Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til en god bodylotion? Jeg har veldig tørr hud, men liker ikke å gå med kremer, så det er litt vesentlig at den ikke kjennes for fet

Anonymkode: 82ed8...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På europris har de store flasker med Dr Greve bodylotion. Veldig god. I dagligvaren kjøper jeg Nivea bodylotion på blå flaske. 
Kler på meg rett etter påføring, fordi de trekker fort inn. 

Anonymkode: 8f438...e1c

Skrevet

Bruker litt forskjellig, blant annet Eucerin, Biotherm og Cerave. Veldig fornøyd med alle. Cerave trekker veldig raskt inn i huden, noe som er et pluss om jeg har dårlig tid. 

Anonymkode: b3063...efa

• Liker 1
Skrevet

Body shop - body yoghurt. Trekker fort inn.

Anonymkode: de584...67e

• Liker 3
Skrevet

Biotherm!

Anonymkode: c9f72...9fb

• Liker 2
Skrevet

Pumpeflaska fra Biotherm. ❤

• Liker 2
Skrevet (endret)
Skrevet

Liker godt the rituals sin body butter, den hvite boksen.

Den er veldig fet,så funker supert for meg på denne årstiden når det er kaldt,og tørr luft.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.1.2022 den 22.42):

Noen tips til en god bodylotion? Jeg har veldig tørr hud, men liker ikke å gå med kremer, så det er litt vesentlig at den ikke kjennes for fet

Anonymkode: 82ed8...576

Lumene nordic fra vita 79 kr kjempe bra! Bra for sensetiv hud 99% naturlige bra pleiende ingredienser, parfymefri. Trekker raskt inn i huden og fukter ganske bra. Og hudrn ser bedre ut også etter noen ukers bruk.

Anonymkode: 625aa...868

Skrevet
flusa skrev (2 timer siden):

Liker godt the rituals sin body butter, den hvite boksen.

Den er veldig fet,så funker supert for meg på denne årstiden når det er kaldt,og tørr luft.

Elsker Rituals ❤

• Liker 1
Skrevet

HTH Original Body Lotion - 50 ml | Med24.no

Anbefales på det sterkeste!!

• Liker 1
Skrevet

Body shop sin Hawaiian Kukui Cream er min absolutte favoritt. Den er ganske tykk i konsistensen, men det er ingen andre som gir så mye fukt og samtidig lukter så godt som den.

Ellers synes jeg Rituals og soap and glory sine body butter også er veldig gode! Tynnere i konsistens og trekker derfor fortere inn. 

Hvis du derimot foretrekker veldig tynne kremer så synes jeg aderma funker best! Biotherm gir meg ingen fukt dessverre 

Anonymkode: c5eb7...844

Skrevet

Biotherm lait corporel anti-drying bodymilk (hvit flaske) er min favoritt! Jeg plages i perioder med tørr hud, og denne gir veldig god fukt. Lukter deilig av sitrus. 

Anonymkode: cd7c9...aa6

• Liker 1
Skrevet

Som over, Biotherm med sitron er nydelig og lett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...