AllahBallah Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Tenker om du plutselig hører / føler at noen døde tar kontakt med deg, om du ser gjenferd. Eller om du plutselig får kontakt med aliens, eller en forståelse av virkeligheten og kosmos som kun du har. Ville du selv ha trodd på det? Eller ville du tenkt at nå begynner du bli gæærn og kontaktet lege?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Gått til legen (om jeg hørte eller så noe som tilsa hallusinasjoner. Om jeg bare "følte" det, hadde jeg tatt meg en hvil). Anonymkode: 8a838...f2f 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 Har opplevd flere ting, f.eks å høre stemmer, kjent noen nappe meg i håret og så en skikkelse, men da i forbindelse med søvnmangel og ekstrem stress over lengre tid. Ble bare litt overrasket og tenkte kanskje jeg hadde fått hjernekreft eller noe, men var nok heller pga psykisk påkjenning som sagt. Og siden jeg var klar i hodet ellers, så tenkte ikke mer over det, bortsett fra at jeg lurte litt på hvordan der er mulig rent fysisk at man kan hallusinere sånn. Tror det finnes mye som vitenskapen ikke vet ennå, men er samtidig ganske skeptisk, og hadde det skjedd noe jeg virkelig ikke hadde kunnet forklare, hadde jeg sikkert antatt at det hadde en forklaring jeg bare ikke klarte å tenke ut... eller så hadde jeg bare blitt glad for å møte aliens og sånt, føler denne verdenen kan være ganske klaustrofobisk til tider, så hadde vært godt å vite at det finnes noe mer der ute. Anonymkode: 5abe6...abf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå