^me^ Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 jeg var på jobb i går. fra 16.30 - 00.30. jeg var ganske så trøtt og sliten og hadde akkuratt fått meg selv ut av bygningen etter og ha skrudd av alt lys etterfulgt av og låse alle dører bak meg og passe på og komme meg ut før alarmen går. jeg pustet lettet ut da jeg endelig var ute. jeg skulle sette meg på mopperten og kjøre hjem, da jeg så at hjelmen min var borte!!! jeg har hatt moped nå i 3 1/2 år nå og bare satt hjelpen min nedpå mopperten uten at noen har brydd seg om og ta hjelmen. men altså, det skjedde nå! så da måtte jeg ganske så forbanna og trøtt ringe taxi for og komme meg hjem midt på natta! betalte 178,- for og komme meg hjem!! jeg fikk sette mopperten inn for natta da, sånn at den også ikke ble stjålet! jeg har vert heldig og aldri blitt frastjålet noe før, så dette var nytt for meg. men altså, nå har ikke jeg noe fremkomst middel for en stund... jeg skal ta oppkjøring om et par uker, og jeg har bil som venter på meg men i mens må jeg jo ha noe og komme meg rundt med! jeg gidder ikke og kjøpe ny hjelm for flere tusen som kun skal brukes i et par uker! jaja..grunnen til at jeg skriver dette er egentlig for og få ut litt frustrasjon!! og da blir spørsmålet: har du blitt frastjålet noe? hva var det? tid var det? hvordan reagerte du?
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Unnskyld at jeg ler, men det samme skjedde meg for noen år siden! Eneste jeg noengang har blitt frastjålet er moped-hjelmen min! Var rasende da, og kjørte hjem uten hjelm bare på trass (ble heldigvis ikke tatt, men var for sinna til å bry meg.) Uff, håper du finner en billig hjelm et sted! Ingen du kan låne av da?
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 Frastjålet noe, ja... Gud, vet ikke hvor jeg skal begynne: *bilen, låst, med flyttelass inni. *Laptop'en, innbrudd hjemme. *Sykkel nr. 1, sto låst utenfor jobben *Sykkel nr. 2, sto låst hjemme *Sykkelen til guttungen (ikke låst, det var snakk om sykkelen til en 6- åring) *Håndbagasje med en del kontanter, på ferietur. *Handleposer med klær i, jeg satte dem ned på fortauet mens jeg pratet med noen, og registrete ikke at noen rett og slett stjal dem med seg. *Handleposer med klær er også blitt stjålet på bussen, de hang på barnevogna (jeg satt et annet sted i bussen med guttungen på fanget). *Jakka mi ble stjålet fra garderoben på et utested, hang ingenting på knaggen da jeg kom med lappen. (Og den var heller ikke kommet til rette dagen etter). *Trillebåra hjemme i hagen! Det var det jeg kom på i farten! Fatter ikke at det skal være så festlig å stjele fra meg. I tillegg har vi tre ganger fått ei rute knust på bilen (uten at de fant noe som var verdt å ta med seg), og en gang fått bilen skrapet opp lags hele sida, med en nøkkel eller noe. Men det er vel hærverk...
^me^ Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2005 :hår: :evil: :forklar: oh my god!!! snakk om uflax!
Arkana Skrevet 20. oktober 2005 #5 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Har bare blitt frastjålet én ting i hele mitt liv. Hadde innbrudd i bilen for noen år siden og de tok det gamle stereoanlegget (det var jo knapt verdt noe da, men noe måtte de vel ha for brydderiet). Det var selvsagt rett før vi fikk installert alarm. Hadde innbrudd i kjellerboden tidligere i år, men de hadde ikke tatt noe som helst (selv om det var splitter nye vinterdekk, CD-spiller og en del annet de kunne tatt, men de måtte ha lett litt etter det mellom julepynt, gamle klær og slikt). Jeg er veldig nøye med å ikke la tingene mine ligge ubevoktet. Selv om det er på egen eiendom og selv ting jeg har med meg som poser og kofferter, og det er tydeligvis lurt. Endret 20. oktober 2005 av Arkana
Gjest jamsi Skrevet 20. oktober 2005 #6 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har stort sett vært heldig, har opplevd innbrudd en gang for mange år siden og syntes det var guffent nok. Da forsvant det mye, både verdifullt og verdiløst.
Gjest WaterWaves Skrevet 20. oktober 2005 #7 Skrevet 20. oktober 2005 Ta med deg hjelmen inn neste gang da vettu
^me^ Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2005 Ta med deg hjelmen inn neste gang da vettu ← hvilken hjelm?
Gjest Spacegirl Skrevet 23. oktober 2005 #9 Skrevet 23. oktober 2005 Opp gjennom årene har jeg blitt frastjålet 4 sykler. Og da jeg bodde på studenthybel og delte kjøkken og stue med 3 andre, lot jeg alle dvd-ene mine (over 100 stk) ligge i stua slik at alle kunne ha glede av dem. Men i løpet av en fest forsvant alle sammen . Men der kan jeg egentlig bare skylde på meg selv, for jeg burde ikke latt dem ligge et sted med så mye mennesker innom til alle døgnets tider. Men surt var det uansett.
Gjest Catwoman Skrevet 24. oktober 2005 #10 Skrevet 24. oktober 2005 Har ikke blitt frastjålet så mye tror jeg. Eneste jeg igrunn kommer på i farta er L-en på bilen da jeg øvelseskjørte, vi skulle bare inn på en bensinstasjon, og borte var den. Ikke noen stor sak, men hva var pointet liksom, med å stjele en L?
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #11 Skrevet 24. oktober 2005 Sykkel stjålet 3 ganger...innelåst i bod med godkjent lås (ikke dyr sykkel) Sykkelutstyr (skjerm, lys etc) når den er parkert i byen...og det regner.... Ble frastjålet bilen min under et studieopphold i England, og som ikke det var nok godkjente ikke tollvesenet/biltilsynet at jeg ikke lenger hadde bil ettersom skiltene ikke var blitt levert inn...dermed fikk jeg krav om årsavgift år etter år med etterfølgende inkasso...Vurderte på om jeg skulle tegne et par skilt selv å levere inn...heldigvis fikk jeg tilslutt hjelp av en bekjent i politiet som fikset saken..DusteNorge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå