Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her alene og tenker og tenker.. Jeg har vært sammen med kjæresten min litt under ett år nå. Jeg liker alt ved han, han gjør mye for meg og behandler meg utrolig bra, vi har det moro sammen og finner på mye gøy, men helt fra starten har jeg sittet med følelsen av at jeg har litt for svake følelser for han. 

For en stund siden kom det en jente inn i livet mitt/ mitt og kjæresten sitt, og etter møtet med henne har jeg ikke klart å slutte å tenke på henne. Jeg vet ikke egentlig om jeg i det hele tatt kan forelske meg i jenter, men etter møtet med henne har tvilen min angående forholdet til kjæresten blitt enda større. 

Jeg sitter nå her og lurer på hva jeg skal gjøre. Jeg har det veldig bra med kjæresten boende med meg, vi gjør som sagt mye moro sammen og sexen er veldig bra, men jeg får ofte små stikk i magen når han sier hvor glad han er i meg, fordi jeg ikke vet om jeg faktisk kan si det samme tilbake.  Jeg vil så gjerne at det skal funke, men er redd for at jeg kunne hatt det så mye bedre med meg selv med noen andre.. 

Anonymkode: 1cce5...f7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med den tvilen etter så kort tid sammen, er det lite trolig at dette er liv laga. Sannsynligheten er stor for at tvilen bare vil vokse og gnage mer og mer ettersom forholdet blir hverdag. 

Anonymkode: 3efd0...d11

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...