Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, vet ikke helt hvordan jeg skal formulere overskriften.

Søsteren var på besøk hos oss en helg, hun og jeg er noe tette i alder og veldig nære. Godt og tett forhold.
Om kvelden skulle hun komme og si natta, da mannen min, tenåringssønnen hans og jeg stod og snakket.
Hun kom inn i rommet i kun en t-skjorte og stringtruse.

Jeg ble ordentlig ukomfortabel, og følte det var veldig upassende. Foran de begge to egentlig.
Da jeg nevnte det for mannen fikk jeg en reaksjon noe ala «åja, det tenkte jeg ikke noe over. Det gjør ikke noe».
Og så han vel noe sånt som at det var bare en sånn situasjon, vi skulle legge oss og si natta alle sammen.

Jeg ble ærlig talt litt paff, og klarte å si at «du bør også synes det er upassende».
Da ble det bare dårlig stemning mellom han og meg.

Overreagerer jeg??
Jeg gjorde ingen greie ut av det, men følte at det ble strukket en intimsone, og synes sånne ting er upassende.
Jeg kunne aldri overnattet hos søsteren HANS (som jeg har et veldig godt forhold til) og mannen hennes, og gått rundt i huset i bare t-skjorte og undertøy og klemt de god natt…

Anonymkode: 0ba17...bdb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Okei, vet ikke helt hvordan jeg skal formulere overskriften.

Søsteren var på besøk hos oss en helg, hun og jeg er noe tette i alder og veldig nære. Godt og tett forhold.
Om kvelden skulle hun komme og si natta, da mannen min, tenåringssønnen hans og jeg stod og snakket.
Hun kom inn i rommet i kun en t-skjorte og stringtruse.

Jeg ble ordentlig ukomfortabel, og følte det var veldig upassende. Foran de begge to egentlig.
Da jeg nevnte det for mannen fikk jeg en reaksjon noe ala «åja, det tenkte jeg ikke noe over. Det gjør ikke noe».
Og så han vel noe sånt som at det var bare en sånn situasjon, vi skulle legge oss og si natta alle sammen.

Jeg ble ærlig talt litt paff, og klarte å si at «du bør også synes det er upassende».
Da ble det bare dårlig stemning mellom han og meg.

Overreagerer jeg??
Jeg gjorde ingen greie ut av det, men følte at det ble strukket en intimsone, og synes sånne ting er upassende.
Jeg kunne aldri overnattet hos søsteren HANS (som jeg har et veldig godt forhold til) og mannen hennes, og gått rundt i huset i bare t-skjorte og undertøy og klemt de god natt…

søsteren min**, for å tydeliggjøre det. Ikke hans..

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke problemet? Er du redd mannen din skal tenne på søstra si?

Anonymkode: 9d148...3bf

• Liker 30
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser ikke problemet? Er du redd mannen din skal tenne på søstra si?

det er min søster

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Så bra hun føler seg komfortabel rundt dere. Og ja du overreagerer. 

Skrevet

Jeg hadde tatt det opp med søster isteden for mannen, er vel folkeskikk å ikke gå rundt i en string truse tenker jeg.

jeg hadde også sagt fin rumpe ;) eller noe sånt når hun stod der, for å gjøre henne bevist 

Anonymkode: 2fe0c...df4

• Liker 20
  • Hjerte 1
Skrevet

Når det er din søster så er det litt rart, ja, spesielt når det var stringtruse. Har hun en greie for mannen din?

Anonymkode: aea0b...215

• Liker 21
Skrevet

Hvorfor skriver du svigerinne i overskriften når det er din søster?

Anonymkode: da12e...feb

• Liker 33
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skriver du svigerinne i overskriften når det er din søster?

Anonymkode: da12e...feb

Fordi det ble litt surr for meg. Beklager det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når det er din søster så er det litt rart, ja, spesielt når det var stringtruse. Har hun en greie for mannen din?

Anonymkode: aea0b...215

20 år mellom de, så jeg håper ikke. Men hva vet jeg. 

Skrevet

Klarer ikke helt å tro på deg når du skriver svigerinne også bytter du til søster etterpå.

Anonymkode: 901f8...312

• Liker 29
Skrevet

Bullshit.

• Liker 5
Skrevet

Ja, du overreagerer. Og hvorfor skal mannen din reagere, bare fordi du gjør det? Du vet han har en egen hjerne, som du ikke bestemmer over? 

Anonymkode: fe499...858

• Liker 11
Skrevet

Var jo veeldig feil overskrift.

"Søstra mi går rundt i g-streng foran mannen min og hans tenåringssønn"

Da vil hun vel ha litt oppmerksomhet 😛

Anonymkode: 29c5e...6b3

• Liker 12
Skrevet

Ja, jeg vet det ble feil overskudd. Tanken var jo at det er svigerinnen til mannen min som ikke kler på seg - altså søsteren min..

Men om det hadde vært hans egen søster hadde jeg vel også reagert - da for min egen del.
Det bør vel være valgfritt om man vil se utstrakte familiemedlemmer halvnakne eller ikke…

• Liker 2
Skrevet

Du kan ikke bestemme hva mannen din skal føle om dette. Han tenkte ikke noe spesielt over det, og det må da være greit. Du syns det var ubehagelig, og da må nesten du si i fra til søsteren din om at du ikke ønsker at hun gjør noe lignende igjen. Vi har ulike komfortsoner.

Jeg kunne heller ikke gått i tskjorte og stringtruse foran søsteren min og mannen hennes. Men samtidig går jo folk i bikinier foran alle om sommeren. Og da gjerne også string-bikiner. Så at andre har annen intimsone enn meg når det gjelder bekledning, skjønner jeg veldig godt. 

Anonymkode: 87c70...7bd

• Liker 9
Skrevet

Hun har vel ikke noe mer enn andre mennesker. 

Anonymkode: 3cbab...757

• Liker 1
Skrevet

Det er søsteren din og dere står hverandre nær. Har dere ikke sett hverandre nakne i oppveksten?

• Liker 7
Skrevet

JøsseS… HVa om dere er på stranden? Da ville jo sikkert søsteren din hatt på enda mindre? 😅 de fleste ungjenter bruker bare String og en bitteliten bh på stranden 😅 

Anonymkode: 6da3f...e9f

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan ikke bestemme hva mannen din skal føle om dette. Han tenkte ikke noe spesielt over det, og det må da være greit. Du syns det var ubehagelig, og da må nesten du si i fra til søsteren din om at du ikke ønsker at hun gjør noe lignende igjen. Vi har ulike komfortsoner.

Jeg kunne heller ikke gått i tskjorte og stringtruse foran søsteren min og mannen hennes. Men samtidig går jo folk i bikinier foran alle om sommeren. Og da gjerne også string-bikiner. Så at andre har annen intimsone enn meg når det gjelder bekledning, skjønner jeg veldig godt. 

Anonymkode: 87c70...7bd

Ja, det er vel antagelig det… 
For meg er det langt over streken, min intimsone er nok mye mindre.

Det var i alle fall noe oppklarende med litt flere innfallsvinkler. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...