Gå til innhold

Har du strikket Vindbelgur som er laget av en blanding av Lettlopi og Einband? Nydelige farger! Det må være et ypperlig prosjekt for restega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du strikket Vindbelgur som er laget av en blanding av Lettlopi og Einband? Nydelige farger! Det må være et ypperlig prosjekt for restegarn. Det er strikket i glattstrikk, så det er vel ganske enkelt å lage? Er det strikket som en tube eller som et avlangt stykke?

 

https://www.jarbo.se/no/catalog/product/view/id/13920/s/vindbelgur/category/5/

https://www.jarbo.se/media/catalog/product/cache/dddcbdc4f154d80b5b35e713ffec57ac/5/9/590007_omslag.jpg

Vindbelgur

Anonymkode: 1b86b...ff5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den likte jeg og det er usett frem til nå. :)  Kan godt være både vanlig og tube det der,
men lunt og friskt rundt halsen liver opp. Ofte blir det sånn at jeg kjøper mange farger av et garn
(hvis det er mulig tilfeldigvis) kun for å få et litt planlagt restegarnspreg på det jeg lager. 
Jeg er veldig glad i farger som gir et litt tilfeldig uttrykk også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Ja, den likte jeg og det er usett frem til nå. :)  Kan godt være både vanlig og tube det der,
men lunt og friskt rundt halsen liver opp. Ofte blir det sånn at jeg kjøper mange farger av et garn
(hvis det er mulig tilfeldigvis) kun for å få et litt planlagt restegarnspreg på det jeg lager. 
Jeg er veldig glad i farger som gir et litt tilfeldig uttrykk også. 

Takk :) Takk for inspirasjon! :hjerter_rundt:

Anonymkode: 1b86b...ff5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig. Vi skal kaste oss ut i den kreative siden av oss selv og lage fantastiske ting i ren glede. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Bare hyggelig. Vi skal kaste oss ut i den kreative siden av oss selv og lage fantastiske ting i ren glede. :jepp: 

Enig med deg :) Det er jo så mange gode tilbud på garn også, og det er veldig bra for oss som elsker garn og kreativ skaping med garn :hjerter_rundt:

Anonymkode: 1b86b...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...