Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere ikke har barneuke, må dere finne på noe med andre hver dag? Er det ikke en dag dere kunne tenke å være litt for deg selv? Skjønner jo selvfølgelig at det er enklere å finne på noe med venner og gå ut på date etc. Men er det fordi dere er vant til å være fler sammen og så blir det ensomt når dere er alene? 

Jeg som singel hele livet og barnløs er jo vant til det, så her er det nesten motsatt. Jeg er ikke vant til å være med noen på fritiden. Selv om jeg godt kunne tenkt meg det av og til. Livet mitt ble rett og slett ikke slik. 

Også lurer jeg på en ting. Har en kollega som har barna 50/50. Det jeg legger merke til er at hun er oftere pålogget sosiale medier når hun har barna sine enn når hun ikke har dem.. Jeg tenker at det burde på en måte vært motsatt. At hun ville vie "all" tid til dem og ikke sitte med nesa ned I mobilen eller ipad.. 

Dette er ikke ment som kritikk, bare noe jeg har lurt på. 

Anonymkode: 36cd9...dbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har helt sikkert mest å gjøre med hvor man er i livet. Jeg har passert 40 og mitt behov i de ukene jeg IKKE har ungene er stillhet og å bruke tiden på egeninteresser. Men også trene litt og kanskje litt lengre dager på jobb ved behov. 

Men er du 25 og i samme situasjon så har jeg full forståelse for at venner, date, Kafe-liv og sosiale aktiviteter er det man gjør i barnefrie uker. 

Anonymkode: c22d2...2a5

• Liker 2
Skrevet

Jeg er stort sett bare alene når barnå er hos far. 

Trener litt ekstra, driver med hobbyer, ser serie. Stepper inn hos far, kjører til aktiviteter og lignende. (Han gjør det samme for meg)

Anonymkode: d1381...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...