Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen kvinner her ble gravid og født barn for første gang etter du fylt 40 år? Hvor mange barn? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 40 år da jeg fikk min siste. Første som 38. 

Anonymkode: a3634...a38

Skrevet

Jeg er 40 og gravid nå ja. Men, har et barn til. Så ikke første for meg. Hva tenker du på? Mange som får første som 40 åring. Er litt vanskeligere å bli gravid bare. Så dersom det er veldig viktig å få barn, ville jeg startet før 😊

Anonymkode: 1a698...596

Skrevet

Det er ingenting hårreisende med å få barn som 40 åring. Har vært vanlig til alle tider. Min mor ble født av sin 41 år gamle mor på 50 tallet. Jeg har flere venner og kollegaer som i ulike tiår har blitt født av godt voksne kvinner. Virker som om noen mener det er så hårreisende. Den gang, på 50-60 og 70 tallet var ikke fødselsomsorgen i nærheten av det den er i dag. Likevel fødte mange kvinner i den alderen barn uten at noen gjorde en sak ut av det. Hvorfor? Fordi det stort sett gikk helt fint.

Må bli slutt på dette tullet om at det er så damn risky. Har vel aldri vært tryggere og mindre risky!! Kjør på, Norge trenger flere barn. Og barn som oppdras av godt voksne mødre blir faktisk i snitt smartere unger. 

Anonymkode: f75a1...e74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...