shab Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Noen som har sett denne filmen? Hva tenker dere? Jeg ble seriøst overbevist etter filmen, men veier så lite at 2 øl gir meg 0,5 i promille og vanskelig å kalkulere riktig. Men en fin/vakker film! Anbefales! https://p3.no/filmpolitiet/2020/10/et-glass-til/ 1
shab Skrevet 22. januar 2022 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2022 Er det forresten sant? Noen som har dokumentasjon på dette?
Mwanafunzi Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Filmen er jo veldig kritikerrost, men jeg likte den ikke så veldig godt. Imidlertid elsker jeg Danmark og blir glad inn i sjelen av å høre dansk, så verdt å se, likevel. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Jeg synes den var veldig bra, men er ikke overbevist. Jeg plaprer ustoppelig og mister alle grenser etter én øl 😅 Anonymkode: c13fb...60b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 Slik jeg har forstått det skildrer den jo hverdagen til mange i den vestlige verden, inkludert Norge, selv om de fleste ikke er strukturerte i inntaket slik som de i filmen. Antallet i Norge som "slapper av" med 1-2 enheter 5+ kvelder i uka er stort, og blant mine kjente har slikt konsum begynt å gi utslag helsemessig, bla. forhøyet kolesterol og blodtrykk. Anonymkode: 9cb58...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Hvor kan man se denne? Hadde ikke råd til å se den på kino......kan man se den gratis noe sted? Anonymkode: ee1e8...b4d
Poppzy Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvor kan man se denne? Hadde ikke råd til å se den på kino......kan man se den gratis noe sted? Anonymkode: ee1e8...b4d Har du TV2 Play kan du se den der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå