Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk igår en form for mageknip og føltes som et press opp mot ribbein og lunger. Ble litt tungpust og måtte strekke overkroppen ut for mindre ubehag. Var på middagsbesøk, men la meg på sofaen med varmeflaske når jeg kom hjem. Ble da bedre relativt raskt. 
Idag gikk jeg tur og fikk et ubehag i nedre del av mage og korsrygg men bare på høyre side. 
Er idag i 27+0, og har hatt lite plager så langt i svangerskapet. Ble bare så betenkt av hele greia, og når jeg googla fikk jeg opp tegn på svangerskapsforgiftning😅 noen som kan fortelle meg det er helt vanlig og bare å ta det med ro?😂

Anonymkode: f3415...e9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, det fra i dag var kanskje kynnere? Eller fra bekkenet?

Det fra i går vet jeg ikke men jeg synes jeg lettere får vondt i magen og luft i magen pga ting blir jo presset oppover inni der. Merker også div. rare ligamentsmerter og liknende her og der men de varer sjeldent lenge da. Jeg er uke 35.

Har også hørt at smerter opp mot ribbein kan være et av tegnene på svangerskapsforgiftning men man får vel andre symptomer også som feks hodepine. Hvis du er 27+0 har du kanskje 28-ukers-kontroll snart? Da sjekker de jo blodtrykk og urinprøve :)

Anonymkode: 17149...f6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...