AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Flere som føler det samme? Etter to barn får jeg plutselig g-punktorgasme. Er det det samme som vaginalorgasme? Jeg sqirter, jeg kommer hardere og jeg kjenner følelser jeg ikke har kjent før. Minste er nå 7 måneder. Jeg merker forskjell etter første for over 3 år siden, men etter denne graviditeten og fødselen har vi fått til enda nye ting. Veldig kjekt for oss da, vert sammen i over 10 år og fortsatt finner vi ut spennende og deilige ting i sexlivet vårt Mottoet vårt for sexlivet vårt er "prøv, ikke døm det den andre ønsker å prøve for du har gitt ser en sjanse. Det er lov å si stopp når som helst og begge skal være komfortable." Flere som har fått et helt nytt sexliv etter barn? Jeg trodde det skulle være motsatt. Anonymkode: 5f5e4...bc2 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Åå, skulle så veldig ønske det var sånn for meg også! Har hørt at det blir sånn for noen, skikkelig misunnelig! Her er underlivet for forandret i negativ retning, blir kanonglad om det blir 80% så bra som før. Har lyst til å operere skiten når vi en dag ikke ønsker flere barn. Anonymkode: 48e6b...4b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå