AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Holder på å bli sammen med en tilsynelatende flott fyr som har et barn med en annen dame. De er gode venner og samarbeider bra om barnet. Han har fortalt at han avlaster moren i blant og passer barnet hjemme hos henne når hun er på galaien eller andre ting og at han sov på gjesterommet i huset. Han har også nevnt at hun vurderer å selge leiligheten hun bor i,for å kjøpe noe større, og har hatt den ute til salgs på Finn.no for se an markedet. Kommer over leiligheten og ser at det ikke er noe gjesterom i leiligheten som han har sagt. Der er kun hovedsoverom og barnerom. Dvs at han har delt seng med henne mens vi driver å dater. Han har sagt at de overhodet ikke passer sammen som kjærester og familieliv var aldri noe for de,men er gode venner som samarbeider om det felles barnet deres.Han har også sagt flere ganger at de ikke har hatt sex på veldig lang tid(år, kommer ikke til å nevne barnets alder da det er uvesentlig). Jeg er ganske fra meg nå. Han har løyet meg opp i ansiktet. Det er vel ikke normalt å dele seng med noen du ikke har sex med eller er sammen med eller?Hva mener folk? Jeg er ikke naiv og dum. Trodde jeg hadde truffet en skikkelig flott fyr..... Anonymkode: 7bafc...eff
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Du spør hvorfor han lyver? Spiller det noen rolle? Spørsmålet du bør stille, er om du har lyst til å være sammen med noen som lyver deg rett opp i ansiktet uten å blunke. Anonymkode: 61679...555 12
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 Huff, dårlig magefølelse på det der. Hvis du har lyst til å teste ham ut litt til så kan du jo be om å bli med neste gang han skal være med datra hos eksen. Og hvis ting skurrer da så er det skurr - på ene eller andre måten. Ikke sikkert han har fortalt eksen om deg heller. Anonymkode: da06f...3c5 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 Hvorfor er den logiske konklusjonen at han har sovet i sengen med moren til barnet. Ekstraseng som kan slås opp i stuen, sovesofa i stuen, eller bare sofaen i stuen. Det er mange ulike alternativer som ikke trenger å bety at de har delt seng. Om han har kalt det er gjesterom, har han dog løyet om noe. Men om de har delt seg , det er selvsagt veldig enkelt å dele seng med en god venn. Sex og annet trenger ikke være noe som er der, bare fordi man deler seng med noen. Anonymkode: 31a63...4c8 13
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Huff, dårlig magefølelse på det der. Hvis du har lyst til å teste ham ut litt til så kan du jo be om å bli med neste gang han skal være med datra hos eksen. Og hvis ting skurrer da så er det skurr - på ene eller andre måten. Ikke sikkert han har fortalt eksen om deg heller. Anonymkode: da06f...3c5 Ts her. Det står singel på moren på sosiale medier så jeg vet de ikke er i noe forhold. Men om de har sex fordi de har likt det med hverandre,vet jeg ikke. Han vil jo selvsagt nekte. Er det slik at enkelte menn må ha i pose og sekk? Han vil nok unødig at jeg skal treffe moren til barnet enda. At de alltid må ha kontakt er jeg jo klar over og det er ingen problem så lenge han er åpen og ærlig. Men har hørt mange tilfeller der folk har fått barn sammen men ikke henger noe sammen utenom når de henter barn og leverer de tilbake etter de har hatt de osv. Han sa en gang at han hadde sagt til barnemoren at han treffer ei annen og at han kom til å være mindre på besøk og leke med barnet,ta stell osv nå når det blir seriøst. Og det hadde hun sagt var helt fair. At han kan ta med seg barnet osv. Anonymkode: 7bafc...eff
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #6 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor er den logiske konklusjonen at han har sovet i sengen med moren til barnet. Ekstraseng som kan slås opp i stuen, sovesofa i stuen, eller bare sofaen i stuen. Det er mange ulike alternativer som ikke trenger å bety at de har delt seng. Om han har kalt det er gjesterom, har han dog løyet om noe. Men om de har delt seg , det er selvsagt veldig enkelt å dele seng med en god venn. Sex og annet trenger ikke være noe som er der, bare fordi man deler seng med noen. Anonymkode: 31a63...4c8 Han sa "jeg ligger på gjesterommet på andre siden av huset når jeg passer barnet mitt". Om det kan være barneværelset og at det har blitt slått opp seng der det vet jeg ikke. Jeg tør ikke ta det opp. Ønsker ikke konflikt. Og bli kalt dramaqueen etc. Anonymkode: 7bafc...eff
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #7 Skrevet 22. januar 2022 Du er ikke dramaqueen om du sier at du har sett leiligheten hennes ute for salg og at du vet det ikke er gjesterom der. Så hvor har han da egentlig sovet? Jeg synes du skal spørre han for å få svar i stedet for å gå rundt og føle deg lurt og løyet til. Kan jo være han har sovet på barnerommet da. Dersom han faktisk har sovet i samme seng som henne er ikke det greit når han har ny kjæreste. Om han så sier at "ok, så sov vi i samme seng men det skjedde ikke noe og jeg har ikke interesse av det. Men jeg vet det høres rart ut", så er det uansett ikke greit. Det finnes madrasser. Det er ikke alltid enkelt med ekser. Har man barn sammen er det sikkert noe man kan diskutere i det uendelige, om hva slags kontakt som er greit og ikke, i forhold til ny partner. Det er store forskjeller på hvor gode venner man klarer å være og hvor godt man greier å samarbeide om barna. Sjalusi vil fort kunne oppstå. Spør ham rett ut, så får du forhåpentligvis et realt svar😊 Anonymkode: a86da...d42 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #8 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du spør hvorfor han lyver? Spiller det noen rolle? Spørsmålet du bør stille, er om du har lyst til å være sammen med noen som lyver deg rett opp i ansiktet uten å blunke. Anonymkode: 61679...555 Ja, og nei jeg har da ikke lyst å være sammen med en løgner. Han sier de er bestevenner og at han alltid vil stille opp for moren til,og barnet sitt. Barnet forstår jeg men er det såå normalt å ha så tett forhold til barnemor om de ikke vil være sammen med hverandre? Synes det er så rart. Jeg er ikke sjalu utenom det som er sunt. Han har sagt han forstår om jeg synes det er litt spesielt osv. Han får også MASSE snapper av barnet fra henne hele tiden. 24/7. Anonymkode: 7bafc...eff
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #9 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du er ikke dramaqueen om du sier at du har sett leiligheten hennes ute for salg og at du vet det ikke er gjesterom der. Så hvor har han da egentlig sovet? Jeg synes du skal spørre han for å få svar i stedet for å gå rundt og føle deg lurt og løyet til. Kan jo være han har sovet på barnerommet da. Dersom han faktisk har sovet i samme seng som henne er ikke det greit når han har ny kjæreste. Om han så sier at "ok, så sov vi i samme seng men det skjedde ikke noe og jeg har ikke interesse av det. Men jeg vet det høres rart ut", så er det uansett ikke greit. Det finnes madrasser. Det er ikke alltid enkelt med ekser. Har man barn sammen er det sikkert noe man kan diskutere i det uendelige, om hva slags kontakt som er greit og ikke, i forhold til ny partner. Det er store forskjeller på hvor gode venner man klarer å være og hvor godt man greier å samarbeide om barna. Sjalusi vil fort kunne oppstå. Spør ham rett ut, så får du forhåpentligvis et realt svar😊 Anonymkode: a86da...d42 Ene dagen i romjulen etter han hadde vært hele dagen med barnet og barnemor tror jeg, var han såå sliten at han ikke orket å treffes og knapt snakke med meg. Så ja, det er litt av hvert. Er litt usikker om jeg vil fortsette om det fortsetter slik. Anonymkode: 7bafc...eff 1
NiceOrNothing Skrevet 22. januar 2022 #10 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sa "jeg ligger på gjesterommet på andre siden av huset når jeg passer barnet mitt". Om det kan være barneværelset og at det har blitt slått opp seng der det vet jeg ikke. Jeg tør ikke ta det opp. Ønsker ikke konflikt. Og bli kalt dramaqueen etc. Anonymkode: 7bafc...eff Hvis du ikke tør ta opp noe sånt , men han tør å lyve til deg …. Da er det ikke liv laga spør du meg. 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #11 Skrevet 22. januar 2022 Litt spesielt å si til moren at han kommer til å være mindre med barnet sitt fordi han dater... Hvem velger en date fremfor sitt eget barn? Anonymkode: 2f56b...9ba 6
NiceOrNothing Skrevet 22. januar 2022 #12 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ene dagen i romjulen etter han hadde vært hele dagen med barnet og barnemor tror jeg, var han såå sliten at han ikke orket å treffes og knapt snakke med meg. Så ja, det er litt av hvert. Er litt usikker om jeg vil fortsette om det fortsetter slik. Anonymkode: 7bafc...eff Mange røde flagg her . Du er bare en han leker med . 2
NiceOrNothing Skrevet 22. januar 2022 #13 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Litt spesielt å si til moren at han kommer til å være mindre med barnet sitt fordi han dater... Hvem velger en date fremfor sitt eget barn? Anonymkode: 2f56b...9ba Mest sannsynlig har han ikke sagt d. Hvis han lyver om et ekstra soverom , kan han i praksis være kapabel til å lyve om hva som helst . Å er ingenting å samle på. 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #14 Skrevet 22. januar 2022 Stort rødt flagg! Anonymkode: 56bca...1e6 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #15 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Holder på å bli sammen med en tilsynelatende flott fyr som har et barn med en annen dame. De er gode venner og samarbeider bra om barnet. Han har fortalt at han avlaster moren i blant og passer barnet hjemme hos henne når hun er på galaien eller andre ting og at han sov på gjesterommet i huset. Han har også nevnt at hun vurderer å selge leiligheten hun bor i,for å kjøpe noe større, og har hatt den ute til salgs på Finn.no for se an markedet. Kommer over leiligheten og ser at det ikke er noe gjesterom i leiligheten som han har sagt. Der er kun hovedsoverom og barnerom. Dvs at han har delt seng med henne mens vi driver å dater. Han har sagt at de overhodet ikke passer sammen som kjærester og familieliv var aldri noe for de,men er gode venner som samarbeider om det felles barnet deres.Han har også sagt flere ganger at de ikke har hatt sex på veldig lang tid(år, kommer ikke til å nevne barnets alder da det er uvesentlig). Jeg er ganske fra meg nå. Han har løyet meg opp i ansiktet. Det er vel ikke normalt å dele seng med noen du ikke har sex med eller er sammen med eller?Hva mener folk? Jeg er ikke naiv og dum. Trodde jeg hadde truffet en skikkelig flott fyr..... Anonymkode: 7bafc...eff jeg hadde ikke likt å date en som deler seng med x-en sin...helt uaktuelt. Lyver han om sånn vil han nok lett lyve om andre ting også. Dropp han. Anonymkode: 61c18...6ac 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #16 Skrevet 23. januar 2022 NiceOrNothing skrev (21 minutter siden): Mest sannsynlig har han ikke sagt d. Hvis han lyver om et ekstra soverom , kan han i praksis være kapabel til å lyve om hva som helst . Å er ingenting å samle på. Ts her. Tror også at han diktet opp at han sa til henne at han dater meg. Bare bløff. Hva tenker dere om slike folk som driver å lyver på denne måten? Og hva ligger bak som gjør de holder på slik? De gjør det garantert med andre også. Typisk psykologmåte men tror dere det er noe fra oppveksten som gjør de må få utløp for noe ved å lyve,dikte opp historier osv? Anonymkode: 7bafc...eff
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #17 Skrevet 23. januar 2022 NiceOrNothing skrev (28 minutter siden): Mange røde flagg her . Du er bare en han leker med . Han skrev med meg hele dagen på messenger eller ved hvert ledige øyeblikk,selv om han var med barnet osv, og til han var så sliten og måtte sove. Men jeg forsvarer det ikke. Vet ikke om jeg gidder dette mer. Anonymkode: 7bafc...eff
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #18 Skrevet 23. januar 2022 Ikke gidd det mer. Anonymkode: 6158d...a27 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #19 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han skrev med meg hele dagen på messenger eller ved hvert ledige øyeblikk,selv om han var med barnet osv, og til han var så sliten og måtte sove. Men jeg forsvarer det ikke. Vet ikke om jeg gidder dette mer. Anonymkode: 7bafc...eff ?? Du har jo bare konkludert med dette i ditt eget hode. Ingen her vet om han faktisk har sovet i senga sammen med henne. Sannsynligvis har han sovet på sofaen eller på rommet til barnet. Han har kanskje løyet fordi han skjønner at du blir usikker/sjalu om han sier dette, og finner på at det er et gjesterom der. Når det er sagt, har han jo nå plantet et frø av usikkerhet hos deg, og det er jo dumt å lyve om gjesterom - for så å informere deg om at leiligheten ligger på Finn etterpå. Vet ikke helt om han trodde at du ikke kom til å se på annonsen? Anonymkode: 3f577...dfe 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #20 Skrevet 23. januar 2022 Tja, jeg kan kjenne meg litt igjen i hans situasjon. Har også en x, hvor jeg mang en gang har sovet der når passer barnet vårt, men det er typ på sofaen, ikke i felles seng. Men vi har og hatt felles hytteturer med barnet vårt, hvor vi har ligget på samme soverom, men aldri i verden snakk om at noe kan skje mellom oss. Kun barnet som er i fokus. Men så har jeg også vært singel hele denne perioden. Men som sagt, ingen av oss ønsker noe sammen igjen, alt er i barnets beste interesse. Anonymkode: 7af3d...597
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå