan unngår man å se dratt ut i ansiktet etter vektnedgang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nøkkelen gradvis nedgang? 

Anonymkode: 34c75...fb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig å ikke få mangler hvertfall, ta multivitamin, jern og tran osv. Og drikke nok vann. Man har jo fett i ansiktet også, som det blir mindre av ved vektnedgang. Men jeg syns det er mye penere enn bollekinn og tykk blank panne uansett. Bruk litt sminke, og snart kommer våren og man får litt sol i fjeset. Hjelper veldig å få litt farge syns jeg.

Anonymkode: 6fff6...723

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 14.59):

hvis det er slapp hud er det Collagenpulver hver dag det eneste tipset jeg har Huden har mistet elastitet man må kan få  det tilbake sånn noenlunde gjennom kosthold. Beinkraft og gelatin er det samme. Collagen må man begynne å få i seg gjennom kosthold eller tilskudd allerede i ungdomstia for å forhindre dette.  Mye mer enn det tror jeg er ikke du kan gjøre, kanskje gjøre litt lymfe massasje i annsiktet for å få vekk ekstra vann.  Eller bare ta et kirurgisk inngrep. Ingen kremer hjelper ivertfall

Anonymkode: 45288...f82

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hvis det er slapp hud er det Collagenpulver hver dag det eneste tipset jeg har Huden har mistet elastitet man må kan få  det tilbake sånn noenlunde gjennom kosthold. Beinkraft og gelatin er det samme. Collagen må man begynne å få i seg gjennom kosthold eller tilskudd allerede i ungdomstia for å forhindre dette.  Mye mer enn det tror jeg er ikke du kan gjøre, kanskje gjøre litt lymfe massasje i annsiktet for å få vekk ekstra vann.  Eller bare ta et kirurgisk inngrep. Ingen kremer hjelper ivertfall

Idioti. 

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/LAJdmQ/kollagenpulver-virker-ikke-mot-aldring-og-blokkering-fjerner-ikke-ver

Anonymkode: 46b8c...555

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er kollagen som gjør huden elastisk og får huden til å trekke seg tilbake og isammen igjenn. Huden består av 80% collagen

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er noe man må få i seg for å forhindre kollagentap vet du. Det funker kjempe bra. Når man har fyllt 60 har man mistet halvparten av collagenet i huden man begynner å miste endel av det allerede i 20 åra. Og da hjelper det å få i seg det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er noe man må få i seg for å forhindre kollagentap vet du. Det funker kjempe bra. Når man har fyllt 60 har man mistet halvparten av collagenet i huden man begynner å miste endel av det allerede i 20 åra. Og da hjelper det å få i seg det.

Men det hjelper ikke å spise kollagen. Du har blitt lurt av «hudpleiere».

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men det hjelper ikke å spise kollagen. Du har blitt lurt av «hudpleiere».

Haha sant! Tror egentlig hudpleierne også blir lurt, kjenner en som utdannet seg til det og nå sier hun masse uvitenskapelig fjas om det ene og det andre. Hvis de tror på det de sier er de lurt. 

Anonymkode: 8e0b4...640

• Liker 2
Skrevet

Å ikke gå ned for mye. Er du i 30 eller 40-årene vil du se mer uthulet ut om du veier lite.

Anonymkode: 90e35...ce5

Skrevet

Du er klar over at baconcrisp også består av nesten bare collagen? 😂😂😂

Svaret på spørsmålet ditt TS er facelift.

Anonymkode: b1ef4...74e

Skrevet

https://www.ntfe.no/journal/2018/2/tfe-2018-02b-1523/Kollagen_som_vidunderkur_mot_underernæring,_rynker_og_leddplager_–_myte_eller_virkelighet

Ok.

Anonymkode: b1ef4...74e

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Å ikke gå ned for mye. Er du i 30 eller 40-årene vil du se mer uthulet ut om du veier lite.

Anonymkode: 90e35...ce5

Dette er bare noe de overvektige sier for å lure seg selv til at det ikke er vits i å slanke seg. Du mener at du heller vil ha stor mage, valker på ryggen og celulitter på rumpa og lårene enn det du kaller "uthulet" ansikt? Ok....

Anonymkode: e93b2...9ed

• Liker 1
Skrevet

Facelift er vel eneste mulighet 👍🏻 

Anonymkode: 63f0a...e8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette er bare noe de overvektige sier for å lure seg selv til at det ikke er vits i å slanke seg. Du mener at du heller vil ha stor mage, valker på ryggen og celulitter på rumpa og lårene enn det du kaller "uthulet" ansikt? Ok....

Det stemmer ikke altså. jeg har gått ned 15 kilo det siste året, og jeg ser mye eldre ut nå enn før. Veldig kjipt, men vil selvsagt være sunnere enn rynkefri. Selv om det hadde vært fint med begge deler 😄 

Anonymkode: c3510...717

Skrevet

Fett fyller ut rynker. Regner med at du er i en alder hvor det er normalt med litt rynker eller linjer, og da kan du rett og slett ikke få i både pose og sekk, hvis ikke du vil fikse på utseendet ditt. Når du går ned i vekt, forsvinner mye av det fettet som har fylt ut linjer og rynker, og de vil dermed bli mer synlig. 

Anonymkode: 0b560...ab7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Svare denne. Nei jeg f.eks har ikke mage og dobbelhake når jeg veier 75kg. Jeg kan gå ned til 60. Men stopper her. Ser normal slank ut nå. Men ikke supermodell. Men har ikke blitt dratt i fjeset. Veide 110. 

Anonymkode: fb8aa...b57

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Svare denne. Nei jeg f.eks har ikke mage og dobbelhake når jeg veier 75kg. Jeg kan gå ned til 60. Men stopper her. Ser normal slank ut nå. Men ikke supermodell. Men har ikke blitt dratt i fjeset. Veide 110. 

Anonymkode: fb8aa...b57

Du er kjempeflink som har gått ned så langt. Men dersom du veier 75 skal det mye til for at du ikke har mage, dvs mer enn 80 cm livvidde som øker risiko for diverse alvorlige sykdommer. Men selvsagt, mye lavere risiko enn 110! Bra jobbet! Selv har jeg aldri hatt helsefarlig fedme, bare slanker meg litt i ny og ne av kosmetiske årsaker, og at det føles deilig å ha en slank, sterk kropp. Jeg vil heller ha rynker enn fett. Vil heller ha rynker enn botox også, liker best naturlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det stemmer ikke altså. jeg har gått ned 15 kilo det siste året, og jeg ser mye eldre ut nå enn før. Veldig kjipt, men vil selvsagt være sunnere enn rynkefri. Selv om det hadde vært fint med begge deler 😄 

Anonymkode: c3510...717

Eg har gått ned over 40 kilo. Eg har eldast 15 år i ansiktet.

Anonymkode: 2acd5...ace

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 14.59):

Det er det samme om du går fort ned i vekt eller sakte ned i vekt. Så lenge du går ned i vekt uansett om det er fort eller sakte vil du uansett bli dratt i ansiktet. Snakker av erfaring på min egen kropp iallfall. Det går kraftig utover ansiktet hver gang, uansett om jeg har rast ned i vekt eller gått sakte ned, det har ikke hatt noe å si i det hele tatt. Veier 60 kg nå, har veid 100 kg på det meste om det har noe å si.

Anonymkode: 09260...141

Skrevet

Fillers. 
Alder gjør også at underhudsfett i ansiktet forsvinner. 

Anonymkode: e4806...39c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...