AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Har et barn fra før på litt over 2 år. Tenkte begynne prøving i mai ca, og sluttet derfor på prevensjon nylig. Venter litt fordi jeg holder på med vektnedgang og ønsker noen kilo ned først. Så klarte vi å gå på en liten smell idag, og jeg er på syklusdag 10. forrige syklus var 25 dager🤦🏼♀️ Forrige gang brukte vi 2-3 mnd etter pilleslutt, og syklusen varierte da litt fra 25-28 dager. Ville du tatt angrepille? Når må den eventuelt taes..? Redd jeg uansett ikke rekker det. Skulle nok ikke sluttet på pillen enda, for sex med kondom er rett og slett ubehagelig etter sist fødsel. Anonymkode: 12706...112
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Om du ikke er klar for å bli gravid igjen ennå, så tar du den. Den skal tas så raskt som mulig, og sjansen for at den ikke skal virke blir større og større jo lenger tid det går. Anonymkode: 8be45...312
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du ikke er klar for å bli gravid igjen ennå, så tar du den. Den skal tas så raskt som mulig, og sjansen for at den ikke skal virke blir større og større jo lenger tid det går. Anonymkode: 8be45...312 Må jo isåfall vente til apoteket åpner i morgen tidlig, og da er det jo alt gått enda et døgn. Anonymkode: 12706...112
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må jo isåfall vente til apoteket åpner i morgen tidlig, og da er det jo alt gått enda et døgn. Anonymkode: 12706...112 Noen bensinstasjoner selger angrepiller. Anonymkode: 6897e...f72 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 Har de få mnd virkelig så mye å si? Hvis det treffer nå, så er det vel ingen stor krise selv om dere vil få et barn sent i år eventuelt... Tenker at jeg hadde hvertfall latt det skli forbi å se hvordan det gikk. Hvis det ikke finnes noen store grunner for at det virkelig ikke passer... Anonymkode: cbe32...a55 1
Mmmwhatever Skrevet 23. januar 2022 #6 Skrevet 23. januar 2022 (endret) Jeg hadde ikke tatt angrepille på det grunnlaget. Dere tenker å prøve om bare fire måneder, og de kiloene du eventuelt klarer å gå ned på den tiden, vil fort rase på igjen. Hvis det viser seg at det tar lang tid å bli gravid (og det kan det gjøre, selv om det har gått fort før), vil du angre på den angrepillen. Endret 23. januar 2022 av Mmmwhatever 4
Snart7 Skrevet 23. januar 2022 #7 Skrevet 23. januar 2022 Jeg tok angrepille 18 timer etterpå å fikk tvillinger😂så bør være ganske så rett etterpå for at den skal virke✌. Men siden det er såpass kort tid til dere ønsker å prøve alikavel, er det ikke like greit å la den stå til? Skal jo litt til å treffe akkurat ,å mye kjedeligere hvis det går andre vei..At det går 1 år eller så etter mai. Lykke til❤😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå