Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #21 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg kan ikke huske at den har vært noe særlig mere enn halvfull, og har aldri sølt. Blodet er jo ikke så tyntflytende, så utover hele badegulvet ville det uansett ikke blitt. Dessuten er det jo litt ok å faktisk se akkurat hvor mye man blør. Jeg har alltid brukt plus/super tamponger og bind, men når jeg nå ser hvor mye jeg blør er det jo egentlig ganske lite, sånn et par spiseskjeer om dagen eller no?
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 21. oktober 2005 #22 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg synes det er greit nok, dersom han synes det er kult. Gjør han litt ut av det kan det være opphissende for meg også, selv om det ikke er noe jeg tenner spesielt på. At det er litt grisete å ha sex er da uansett en del av konseptet? ← Jeg bestiller uansett jeg!! har lest en del og det virker jo veldig kjekt.. hvor er det best (billigst) å bestille da? Mooncup?
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 21. oktober 2005 #23 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg kan ikke huske at den har vært noe særlig mere enn halvfull, og har aldri sølt. Blodet er jo ikke så tyntflytende, så utover hele badegulvet ville det uansett ikke blitt. Dessuten er det jo litt ok å faktisk se akkurat hvor mye man blør. Jeg har alltid brukt plus/super tamponger og bind, men når jeg nå ser hvor mye jeg blør er det jo egentlig ganske lite, sånn et par spiseskjeer om dagen eller no? ← Oki, takk for svar svarte visst ganske på likt!
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 21. oktober 2005 #24 Skrevet 21. oktober 2005 Hæ.. hva skjedde nå da.. tror jeg svarte litt feil her..
Cuba Skrevet 21. oktober 2005 #25 Skrevet 21. oktober 2005 Trenger kjapt svar!! skal jeg bestille fra Mooncup? spiller det noen rolle om jeg betaler med US dollar, Euro eller Pounds Sterling??
Cuba Skrevet 21. oktober 2005 #27 Skrevet 21. oktober 2005 synes det bare virker ekkelt jeg ← Da får du bare fortsette å syns det og kose deg med tampongene dine
tommeline Skrevet 21. oktober 2005 #28 Skrevet 21. oktober 2005 Her og står det litt om menskoppen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=108550 Hvis det blir populært nok kommer det vel på apotekene snart? Syns det hadde vært ok å prøve i alle fall...
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #29 Skrevet 21. oktober 2005 Kan noen hjelpe meg? Jeg vil bestille en Divacup, str 2. Hvordan gjør jeg det? Det står at man kan forhåndsbetale? Sender jeg da en giro og betaler på forhånd og får pakken i posten? Hvis jeg skal betale med kredittkort må jeg instalere "java"......Dette ble for komplisert for meg!
Iceglow Skrevet 21. oktober 2005 #30 Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Til gjest og et par til her: Jeg kan kun svare på hvordan man bestiller fra Mooncup, men det er nå omtrent samme sak som Diva Cup Det er et skjema der, som du fyller ut, og trykker “send”, det var det om jeg ikke husker feil. En ukes tid etter dukket den opp i posten, helt diskret pakke (for de som skulle være urolige for det), med en grei bruksannvisning. Lykke til Endret 25. oktober 2005 av Iceglow
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #31 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har brukt Divacup i snart to år, og er veldig fornøyd. Til dem som sier æææææsjjj, kan jeg bare si at etter en stund med koppen, virket både bind og tamponger mye eklere. ← Samme her. Det beste synes jeg er at jeg slipper å styre med å skifte tamponger hele tiden. Skifter to ganger i døgnet og slipper å tenke noe mer på at jeg har menstruasjon. Veldig praktisk.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #32 Skrevet 21. oktober 2005 noen som har erfaringer med denne? ← He he...hemmelige markedsførere ute og går gjennom de uformelle kanalene som KG?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #33 Skrevet 21. oktober 2005 Såvidt jeg vet, får man den kun på nettet. Det er to størrelser, en for kvinner under 30 som ikke har født barn, og en for alle oss andre... Det er musklene som holder den på plass. ← Ja vel? Og hva med alle kvinnene over 30 år som ikke har født barn - ennå? Skal de klassifiseres med de over 30 som har barn da liksom? Størrelsen på vagina endrer seg vel ikke hvis man er barnløs og under 30 versus barnløs og over 30?!
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 21. oktober 2005 #34 Skrevet 21. oktober 2005 Ja vel? Og hva med alle kvinnene over 30 år som ikke har født barn - ennå? Skal de klassifiseres med de over 30 som har barn da liksom? Størrelsen på vagina endrer seg vel ikke hvis man er barnløs og under 30 versus barnløs og over 30?! ← http://www.mooncup.co.uk/menstrual_cup_model.htm
Pasha Skrevet 22. oktober 2005 #35 Skrevet 22. oktober 2005 Da får du bare fortsette å syns det og kose deg med tampongene dine ← det har jeg tenkt til ja
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #36 Skrevet 24. oktober 2005 Nå har jeg bestilt! Håper jeg gjorde det rett, er nemlig utrolig dårlig i engelsk.
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #37 Skrevet 24. oktober 2005 Ja vel? Og hva med alle kvinnene over 30 år som ikke har født barn - ennå? Skal de klassifiseres med de over 30 som har barn da liksom? Størrelsen på vagina endrer seg vel ikke hvis man er barnløs og under 30 versus barnløs og over 30?! ← Hvis du leser inne på linken, så klassifiseres de som er over 30 og ikke har barn likt som de som (uavhengig av alder) har barn. Jeg regner med at de vet hva de snakker om, så alle blir tydeligvis videre med åra.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #38 Skrevet 24. oktober 2005 He he...hemmelige markedsførere ute og går gjennom de uformelle kanalene som KG? Eh... Jeg er selv veldig fornøyd med min divacup, og grunnen til at jeg ANBEFALER det er fordi jeg ikke kunne tenkt meg tilbake til tamponger og bind, jeg driter i hvem som tjener penger på det, det er iallefall ikke meg, jeg tjener bare velvære selv..
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #39 Skrevet 24. oktober 2005 Eh... Jeg er selv veldig fornøyd med min divacup, og grunnen til at jeg ANBEFALER det er fordi jeg ikke kunne tenkt meg tilbake til tamponger og bind, jeg driter i hvem som tjener penger på det, det er iallefall ikke meg, jeg tjener bare velvære selv.. ← Samme her. Grunen til at jeg svarer på omtrent hver tråd om divacup etc, er for å oppveie æsj-så-ekkelt faktoren som florerer hver gang temaet blir tatt opp. Innbiller meg at det må være bedre å høre fra noen som faktisk har prøvd produktet i stedet for folk som synes det høres ekkelt ut.
Felixa Skrevet 24. oktober 2005 #40 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg bruker Damebegeret og er kjempefornøyd! Slipper å tenke på byttestyret som med tamponger, jeg bytter to ganger i døgnet, om morgenen og når jeg legger meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå