AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Del Skrevet 22. januar 2022 Hvor mye koster en dress? Alt inkludert. Det gjelder jakke, bukse, skjorte, slips, sokker, skjorte, sko (og mer hvis det er noe jeg ikke har nevnt). Gutten er 18 år og bruker dress kanskje 2 ganger i året, altså svært sjeldent, og vil ikke ut med for mye, samtidig som den bør ha grei kvalitet. Er dressmann et godt alternativ eller bør vi satse på dyre kjeder når de har tilbud? Hvor mye må jeg ut med? Fint om dere påpeker om prisen er ved tilbud/uten Anonymkode: 6661e...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Del Skrevet 22. januar 2022 Dressmann har ok dresser. Og prisene er også greie. Den billigste er vel rundt 2000 når den ikke er på tilbud, men skjorte, sko, slips kommer jo i tillegg. sokker har han sikkert fra før 😉 Jeg regner ca 3500-4000 når jeg kjøper dress til ungdommene her, litt avhengig av om de trenger sko, og hvilken skjorte de vil ha Anonymkode: 1a29b...244 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Del Skrevet 22. januar 2022 Til et barn kan du kjøpe så billig som mulig. Ingen bryr seg om en perfekt dress til barn. En attenåring ville jeg sett på kjempesalg på dress hos en annen leverandør enn Dressmann. Noen som selger dress til voksne. En utgående modell til halv pris er glimrende. Som voksen vil jeg si du bør ut med 20- 40.000 for alt. Da stikker skoene alene av med minst 4-5000,- per par. Ja, om du trodde kvinnesko var dyrt kan du kikke på skikkelige herresko... En dress bør koste 15-20.000,- og ha høy kvalitet på stoffet. Skjorte av kvalitet koster 1000-2500,-. Slips 1000,-. Mansjettknapper, tusenlapp for lommetørkle. Frakk fra 4-5000,-. Skjerf, hansker... Brukte usannsynlig mye penger på klær de første årene i min jobb. Men så får jeg mye skyt av garderoben også. I alle fall om du jobber innen representasjon og bruker dress ofte. Da må man se skikkelig ut. Noe som er ganske sjelden her hjemme. Man ser på lang vei simple, billige dresser og skjorter. Og de som bryter «reglene». De er ikke super viktige, men kan gjøre at du ikke får jobben de riktige stedene. Men om du kun bruker dress på julebord kommer du langt med dress til voksen med skjorte og sko til 5-10.000,-. Nå var dette om en attenåring. Hva vill attenåringen med livet? Om han utdanner seg som bilmekaniker trenger han ikke en finere dress, mens jeg fikk heldigvis litt drahjelp hjemmefra med klærne jeg fikk etter konfirmasjon, i det jeg jobber med. Og måtte fortsatt suplere mye. Anonymkode: a6996...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Del Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Til et barn kan du kjøpe så billig som mulig. Ingen bryr seg om en perfekt dress til barn. En attenåring ville jeg sett på kjempesalg på dress hos en annen leverandør enn Dressmann. Noen som selger dress til voksne. En utgående modell til halv pris er glimrende. Som voksen vil jeg si du bør ut med 20- 40.000 for alt. Da stikker skoene alene av med minst 4-5000,- per par. Ja, om du trodde kvinnesko var dyrt kan du kikke på skikkelige herresko... En dress bør koste 15-20.000,- og ha høy kvalitet på stoffet. Skjorte av kvalitet koster 1000-2500,-. Slips 1000,-. Mansjettknapper, tusenlapp for lommetørkle. Frakk fra 4-5000,-. Skjerf, hansker... Brukte usannsynlig mye penger på klær de første årene i min jobb. Men så får jeg mye skyt av garderoben også. I alle fall om du jobber innen representasjon og bruker dress ofte. Da må man se skikkelig ut. Noe som er ganske sjelden her hjemme. Man ser på lang vei simple, billige dresser og skjorter. Og de som bryter «reglene». De er ikke super viktige, men kan gjøre at du ikke får jobben de riktige stedene. Men om du kun bruker dress på julebord kommer du langt med dress til voksen med skjorte og sko til 5-10.000,-. Nå var dette om en attenåring. Hva vill attenåringen med livet? Om han utdanner seg som bilmekaniker trenger han ikke en finere dress, mens jeg fikk heldigvis litt drahjelp hjemmefra med klærne jeg fikk etter konfirmasjon, i det jeg jobber med. Og måtte fortsatt suplere mye. Anonymkode: a6996...9e0 Å herregud, nå håper jeg du troller. Sønnen min skal utdanne seg på universitet, om han bruker dress daglig på jobb eller ei får vi ta når han kommer så langt. Han skal studere økonomi. Akkurat nå er vi på utkikk etter en dress han kan bruke ved svært spesielle anledninger, som er ca. 2 ganger i året regner vi med… Han er ellers ikke veldig opptatt av mote, men kler seg helt normalt blant jevnaldrende (ikke så opptatt av dyre merker, men at stoff og passform er god) Maks er 5000 kr i utgangspunktet…… hvor mye dress kan jeg få for dette? Inkl sko og skjorte… Anonymkode: 6661e...4f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Del Skrevet 22. januar 2022 40 minutter siden, AnonymBruker said: Å herregud, nå håper jeg du troller. Sønnen min skal utdanne seg på universitet, om han bruker dress daglig på jobb eller ei får vi ta når han kommer så langt. Han skal studere økonomi. Akkurat nå er vi på utkikk etter en dress han kan bruke ved svært spesielle anledninger, som er ca. 2 ganger i året regner vi med… Han er ellers ikke veldig opptatt av mote, men kler seg helt normalt blant jevnaldrende (ikke så opptatt av dyre merker, men at stoff og passform er god) Maks er 5000 kr i utgangspunktet…… hvor mye dress kan jeg få for dette? Inkl sko og skjorte… Anonymkode: 6661e...4f5 Kan få full pakke for det. Bor du langt unna outleten på Vestby? Der får du gode tilbud på alt Anonymkode: 262c4...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #6 Del Skrevet 22. januar 2022 Jack & Jones har pakkeprismed dress, skjorte og slips/sløyfe til 1990,- Dressmann har også greie dresser. Trodde vi iallfall ikke ville ha derifra. Men de hadde den fineste (og nesten billigste) dressen til min høye og tynne 16-åring. Anonymkode: 1f273...4b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sucasamicasa Skrevet 22. januar 2022 #7 Del Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mye koster en dress? Alt inkludert. Det gjelder jakke, bukse, skjorte, slips, sokker, skjorte, sko (og mer hvis det er noe jeg ikke har nevnt). Gutten er 18 år og bruker dress kanskje 2 ganger i året, altså svært sjeldent, og vil ikke ut med for mye, samtidig som den bør ha grei kvalitet. Er dressmann et godt alternativ eller bør vi satse på dyre kjeder når de har tilbud? Hvor mye må jeg ut med? Fint om dere påpeker om prisen er ved tilbud/uten Anonymkode: 6661e...4f5 Dressman har dresser som er ok til 1999 så får du skjorter fra 299, slips rundt 249,- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #8 Del Skrevet 22. januar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jack & Jones har pakkeprismed dress, skjorte og slips/sløyfe til 1990,- Dressmann har også greie dresser. Trodde vi iallfall ikke ville ha derifra. Men de hadde den fineste (og nesten billigste) dressen til min høye og tynne 16-åring. Anonymkode: 1f273...4b8 Av ok pakkeløsninger har Bertoni også rimelige dresspakker. Samme med Volt (tror jeg det heter) Anonymkode: 262c4...a81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #9 Del Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mye koster en dress? Alt inkludert. Det gjelder jakke, bukse, skjorte, slips, sokker, skjorte, sko (og mer hvis det er noe jeg ikke har nevnt). Gutten er 18 år og bruker dress kanskje 2 ganger i året, altså svært sjeldent, og vil ikke ut med for mye, samtidig som den bør ha grei kvalitet. Er dressmann et godt alternativ eller bør vi satse på dyre kjeder når de har tilbud? Hvor mye må jeg ut med? Fint om dere påpeker om prisen er ved tilbud/uten Anonymkode: 6661e...4f5 Dressjakke og bukse Anonymkode: 294f2...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #10 Del Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kan få full pakke for det. Bor du langt unna outleten på Vestby? Der får du gode tilbud på alt Anonymkode: 262c4...a81 Ja, bor veldig langt unna. Ikke fra Oslo-området. AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jack & Jones har pakkeprismed dress, skjorte og slips/sløyfe til 1990,- Dressmann har også greie dresser. Trodde vi iallfall ikke ville ha derifra. Men de hadde den fineste (og nesten billigste) dressen til min høye og tynne 16-åring. Anonymkode: 1f273...4b8 2000 for alt høres jo veldig billig ut faktisk. Skal sjekke det ut. Anonymkode: 6661e...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #11 Del Skrevet 22. januar 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, bor veldig langt unna. Ikke fra Oslo-området. Zalando og Boozt har også mye rimelige penklær, og de har gratis retur hvis det ikke pris Anonymkode: 262c4...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forevermidzy Skrevet 7. desember 2024 #12 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 22.1.2022 den 21.27): pris er glimrende. Som voksen vil jeg si du bør ut med 20- 40.000 for alt. Da stikker skoene alene av med minst 4-5000,- per par. Ja, om du trodde kvinnesko var dyrt kan du kikke på skikkelige herresko... En dress bør koste 15-20.000,- og ha høy kvalitet på stoffet. Har du beina på jorda eller? AnonymBruker skrev (På 22.1.2022 den 21.27): Anonymkode: a6996...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #13 Del Skrevet 7. desember 2024 forevermidzy skrev (10 minutter siden): Har du beina på jorda eller? Du må rope litt høyere, fyren har 2 års forsprang på deg 😉 Anonymkode: ae736...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 7. desember 2024 #14 Del Skrevet 7. desember 2024 Det er 30% på alle dresser på Dressmann denne uken. Avsluttes kanskje i dag. Der der det noe for enhver smak, og god kvalitet: https://dressmann.com/no/klar/dress/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå