Gå til innhold

Får du solgt noe klær på tise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt interessert i om dere som selger billige klær fra typ hm, cubus, bikbok, vero moda osv

Anonymkode: ba144...231

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treningsklær og sportsklær får jeg solgt fort, både billig og dyrt. Men «vanlige» klær som bluser, bukser osv går det tregt med. Selger bare ubrukte klær(mange med lappen på også, er elendig på returer ved netthandel), og klær som er brukt 1-2 ganger som kanskje ikke passet helt osv. Selger det veldig billig ifht nypris. Men føler fraktpris ødelegger mye, man føler ikke for å kjøpe ei bukse til 100kr, så kommer frakt på 100kr i tillegg. Da var det plutselig ikke så billig lenger.

Anonymkode: 9ab1a...e3c

Skrevet

Nei men selger en del på Finn. Men det er gjerne feilkjøp/klær med lapp på eller som er kun brukt veldig lite. Og helst merkeklær som er litt dyrere enn Cubus. Føler Cubus ol ofte er på salg og er så billig så føler ikke for å kjøpe det brukt for tenker det gjerne er utvasket eller umoderne. 

Anonymkode: c562e...4c3

Skrevet

Får solgt merkeklær, men ikke billige klær, nei - med mindre det er et veldig populært plagg. For eksempel hadde Zara en jakke for noen år siden som var utsolgt overalt, den så jeg at flere fikk solgt på Tise til fullpris liksom. 

Anonymkode: 2c3cc...22c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd å selge klær fra Cubus, Bik Bok, H&M og lignende merker på Tise, men har ikke fått solgt noe. Da har jeg lagt ut klærne til 50kr per plagg, men har likevel ikke fått noen salg. Det har endt med at jeg har gitt bort klærne til Fretex 🙂

Litt dyrere klesplagg har jeg fått solgt, men da til 1/4 av prisen 😊

Anonymkode: a7e5f...f5e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...