AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Hver gang jeg og venninne skal møtes, har hun alltid avtalt med noen andre i tillegg. Vil hun ikke være alene med meg? Jeg skjønner at jeg faktisk må spørre Henne om det, men det er ikke så lett.. Jeg kan ha vært gjennom vanskelige ting, og gledet meg til å treffe henne, så er det bord til fire. Det er riktignok Hun som har tatt initiativ, men jeg mener også det er hennes oppgave, når jeg har vært langt nede. Da trenger jeg at det bare er meg og henne, ikke small talk om alt mulig annet. Blir bare så skuffa.. Anonymkode: 77874...3c9
Gjest O.G. Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hver gang jeg og venninne skal møtes, har hun alltid avtalt med noen andre i tillegg. Vil hun ikke være alene med meg? Jeg skjønner at jeg faktisk må spørre Henne om det, men det er ikke så lett.. Jeg kan ha vært gjennom vanskelige ting, og gledet meg til å treffe henne, så er det bord til fire. Det er riktignok Hun som har tatt initiativ, men jeg mener også det er hennes oppgave, når jeg har vært langt nede. Da trenger jeg at det bare er meg og henne, ikke small talk om alt mulig annet. Blir bare så skuffa.. Anonymkode: 77874...3c9 Hvis hun er den som inviterer, så kan ikke du kreve at hun ikke skal invitere andre i tillegg, kan være hun tenker at det blir artigere jo flere dere er. Du får invitere henne hjem til deg på kaffe, hvis du har mye på hjertet.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Det har jeg også opplevd. Jeg viste ikke det skulle komme flere. Hun kunne ha nevnt det for meg, så jeg pent kunne takke nei. Er ikke så interessert i fremmede. De snakket om ting jeg ikke viste noe om. Anonymkode: 8b1ce...5a9 5
BobbySocks Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Det er grunnen til at jeg alltid svarer: «kult, hvem er invitert?» før jeg svarer. 7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 Utrolig irriterende! Jeg kan heller ikke fordra det når venner inviterer meg på kafé eller noe, for så å ta med andre uten å informere meg på forhånd. Hadde jeg visst det, hadde jeg blitt hjemme. Min tid er dyrebar, og jeg ønsker ikke å bruke den på andre enn mine nærmeste venner med mindre jeg selv har sagt ja til det. Anonymkode: e0cf0...3f1 7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #6 Skrevet 23. januar 2022 BobbySocks skrev (2 minutter siden): Det er grunnen til at jeg alltid svarer: «kult, hvem er invitert?» før jeg svarer. Er ikke det uhøflig? Anonymkode: c5250...964 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #7 Skrevet 23. januar 2022 Jeg syns det er kjekt å bli kjent med nye folk, så jeg skjønner ikke problemet. Hvis jeg trenger å snakke med en venninne på tomannshånd inviterer jeg henne hjem på kaffe. Anonymkode: 8f798...168 1
BobbySocks Skrevet 23. januar 2022 #8 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke det uhøflig? Anonymkode: c5250...964 Nei, hvorfor det? 1
Loonsta Skrevet 23. januar 2022 #9 Skrevet 23. januar 2022 BobbySocks skrev (34 minutter siden): Nei, hvorfor det? Det kan muligens oppfattes som et forbehold ☺️ 2
ryzorwarlock Skrevet 23. januar 2022 #10 Skrevet 23. januar 2022 Loonsta skrev (20 minutter siden): Det kan muligens oppfattes som et forbehold ☺️ Jeg gjør det fordi hun har venner jeg ikke liker, og unngår dem om muligt.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #11 Skrevet 23. januar 2022 Jeg kan gjerne treffe nye mennekser men jeg liker å vite det hvis flere enn meg er invitert. Hadde en venninne som alltid hadde med seg både en og fem når jeg inviterte, det er også en uting. Selv ble hun drittsur hvis jeg spurte om å ta med en ekstra noe jeg ytterst sjelden gjorde. Anonymkode: 61c08...c68
Gjest O.G. Skrevet 23. januar 2022 #12 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns det er kjekt å bli kjent med nye folk, så jeg skjønner ikke problemet. Hvis jeg trenger å snakke med en venninne på tomannshånd inviterer jeg henne hjem på kaffe. Anonymkode: 8f798...168 Samme her.
BobbySocks Skrevet 23. januar 2022 #13 Skrevet 23. januar 2022 Loonsta skrev (2 timer siden): Det kan muligens oppfattes som et forbehold ☺️ Jeg har heldigvis ikke så skjøre venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå