AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Vi hadde gjester, et annet par vi kjenner godt. Alle i 30-årene. Det ble sent og vi ble vel litt pussa alle sammen. Tidlig om morgenen våknet vi halvveis, jeg var så tørst. Spurte mannen om han ville hente vann. Han var grei, sto opp og gikk på badet for å hente. Sa ingenting når han kom tilbake. Vi sovnet igjen. Da vi våknet sa han at hun i det andre paret hadde kommet ut av badet da han kom. Han hadde vært naken og med full stå. Han var trøtt og halvveis i ørska og hadde ikke sagt noe, bare fylt et glass og kommet tilbake i sengen. Da vi spiste frokost sa ingen noe. Er dette noe som jeg skal gruble mye på eller er det bare å glemme det? Anonymkode: 5708a...3d0
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Hadde ikke tenkt mer på det, sånt skjer. Her pleier vi å ha truse/boxer på når vi har gjester, for å unngå noe sånt, men gjort er gjort De fleste vet vel at menn kan få stå i løpet av natta. Anonymkode: ee392...a07 6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Fort gjort å glemme når man bare skal opp på do. Anonymkode: 41eb8...a3d 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Ser ingenting å gruble på her, hva skulle det vært? Uhell skjer. Anonymkode: 8411b...bec 2
Mezzosoprena Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 Hvorfor i all verden skulle dette være noe problem da? De møttes tilfeldigvis da begge var på badet omtrent likt, ingenting skjedde og han sa til og med fra til deg? 1
~ m a u d e ~ Skrevet 23. januar 2022 #6 Skrevet 23. januar 2022 Dere som svarer her... ...tuller dere? Hadde jeg vært på overnattingsbesøk og blitt møtt av mannen i huset kliss naken - ereksjon eller ei - hadde jeg aldri satt mine føtter i det huset igjen, og aldri snakket til disse fullkomment psycho menneskene igjen. Hadde jeg vært deg, trådstarter, hadde jeg tatt kontakt med denne dama og beklaget med alt jeg hadde, lovet å lage brudulje overfor mannen min, helt til han innså alvoret - og stått for det. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #7 Skrevet 23. januar 2022 Nei, jeg tuller ikke. Hadde jeg overnattet hos noen og møtt mannen i huset naken på vei til badet så hadde jeg flirt og tenkt stakkars han, nå er han er sikkert flau. Anonymkode: 8411b...bec 12
~ m a u d e ~ Skrevet 23. januar 2022 #8 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei, jeg tuller ikke. Hadde jeg overnattet hos noen og møtt mannen i huset naken på vei til badet så hadde jeg flirt og tenkt stakkars han, nå er han er sikkert flau. Anonymkode: 8411b...bec OK. Jeg burde sikkert ha blitt vant med at den generelle holdningen her inne, er religiøs dyrkelse og tilbedelse av menn. «Å gid, jeg må forsvare mannen min sin rett til å blotte seg og gå naken hvor som helst, på bekostning av venninnen min sine følelser og min egen verdighet! Han er tross alt mann og Gud, mens vi kvinner er mannens tjenerinner og undersåtter!» Du får ta det valget selv og det er ikke noe vi andre kan si på det. Men aldri i verden om jeg hadde oppført meg slik selv, eller latt en venninne komme unna med det.
Virrevirrevapp Skrevet 23. januar 2022 #9 Skrevet 23. januar 2022 Han gikk vel omtrent i søvne, da. Hadde tenkt like lite på dette om jeg møtte husets frue dautrøtt i nettoen.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #10 Skrevet 23. januar 2022 Virrevirrevapp skrev (13 minutter siden): Han gikk vel omtrent i søvne, da. Hadde tenkt like lite på dette om jeg møtte husets frue dautrøtt i nettoen. Hva er sjansen for at det ville skjedd liksom? Det ville simpelthen ikke skjedd med en kvinne, og det vet dere alle sammen. Det er en stråmann. Anonymkode: ded7a...270
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #11 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er sjansen for at det ville skjedd liksom? Det ville simpelthen ikke skjedd med en kvinne, og det vet dere alle sammen. Det er en stråmann. Anonymkode: ded7a...270 Sjansen for at det skjer med noen som helst, er liten. De fleste går ikke i søvne, og tar på klær når de går på do. De gangene nakne folk har gått på do nær meg, har det vært barn. Anonymkode: ccea2...8d6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #12 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sjansen for at det skjer med noen som helst, er liten. De fleste går ikke i søvne, og tar på klær når de går på do. De gangene nakne folk har gått på do nær meg, har det vært barn. Anonymkode: ccea2...8d6 Nemlig. Så hva sier ikke det, at mannen til TS gjør det likevel? Eller mennene til andre kvinner her inne? Det sier at det ikke er sånn det skal være, man skal ikke finne seg i det. Likevel er flertallet her tydeligvis helt klar for at slike ting kan skje, det virker nesten som om de er så vant med det at de ikke en gang reagerer! Anonymkode: ded7a...270
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #13 Skrevet 23. januar 2022 ~ m a u d e ~ skrev (28 minutter siden): OK. Jeg burde sikkert ha blitt vant med at den generelle holdningen her inne, er religiøs dyrkelse og tilbedelse av menn. «Å gid, jeg må forsvare mannen min sin rett til å blotte seg og gå naken hvor som helst, på bekostning av venninnen min sine følelser og min egen verdighet! Han er tross alt mann og Gud, mens vi kvinner er mannens tjenerinner og undersåtter!» Du får ta det valget selv og det er ikke noe vi andre kan si på det. Men aldri i verden om jeg hadde oppført meg slik selv, eller latt en venninne komme unna med det. Wow. Å gå naken i sitt eget hus, det blir for dumt.. Han burde tatt på seg dressen, henta vann fra Voss og servert det på sølvfat. Ta deg sammen.. Ikke snakk om at menn er gud eller at kvinner er undersåtter i det her. Hvis man har gått litt i ørska, nettopp våkna og veldig trøtt hadde 95% av verdens befolkning gjort det samme i sitt eget hus. Setter 100% at han ikke husket at de hadde besøk engang. Dette er helt enkelt en tabbe, som kunne skjedd hvem som helst. At de er gode vennepar, så er det bedre å le av det og en god historie. De fleste har sett en naken mann før. Er ikke til å skjønne hvor fort folk blir krenka. Kommentaren din sier mer om deg enn hva hele den tråden her i utgangspunktet handler om. Anonymkode: bf3e9...513 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #14 Skrevet 23. januar 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Nemlig. Så hva sier ikke det, at mannen til TS gjør det likevel? Eller mennene til andre kvinner her inne? Det sier at det ikke er sånn det skal være, man skal ikke finne seg i det. Likevel er flertallet her tydeligvis helt klar for at slike ting kan skje, det virker nesten som om de er så vant med det at de ikke en gang reagerer! Anonymkode: ded7a...270 Uhell kan skje ja. Er ikke vant til at uhell skjer, men vet at det er mulig. Ingen blir skadet av dette uhellet, bortsett fra mannen som kanskje blir litt flau. Prøv å ikke tolke og anta så veldig mye rundt det folk skriver. Forhold deg til det som står. Fantasien din løper løpsk her og du fremstår ustabil. Anonymkode: 8411b...bec 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #15 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prøv å ikke tolke og anta så veldig mye rundt det folk skriver. Forhold deg til det som står. Fantasien din løper løpsk her og du fremstår ustabil. Anonymkode: 8411b...bec He he he...trodde du helt seriøst at du kunne få meg til å bli en like stor dørmatte som damene her inne, bare ved å komme med en lett gjennomskuelig hersketeknikk? Dette må da være verdenstoppen i naivitet. Anonymkode: ded7a...270
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #16 Skrevet 23. januar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: He he he...trodde du helt seriøst at du kunne få meg til å bli en like stor dørmatte som damene her inne, bare ved å komme med en lett gjennomskuelig hersketeknikk? Dette må da være verdenstoppen i naivitet. Anonymkode: ded7a...270 Kommer ikke til å svare deg så lenge du gjør antagelser om andre som du ikke har noe grunnlag for. Bortkastet tid. Anonymkode: 8411b...bec
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #17 Skrevet 23. januar 2022 Jeg har sett mine venner nakne mange ganger. Jeg skjønner ikke problemet engang, annet enn at det selvfølgelig var ørlite pinlig at han hadde ereksjon, men det hadde vi bare ledd av. Anonymkode: 90f98...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #18 Skrevet 23. januar 2022 "Må jeg tenke på dette som et problem?" Nei, det må du ikke. Altså, han kunne jo tatt på seg noe, evt. et håndkle rundt livet.. Men han gikk vel sikkert i halvsøvne og tenkte ikke at det kunne være andre folk oppe på den tiden Anonymkode: 45262...34b 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #19 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nemlig. Så hva sier ikke det, at mannen til TS gjør det likevel? Anonymkode: ded7a...270 At han var bakfull eller har søvnproblemer sannsynligvis. Eller at han trodde andre sov. Anonymkode: ccea2...8d6 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #20 Skrevet 23. januar 2022 Sorry ass, men vi kan ikke være venner mer fordi du har sett tissen til mannen min ved et uhell 🤣 Anonymkode: 16616...a32 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå