Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 Hei Jeg er student og grunnet økonomien som følger statusen tenkte jeg spare inn steder. En plass der absolutt er muligheter for spaing er frisørutgifter.. De overskrider jo alle studenthåp,hvertfall mitt . Derfor tenkte jeg våge meg til studentene på Norges frisørskole i Oslo. Noen som har erfaringer fra å bli klippet/farvet der? Er det slik at om det blir fælt så retter læreren opp dette? Jeg har rimelig langt hår så om det skulle bli en stygg klipp så setter jeg det bare opp, men vil jo gjerne ha håret litt løst også. Men, frisørene her i Oslo, og sikkert ellers og, er så dyre at jeg fakitsk ikke kan ta meg råd til å gå på en "ordentlig salong". Jeg tenker at de som går der sikkert har vært på utplaseringer gjennom året.. heh, vel som sagt: er det noen som har erfaringer fra å bli klippet av slike elever, mens de enda går på skolen?
Gjest dudell Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har vært på norsk frisørskole en gang. Det var siste klippeuke før de avsluttet. Kan ikke si at jeg angrer meg. Hun som klipte ble jevnlig kontrollert av lærer og alt hun gjorde krevde godkjenning. betalte bare noen få hundrelapper for full striping, klipp og hodebunnsmasasje Genialt for en blakk stakkar. Men jeg vil anta at det er delte meninger. tror det kommer mye an på hvem du treffer på, men det kan det jo være ellers også
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 Har relativt gode erfaringer fra det stedet. Men det kommer som gjest sier, veldig an på hvilken frisørlærling du får. Den andre gangen fikk jeg en en gutt som var en veldig utypisk lærling (les: fra pakistan, ikke hip som de andre lærlingene). Han var nøye og dermed også veldig treg. Helt ok..men ikke eksepsjonell på noe hvis. Den første gangen fikk jeg en mer typisk fjortisjente med skremmende rosa hår, men hun var flink
Lina Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 var modell på en examen en gang, eleven fikk frie tøyler, mitt halvlange hår ble pluttselig kort, men veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå