AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Jeg har ofte handlet på HM, Cubus og Zalando , men ønsker å heller kjøpe litt dyrere klær som holder lengre og er laget på fabrikker som behandler arbeiderne sine OK... På zalando kan man jo finne alle slags merker, men jeg sliter med å vite hva som passer min aldersgruppe. Jeg har endt opp med det samme som min mor og kollegaer på 60+ flere ganger. Hvilke merker kan jeg søke på for å finne noe som vil passe mer til min alder? Legger til at jeg er overvektig, og ikke kan bruke Gestuz o.l. som kun har små størrelser. Anonymkode: ed667...4b1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ofte handlet på HM, Cubus og Zalando , men ønsker å heller kjøpe litt dyrere klær som holder lengre og er laget på fabrikker som behandler arbeiderne sine OK... På zalando kan man jo finne alle slags merker, men jeg sliter med å vite hva som passer min aldersgruppe. Jeg har endt opp med det samme som min mor og kollegaer på 60+ flere ganger. Hvilke merker kan jeg søke på for å finne noe som vil passe mer til min alder? Legger til at jeg er overvektig, og ikke kan bruke Gestuz o.l. som kun har små størrelser. Anonymkode: ed667...4b1 Kommer litt an på hvor du bor, jeg handler endel på miinto og zalando på nett og også endel utenlandske sider som asos.com,lasula.com og dianavapsve.lt. Og shopper hos Høyer og retro I bergen. Finner ofte mye fint i god kvalitet, bruker selv m-l Anonymkode: 66bf7...3cd 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 Jeg er 32 og kjøper samsøe samsøe, fillippa k, holzweiler, Noa Noa på zalando, og så kjøper jeg noe på Zara utenom. Jeg synes 30 er en skikkelig vanskelig alder. Vil ikke se ut som en 20-åring, men heller ikke en 40-åring, og en 30-åring er så utrolig mye forskjellig. Anonymkode: a5d86...e08 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 Zalando og Boozt fører jo de fleste merker, fra billig fast fashion merker til mer dyre og "eksklusive" merker Anonymkode: 17fbf...9cf
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 Jeg tok helmomvending dagen jeg gikk fra 29 til 30! Nei, selvsagt ikke...jeg handlet på Revolve, Reformation, Rouje, The Outnet i slutten av tyveårene, og gjør det også nå som jeg er 31. Ikke mye som har endret seg. Har hatt samme jobb siden jeg var 28, forresten. Anonymkode: 4b4ea...c8b 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #6 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er 32 og kjøper samsøe samsøe, fillippa k, holzweiler, Noa Noa på zalando, og så kjøper jeg noe på Zara utenom. Jeg synes 30 er en skikkelig vanskelig alder. Vil ikke se ut som en 20-åring, men heller ikke en 40-åring, og en 30-åring er så utrolig mye forskjellig. Anonymkode: a5d86...e08 Tenker at man kan kle seg som man vil jeg, uansett alder! Det er det fine med å være 30+ år. Man er mer sikker på seg selv og stil, at det å kle seg som en 20 åring noen ganger eller 40 åring andre ganger ikke har noe å si. Jeg forstår samfunnets forventninger om at 40 er mer konservativt og voksent, og 20 ungt i forhold til alder men drit nå i det Anonymkode: 39627...2b4 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #8 Skrevet 22. januar 2022 Hvis jeg skal i fysisk butikk liker jeg Mango veldig godt 😊 Ellers blir det stort sett Zalando! Anonymkode: 60be3...5f0
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #9 Skrevet 22. januar 2022 Glad i bluser, kaffe sine klær eller gode t skjorter som ikke er sydd inn i midjen, sportsklær, falt for komfortabelt når jeg ble mor 5 år siden Anonymkode: 2875f...7cb
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #11 Skrevet 22. januar 2022 Bik Bok, HM, Cubus, Gina. Anonymkode: c180a...20c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #12 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bik Bok, HM, Cubus, Gina. Anonymkode: c180a...20c Er 37år Anonymkode: c180a...20c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #13 Skrevet 22. januar 2022 Liker fretex godt 😊 Anonymkode: b4835...be6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #14 Skrevet 22. januar 2022 Takk, alle sammen! Zalando er også der jeg handler mest, men endte da som sagt ofte opp med samme antrekk/bluser som mine 60+ år gamle kollegaer. Gi gjerne navnet på noen merker AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bik Bok, HM, Cubus, Gina. Anonymkode: c180a...20c Alle disse er kjent for å ikke ha gode forhold på fabrikkene sine. Jeg ønsker å støtte de som faktisk er gode arbeidsgivere. Anonymkode: ed667...4b1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #15 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk, alle sammen! Zalando er også der jeg handler mest, men endte da som sagt ofte opp med samme antrekk/bluser som mine 60+ år gamle kollegaer. Gi gjerne navnet på noen merker Alle disse er kjent for å ikke ha gode forhold på fabrikkene sine. Jeg ønsker å støtte de som faktisk er gode arbeidsgivere. Anonymkode: ed667...4b1 Kjøp brukt det er bedre for miljø og lommeboken din. Anonymkode: b4835...be6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #16 Skrevet 22. januar 2022 Fretex, etsy.com, tradera.com. Elsker vintage 🙂 Anonymkode: 16882...eff 1
Gjest AprilRyan Skrevet 22. januar 2022 #17 Skrevet 22. januar 2022 Jeg handler endel på Zalando, men ville egentlig heller filtrert på materiale enn å nødvendigvis se på merket. Mange av de dyrere merkene har også klær i drittmaterialer. Ellers handler jeg endel brukt og på litt forskjellige nettbutikker. Jeg er ikke så opptatt av merket, men mer hvordan plagget sitter på kroppen og jeg har blitt mer opptatt av materialer. For min del har det gått gradvis, men synes av og til at det kan være litt utfordrende å ikke se altfor tantete ut eller bli altfor typisk dame i 30 - 40-årene. Jeg følger ikke moten og det har jeg aldri gjort, men alle blir vel litt påvirket av hva som er i motebildet.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #18 Skrevet 23. januar 2022 Jeg handler på Zalando, men er nøye med kvalitet. Filtrerer på materiale, og kjøper ikke klær med plast i seg (akryl, alt på p). Kjøper bomull, ull, litt lin til sommeren. Så langt det lar seg gjøre leter heller lenge etter riktig kvalitet. Unngår fast fashion så langt jeg kan, men det er et privilegie å k Jeg liker organic badics (egen nettside), Arket, Samsøe Samsøe. Iblant handler jeg et par plagg av Vila/Vero Moda og Monki, de har ofte plagg av ren bomull. Anonymkode: 16378...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå