Gå til innhold

Hva var dine symptomer når du fikk påvist korona?

H a n n e

Anbefalte innlegg

Jeg har en stygg slimhoste og nesen renner. Tok en hurtigtest i går som var negativ. Har bestilt time til PCR test i morgen. Jeg har 2 vaksinedoser innabords. Hadde planer om å ta 3 på tirsdag, men siden jeg er forkjølet så må den utsettes. Jeg har ved 2 anledninger fått negativ PCR test når jeg hadde samme symptomer. Siste gangen var mai 2021. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er man forkjølet nå om dagen bør man regne med at det er omikron, sa Nakstad her forleden. Jeg hadde snørr/ nysing som symptom da jeg fikk positiv test (testet både i hals og nese).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (5 minutter siden):

Er man forkjølet nå om dagen bør man regne med at det er omikron, sa Nakstad her forleden. Jeg hadde snørr/ nysing som symptom da jeg fikk positiv test (testet både i hals og nese).

Okay! Uff, nå gruer jeg meg veldig til å ta den testen i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange med omikron opplever gjerne et par/tre dager med ekstrem slitenhet/utmattelse, kribling/kløe i hals og hodepine før forskjølelsesymptomer setter inn med vond hals, hosting og tett nese. Feber kan komme og gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare litt rennende nese og litt hoste. Var kanskje også noe trøtt. Men opplevdes som mildere enn en forkjølelse for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder mitt barn. Var småforkjølet i 3 dager og noe endret smakssans da vi fikk positiv test. Fikk så feber, kraftig hodepine, sår hals, veldig svimmel og svak dag 4. All mat smakte råttent eller ingenting Var kjempedårlig i en dag, så gradvis bedre dag for dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å kjenne sår hals igår, fikk positiv test utpå dagen. Idag våknet jeg med så innmari vondt i hele kroppen og feber. Men formen er relativt grei enda, bortsett fra at kroppen kjennes mørbanka ut 😅 Mannen fikk positiv test (og ingen symptomer) tirsdag for straks en uke siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...