AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Jeg bestilte meg badebalje xl fra Jollyroom. Jeg har ikke plass til ordentlig badekar så bestilte denne. Og det sto at det passer til små bad. Men nå ble jeg likevel redd jeg ikke skal få plass eller at jeg ikke skal få esken inn gjennom døra. Satset liksom på at den skal passe da badet ikke er bittelite, men heller ikke kjempestort. Og jeg har ikke noe tommestokk for øyeblikket. Noen her som har denne baljen? Anonymkode: b9611...2bc
MalloryK Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Jeg har den. Dørene inn til badet er 60 cm i bredde, og det går fint å få den gjennom der. Kos deg, deilig med badekar! Eller, jeg kjøpte min fra coolstuff. Men den ser lik ut 1
Leo Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Esken er ganske riktig enorm, men det er jo bare å ta baljen ut av esken for den veier veldig lite og er letthåndterlig. Baljen tar dessuten overraskende lite gulvplass, selv om den rommer mange liter vann, fordi den er så vidt høy.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 Leo skrev (12 minutter siden): Esken er ganske riktig enorm, men det er jo bare å ta baljen ut av esken for den veier veldig lite og er letthåndterlig. Baljen tar dessuten overraskende lite gulvplass, selv om den rommer mange liter vann, fordi den er så vidt høy. Xl du har? Anonymkode: b9611...2bc
Leo Skrevet 23. januar 2022 #6 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Xl du har? Anonymkode: b9611...2bc Ja. Jeg bruker den i drivhuset om sommeren!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #7 Skrevet 23. januar 2022 Leo skrev (2 minutter siden): Ja. Jeg bruker den i drivhuset om sommeren! Ok 😊 Smart 👍 Anonymkode: b9611...2bc
Leo Skrevet 23. januar 2022 #8 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ok 😊 Smart 👍 Anonymkode: b9611...2bc Jepp! Bader i vann tilsatt epsomsalt og vanner plantene med det etterpå. Superdeilig å sitte der og filosofere i det grønne 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #9 Skrevet 26. januar 2022 Heldigvis fikk jeg esken gjennom døra, og fikk plass på badet. Var ikke så stor som jeg trodde, men god plass til meg 😊 Sto 120 cm, men den var da ikke så lang... Anonymkode: b9611...2bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå