AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Hei! Hver gang jeg går inn i stua (har iMacen i stua), skrur iMacen seg på fra dvalen så fort jeg går inn på min iPhone. Jeg er jo logget inn med min bruker på begge enheter, så det er nok derfor. Men er det en måte å fjerne denne funksjonen uten å logge av? Jeg liker å ha iMacen i dvale, men det er litt irriterende at skjermen skrur jeg på når jeg ikke skal bruke den. Har prøvd å google det litt, men er litt vanskelig for meg på engelsk #69dudes Anonymkode: 3ab40...725
trøndermann38 Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 On a Mac: Choose Apple menu > System Preferences > General > Select or deselect "Allow Handoff between this Mac and your iCloud devices". On your iPhone, iPad or iPod Touch: Go to Settings > General > AirPlay & Handoff > Turn on/off Handoff.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 https://support.apple.com/no-no/HT205644 Sjekk om dette er for deg, står på norsk Anonymkode: 744a5...e44
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Åh, tusen takk begge to Sikkert praktisk for noen, men for meg ble det irriterende. Spesielt når jeg ser på flim i mørket, og Macen lyser opp i bakgrunnen. TS Anonymkode: 3ab40...725
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå