AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Jeg var på besøk hos en fyr for å se film. Han fikk meg selvfølgelig til å drikke en del alkohol. Jeg tåler lite alkohol, men jeg drakk frivillig. Burde vel skjønt hva som egentlig var planen hans, for i neste øyeblikk våkner jeg til at jeg blir munnpult. Har noen vage øyeblikk av at han bærte meg til senga si. Jeg stoppet han ikke når jeg merket at han munnpulte meg. Jeg var jomfru på tidspunktet og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Var så paff at jeg gjorde ingenting. Etterpå sa fyren til meg at han måtte bruke munnen min, siden jeg hadde visst tviholdt på buksa når han prøvde å få den av. Vet at dette ikke kan sammenlignes med andre voldtekter, men er dette en slags voldtekt? Husker ikke om jeg har sagt nei til han. Det er kanskje ikke voldtekt når han brukte bare munnen min? Anonymkode: 50c76...495
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Soleklar voldtekt. Anonymkode: 3f8f8...3d0 8
Fufu Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Dette burde du anmelde. Har du noen smser hvor han bekrefter det som skjedde? 4
SlemUlv Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Seksuell omgang med overstadig beruset person, som ikke kan samtykke. Voldtekt. 5
Isambard Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 (endret) Selvfølgelig var det voldtekt. Det kunne ikke vært mer åpenbart. Endret 24. januar 2022 av Isambard 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #6 Skrevet 24. januar 2022 Når du må inn på kvinneguiden å spørre om ting,da er det ikke veldig alvorlig,og heller mest sannsynlig ikke sant. Anonymkode: a524c...b31
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #7 Skrevet 24. januar 2022 Det kvinner sier er voldtekt er voldtekt. Anonymkode: 21238...1cd
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #8 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når du må inn på kvinneguiden å spørre om ting,da er det ikke veldig alvorlig,og heller mest sannsynlig ikke sant. Anonymkode: a524c...b31 Hold kjeft Dette er voldtekt, ts! Har du noen bevis? Da ville jeg anmeldt. Anonymkode: cda95...fc8 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #9 Skrevet 24. januar 2022 Soleklar voldtekt. Det blir ord mot ord, men viktig at du anmelder slik at han ligger inne i systemet om han skulle gjøre det igjen med en annen jente. Da vil saken stå sterk når neste jente anmelder. Hvem vet, kanskje han har fått tilsvarende anmeldelser før? I så fall står saken din sterkere i forhold til domfellelse. Anonymkode: b196c...a7e 1
solmåneogstjerner Skrevet 24. januar 2022 #10 Skrevet 24. januar 2022 Kunne jo nesten ikke vært mer klart. Selvsagt er det voldtekt! Du bør anmelde, uansett hvor lenge det er siden. Om det skulle være slik at det blir henlagt så er det likevel registrert. Fysj for en ekkel og fæl fyr! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå