AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Jeg er jente 23 år og skjemmes over meg selv og livet mitt. For det første har jeg bare blitt slemmere med årene, og blitt en person jeg misliker så sterkt. Alle kan si at jeg faktisk er en jævlig person og respekterer nesten ingen. For det andre gjør Jeg absolutt nada med livet mitt. Jeg sitter hjemme og ser på netflix daglig. Orker ikke tanken på skole eller jobb og prøver heller ikke å gjøre noe for å gjøre situasjonen bedre. Alle ber meg om å fikse opp i livet, begynne å Studere, ta lappen, begynne å spare osv, men jeg gjør ingenting av dette. Er blitt en skikkelig taper, og jeg hater meg selv. Anonymkode: b55ce...578
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Du kan starte med å ringe legen i morgen tidlig og be om en legetime. Det høres ut som om du har behov for psykolog, for å endre tankesettet ditt. Å ringe legen er ikke krevende, men det første steget på å komme på rett kjøl igjen. Masse lykke til! Anonymkode: ca5f7...082 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er jente 23 år og skjemmes over meg selv og livet mitt. For det første har jeg bare blitt slemmere med årene, og blitt en person jeg misliker så sterkt. Alle kan si at jeg faktisk er en jævlig person og respekterer nesten ingen. For det andre gjør Jeg absolutt nada med livet mitt. Jeg sitter hjemme og ser på netflix daglig. Orker ikke tanken på skole eller jobb og prøver heller ikke å gjøre noe for å gjøre situasjonen bedre. Alle ber meg om å fikse opp i livet, begynne å Studere, ta lappen, begynne å spare osv, men jeg gjør ingenting av dette. Er blitt en skikkelig taper, og jeg hater meg selv. Anonymkode: b55ce...578 Er du passe hot iallfall, så er det en del folk som betaler for at du skal være slem mot de. Så i stedet for å se på Netflix, kunne du tjent en del penger ved å nettopp være slem mot folk som liker det. Anonymkode: 1696d...4bf 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Hvorfor tror du at du er en slem og jævlig person? Det kan like godt være hjernen din som klusser det til for deg, så det hadde vært interessant å høre hvorfor du tenker så negativt om deg selv. Anonymkode: e9260...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå