Gå til innhold

Powerpuff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant nettopp ut at det skal komme en live action powerpuff jentene tv serie kalt Powerpuff, noen her som har tro på at det kan bli bra? Jeg klarer ikke helt å se det for meg liksom 😅 Donald Faison (kjent som Turk fra Scrubs) skal spille professoren

https://www.vulture.com/amp/2021/03/donald-faison-cast-in-powerpuff-girls-live-action-remake.html

Anonymkode: 3a4bd...a47

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vell, jeg føler personlig at de fleste live action neppe er noe gode. Men hvis jeg skal sammenligne og komme med et svar, så har jeg mer tro på live action av Avatar: the last airbender

Men Power Puff, nei

Anonymkode: 2b670...dd7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vell, jeg føler personlig at de fleste live action neppe er noe gode. Men hvis jeg skal sammenligne og komme med et svar, så har jeg mer tro på live action av Avatar: the last airbender

Men Power Puff, nei

Det finnes

• Liker 1
Skrevet

Det finnes

Er fullt klar over at en live action, men det er filmen, og den er noe av det dårligste jeg har sett. Jeg tenkte på den kommende serien 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er fullt klar over at en live action, men det er filmen, og den er noe av det dårligste jeg har sett. Jeg tenkte på den kommende serien 😊

Uff, klarer ikke helt å skrive. Bør kanskje si god natt

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du sett tegneserien som gikk på cartoon network? Jeg mye på det for 20 år siden 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du sett tegneserien som gikk på cartoon network? Jeg mye på det for 20 år siden 

20 år siden 🤯 Så mye på den ja, tror rett og slett at jeg ikke hadde vært helt den samme uten den. Iallfall med tanke på hvor mye de har forandret på powerpuff jentene i dag og andre cartoon serier. 

Jaja, snart blir det vel Courage the cowardly dog eller "Tapper den pysete hunden" en live action også. Eller "Skumle eventyr med Billy og Randi"

Skrevet

20 år siden 🤯 Så mye på den ja, tror rett og slett at jeg ikke hadde vært helt den samme uten den. Iallfall med tanke på hvor mye de har forandret på powerpuff jentene i dag og andre cartoon serier. 

Jaja, snart blir det vel Courage the cowardly dog eller "Tapper den pysete hunden" en live action også. Eller "Skumle eventyr med Billy og Randi"

Eller Ku og Kylling med Jim Carrey som den røde djevelen

• Liker 2
Skrevet

Turk skal være professoren? Er de helt fargeblinde eller?

Skrevet
mingus skrev (2 minutter siden):

Turk skal være professoren? Er de helt fargeblinde eller?

Vi lever i en woke era tross alt

Skrevet

Ser mer ut som noen sover og drømmer ting her... Hadde det vært en asiater kunne jeg forstått det til en viss grad siden han minner om samurai jack, men det er fortsatt under tvil. Det blir bare rart.

Skrevet
mingus skrev (3 minutter siden):

Ser mer ut som noen sover og drømmer ting her... Hadde det vært en asiater kunne jeg forstått det til en viss grad siden han minner om samurai jack, men det er fortsatt under tvil. Det blir bare rart.

Hvem kunne du tenkt da? Tom Cruise? Og John Goodman som borgermesteren?

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 4bb4d...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...