AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Jeg var med tre andre kolleger på jentetur. Jeg og en til er single, to av dem er gift og samboer. Jeg ble litt sjokkert over hvordan de var å være sammen med. Morgenpils på flyplassen, jevn promille gjennom dagen og mye sjekking. Samtaletemaet var menn og sex. I løpet av dagene vi var avgårde lå de med flere, også de som var i forhold hjemme. Jeg så mye ganske åpenlys seksuell aktivitet. Etter hvert ble det veldig tydelig at jeg ikke gjorde sånn som dem og det ble litt ugreit til tider, men jeg sa jo at jeg holdt munn om det jeg så, det var bare at jeg ikke ville det samme. Var godt å komme hjem og nye turer blir det ikke, men det er litt småekkelt å se hvordan disse kollegene har så bra fasade på jobben, snakker om mannen og er liksom helt perfekte. Er damer sånn på tur? Jeg har aldri vært på sølike syden-jenteturer før og er litt satt ut. Anonymkode: a388e...56c 6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Jeg har vært på utallige jenteturer og vi har aldri vært utro. Tror ikke dette er vanlig. Anonymkode: b87cb...4b5 40
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Dette har jeg aldri opplevd hverken på venninneturer eller turer med kollegaer. Anonymkode: 5675b...1b5 22
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Heller aldri opplevd dette på turer med noen, single eller ikke.. Anonymkode: a2b58...2a9 15
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 Nei, ikke vanlig, du har nok bare havnet i feil miljø. Antakeligvis tenkte de at du også ville ligge masse rundt fordi du er singel. Anonymkode: 24279...163 13
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #6 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg var med tre andre kolleger på jentetur. Jeg og en til er single, to av dem er gift og samboer. Jeg ble litt sjokkert over hvordan de var å være sammen med. Morgenpils på flyplassen, jevn promille gjennom dagen og mye sjekking. Samtaletemaet var menn og sex. I løpet av dagene vi var avgårde lå de med flere, også de som var i forhold hjemme. Jeg så mye ganske åpenlys seksuell aktivitet. Etter hvert ble det veldig tydelig at jeg ikke gjorde sånn som dem og det ble litt ugreit til tider, men jeg sa jo at jeg holdt munn om det jeg så, det var bare at jeg ikke ville det samme. Var godt å komme hjem og nye turer blir det ikke, men det er litt småekkelt å se hvordan disse kollegene har så bra fasade på jobben, snakker om mannen og er liksom helt perfekte. Er damer sånn på tur? Jeg har aldri vært på sølike syden-jenteturer før og er litt satt ut. Anonymkode: a388e...56c Dine venninner er søppelfolk.....og dessverre er det litt for mange som er så opptatt av å holde en perfekt fasade at det sklir heelt ut når anledningen byr seg.Såkalte perfekte forhold er som regel det stikk motsatte, det koster å fremstå perfekt. Anonymkode: c2e90...182 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #7 Skrevet 23. januar 2022 Det er ikke vanlig i min vennegjeng eller blant mine kollegaer iallefall. Nå har vi ikke reist sammen siden før covid-19, men vil ikke tro det har forandret seg så mye. Anonymkode: cebf0...401 6
Tatja Skrevet 23. januar 2022 #8 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg var med tre andre kolleger på jentetur. Jeg og en til er single, to av dem er gift og samboer. Jeg ble litt sjokkert over hvordan de var å være sammen med. Morgenpils på flyplassen, jevn promille gjennom dagen og mye sjekking. Samtaletemaet var menn og sex. I løpet av dagene vi var avgårde lå de med flere, også de som var i forhold hjemme. Jeg så mye ganske åpenlys seksuell aktivitet. Etter hvert ble det veldig tydelig at jeg ikke gjorde sånn som dem og det ble litt ugreit til tider, men jeg sa jo at jeg holdt munn om det jeg så, det var bare at jeg ikke ville det samme. Var godt å komme hjem og nye turer blir det ikke, men det er litt småekkelt å se hvordan disse kollegene har så bra fasade på jobben, snakker om mannen og er liksom helt perfekte. Er damer sånn på tur? Jeg har aldri vært på sølike syden-jenteturer før og er litt satt ut. Anonymkode: a388e...56c Aldri opplevd, hverken med kolleger eller venner. 7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #10 Skrevet 23. januar 2022 Bortsett fra litt alkohol her og der har jeg ikke opplevd noe sånt. Anonymkode: 7a9a9...e3c 6
Megplussto Skrevet 23. januar 2022 #11 Skrevet 23. januar 2022 Vært på masse jenteturer med gode venninner og med både gode og mer fjerne kollegaer. Aldri opplevd det du beskriver på den måten. Greit nok at det har vært en god del vin og drinker på turene jeg har vært med på, og sex og menn har også vært en naturlig del som samtaleemner utover kvelden, men ikke slik at det har vært hovedtema eller veldig fokus på det. Utroskap har jeg aldri vært vitne til på noen slike turer. Høres for meg veldig spesielt ut. Hadde nok ikke giddet vært med den gjengen på tur igjen - finnes nok at andre som sikkert vil mer det samme som deg og som klarer oppføre seg skikkelig på tur😊 7
visp Skrevet 23. januar 2022 #12 Skrevet 23. januar 2022 hippyskippy skrev (42 minutter siden): Lurer fælt på hvor du jobber? Jeg og! Dette høres ut som en veldig spesielll gjeng. 6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #13 Skrevet 23. januar 2022 Ville trodd at koronarestriksjoner la en demper på de fuktigste jenteturene nå for tiden. Anonymkode: 6315b...cc8 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #14 Skrevet 23. januar 2022 Etter å ha bodd periodevis i Spania og Hellas, så har jeg dessverre sett nok av slike kjerringturer. Anonymkode: 898ef...7e4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #15 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville trodd at koronarestriksjoner la en demper på de fuktigste jenteturene nå for tiden. Anonymkode: 6315b...cc8 Ikke alle land har restriksjoner Anonymkode: 7a9a9...e3c
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #16 Skrevet 23. januar 2022 Dette er iallfall ikke vanlig på jentetur med min venninnegjeng! Vi tar oss noen glass vin og drinker på restaurant på kveldstid ja, men drikker ikke på dagtid. Ikke har noen vært utro heller. For en møkkagjeng du har vært på tur med!! 😳 Anonymkode: 60657...644 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #17 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville trodd at koronarestriksjoner la en demper på de fuktigste jenteturene nå for tiden. Anonymkode: 6315b...cc8 🤣🤣 Anonymkode: e6dbf...3e4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #18 Skrevet 23. januar 2022 Hvor i all verden jobber du? 🤣 Må jo være et rimelig spesielt miljø? Anonymkode: 06aac...ae3 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #19 Skrevet 30. januar 2022 Godt over nitti prosent av alle nordmenn driver med utroskap, i følge Kvinneguiden. Anonymkode: 59e09...3fc
Strange Doll Skrevet 30. januar 2022 #20 Skrevet 30. januar 2022 Ikke normalt her, verken med venninner eller kollegaer. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå