Lilla93 Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Sitter alene hver helg, og det verste er at ingen skriver eller svarer meg på snap, messenger o.l., sikkert fordi de har et liv i helgene, og det har ikke jeg. Men i ukedagene når jeg er opptatt, da har plutselig alle tid og skriver hele tiden, synes det er litt rart, har ikke de jobb liksom 🙄 Da passer det minst å skrive med folk for min del, men passer mest i helgene, men da er det plutselig helt tyst på tlf... Og ja, jeg svarer tilbake når de skriver selv om jeg føler at det er litt stress akkurat da, men jeg må bare slutte med det da ingen svarer meg når jeg skriver først... Noen andre som føler det samme? 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Lilla93 skrev (1 time siden): Sitter alene hver helg, og det verste er at ingen skriver eller svarer meg på snap, messenger o.l., sikkert fordi de har et liv i helgene, og det har ikke jeg. Men i ukedagene når jeg er opptatt, da har plutselig alle tid og skriver hele tiden, synes det er litt rart, har ikke de jobb liksom 🙄 Da passer det minst å skrive med folk for min del, men passer mest i helgene, men da er det plutselig helt tyst på tlf... Og ja, jeg svarer tilbake når de skriver selv om jeg føler at det er litt stress akkurat da, men jeg må bare slutte med det da ingen svarer meg når jeg skriver først... Noen andre som føler det samme? Jobber du? Anonymkode: f546f...b95
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Føler med deg. Jeg er alene hver helg jeg også, jeg er egentlig alene hele uken, bortsett fra jobb. Har ikke kolleger, men kunder. Ellers ser jeg sjelden venner og familie, og tlf-kontakt har det blitt mindre og mindre av. Jeg er singel og uten barn, og alle andre i mitt (etterhvert så fjerne) nettverk, er opptatt med familieliv, mann og barn.. det har blitt et trist liv, og sånn har det vært i årevis nå. Ser venner maks 5-6 ganger i året. Jeg har virkelig prøvd å endre dette, men som sagt, venner er mye opptatt, og nye venner virker håpløst å få. Det virker håpløst å finne en kjæreste også, dessverre. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å konme ut av dette ensomme sporet😔 Anonymkode: 96f2d...da8
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Folk må svare når det passer dem - det gjelder jo deg også. Ok, dere er ikke synkronserte der, men det viktigste er vel å få et svar. Skjønner godt de ikke bruker kvalitetstiden sin til å chatte på SoMe. Anonymkode: 02e8b...ea5
Lilla93 Skrevet 23. januar 2022 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jobber du? Anonymkode: f546f...b95 Ja, jeg jobber 100 %
Lilla93 Skrevet 23. januar 2022 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Folk må svare når det passer dem - det gjelder jo deg også. Ok, dere er ikke synkronserte der, men det viktigste er vel å få et svar. Skjønner godt de ikke bruker kvalitetstiden sin til å chatte på SoMe. Anonymkode: 02e8b...ea5 Ja det skjønner jeg, og det er bra at de faktisk har noe vettig å gjøre i helgene da, men er bare litt frustrerende at når det passer for meg så passer det ikke for dem å svare og omvendt
Lilla93 Skrevet 23. januar 2022 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Føler med deg. Jeg er alene hver helg jeg også, jeg er egentlig alene hele uken, bortsett fra jobb. Har ikke kolleger, men kunder. Ellers ser jeg sjelden venner og familie, og tlf-kontakt har det blitt mindre og mindre av. Jeg er singel og uten barn, og alle andre i mitt (etterhvert så fjerne) nettverk, er opptatt med familieliv, mann og barn.. det har blitt et trist liv, og sånn har det vært i årevis nå. Ser venner maks 5-6 ganger i året. Jeg har virkelig prøvd å endre dette, men som sagt, venner er mye opptatt, og nye venner virker håpløst å få. Det virker håpløst å finne en kjæreste også, dessverre. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å konme ut av dette ensomme sporet😔 Anonymkode: 96f2d...da8 Ja det føles nok ikke greit det der, har det omtrent på samme viset, skjønner deg veldig godt 😕 Nesten alle jeg kjenner har flyttet langt bort, ser dem bare et par gang i året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå