AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Hei. Vi er en familie på 6 stk. fra Haugesund som tenkte å reise til Tønsberg i noen dager i somme... Hjeeeeeeeeeeeeelp, en svær edderkopp! Hjelp, få den bort, hjeeeeeelp meeeeeg, jeg er dritredd for edderkopper! Hvor er avisa?! Jeg må slå den i hjel! (Klask, smækk!) Sånn, da var edderkoppen død. Nå kan jeg puste lettet ut. Ok, la meg fortsette. Vi skal reise til Tønsberg i noen dager i sommerferien og bo på Quality Hotel Tønsberg. Så da lurer jeg på, hva kan man oppleve i den flotte sommerbyen Tønsberg? Anonymkode: ca1bd...f3e
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Vi er en familie på 6 stk. fra Haugesund som tenkte å reise til Tønsberg i noen dager i somme... Hjeeeeeeeeeeeeelp, en svær edderkopp! Hjelp, få den bort, hjeeeeeelp meeeeeg, jeg er dritredd for edderkopper! Hvor er avisa?! Jeg må slå den i hjel! (Klask, smækk!) Sånn, da var edderkoppen død. Nå kan jeg puste lettet ut. Ok, la meg fortsette. Vi skal reise til Tønsberg i noen dager i sommerferien og bo på Quality Hotel Tønsberg. Så da lurer jeg på, hva kan man oppleve i den flotte sommerbyen Tønsberg? Anonymkode: ca1bd...f3e Velkommen til Tønsberg til sommeren 😊 Usikker på hva dere liker å finne på, men jeg kan begynne med å skryte av hotellet - særlig bassenget utendørs på taket 👌 Supert for barna og fint å sitte der for dere også 😊 Ellers har vi mange fine strender, om været tillater. Ingen bystrand riktignok, men Ringshaugstranda er verdt et besøk. Evt Lille Skagen, både for turen og for bading (på Hvasser). Anbefaler også å ta turen til Verdens Ende. Usikker på hvor langt unna dere evt vil dra for en dagsaktivitet men kanskje en tur til Foldvik familiepark en dag hadde vært noe? Ellers har vi Aktiv Fritid på Tjøme med zipline og klatrepark, trampolinepark, innendørs klatrepark og lekeland. Sjekk også ut denne nettsiden: https://faerdertonsberg365.no/ Håper dere får en fin ferie 😊 Anonymkode: 646b3...9b3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 3.42): Hjeeeeeeeeeeeeelp, en svær edderkopp! Hjelp, få den bort, hjeeeeeelp meeeeeg, jeg er dritredd for edderkopper! Hvor er avisa?! Jeg må slå den i hjel! (Klask, smækk!) Sånn, da var edderkoppen død. Ehhh, hva i all verden? 😐 Anonymkode: bef6a...798 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 3.42): Hei. Vi er en familie på 6 stk. fra Haugesund som tenkte å reise til Tønsberg i noen dager i somme... Hjeeeeeeeeeeeeelp, en svær edderkopp! Hjelp, få den bort, hjeeeeeelp meeeeeg, jeg er dritredd for edderkopper! Hvor er avisa?! Jeg må slå den i hjel! (Klask, smækk!) Sånn, da var edderkoppen død. Nå kan jeg puste lettet ut. Ok, la meg fortsette. Vi skal reise til Tønsberg i noen dager i sommerferien og bo på Quality Hotel Tønsberg. Så da lurer jeg på, hva kan man oppleve i den flotte sommerbyen Tønsberg? Anonymkode: ca1bd...f3e Er det deg, Gro? 😅 Anonymkode: 46d7e...bec
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 Se om dere kan se bakeren ? Anonymkode: 1a767...621 1
PurpleRain Skrevet 24. januar 2022 #6 Skrevet 24. januar 2022 Høyt under taket Tønsberg, morsomt for alle aldre!😁
idamoor Skrevet 24. januar 2022 #7 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 3.42): Hei. Vi er en familie på 6 stk. fra Haugesund som tenkte å reise til Tønsberg i noen dager i somme... Hjeeeeeeeeeeeeelp, en svær edderkopp! Hjelp, få den bort, hjeeeeeelp meeeeeg, jeg er dritredd for edderkopper! Hvor er avisa?! Jeg må slå den i hjel! (Klask, smækk!) Sånn, da var edderkoppen død. Nå kan jeg puste lettet ut. Ok, la meg fortsette. Vi skal reise til Tønsberg i noen dager i sommerferien og bo på Quality Hotel Tønsberg. Så da lurer jeg på, hva kan man oppleve i den flotte sommerbyen Tønsberg? Anonymkode: ca1bd...f3e sørg for å ikke bo i andre bygget på det hotellet..!
Eloise12345 Skrevet 25. januar 2022 #8 Skrevet 25. januar 2022 (endret) Har vært på Aktiv Cabin hotell på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Der hadde de svømmebasseng ihvertfall . Du kan besøke en festning i Tønsberg. Du kan dra på Tjøme. Var flott i Tønsberg. Fint å gå langs bryggen. Fint koselig sentrum. Endret 25. januar 2022 av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #9 Skrevet 25. januar 2022 Du kan spise kebab på spicy. Beste babben i byen. Anonymkode: 675b8...590
Humleguri Skrevet 25. januar 2022 #10 Skrevet 25. januar 2022 (endret) Kommer litt an på hva dere liker😊 Hiver ut noen forslag: Haugar kunstmuseum, Biblioteket (fantastisk arkitektur!), ta turen til Verdens ende, Moutmarka eller Lilleskagen.(Nydelig natur og flotte plasser! Det er utrolig fint i Færder.) Spis på Kverneriet på Kaldnes brygge, dra til Åsgårdstrand, se på Munchs hus og vandre i de gamle gatene , shoppe i Tønsberg, (Tips: Sjekke ut Gallerii på Tønsberg torv), gå tur gjennom Nordbyen. Dra til Foldvik familiepark i Stavern om en times kjøring er ok. Mølen er også nydelig hvis man først er på de kantene. Ringshaugstranda i Tønsberg er stor og fin. Slottsfjellet og Fylkesmuseet. Sikkert flere gode tips på Visit Vestfold😊 Legger ved link: https://www.visitvestfold.com/no/tonsberg/ Endret 25. januar 2022 av Humleguri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå