AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Jeg lurer på om jeg har opptjent mye mindre pensjon enn vanlig og derfor bør spare mer privat. Vet at det ikke er en fasit og avhenger av mange faktorer, men hadde vært interessant å se hva andre i 30-årene hadde. Mine tall: Alder: 35 år Antall år i arbeidslivet (vet ikke hvilke jobber som ga pensjon? Jeg teller heltidsstillinger nå): 10 år Antall år offentlig vs privat: 3 vs 7 Startlønn: 450k Lønn nå: 900k Oppspart av arbsgivere (privat): 232k Oppspart selv: 300k i fond, men det er ikke øremerket pensjon. Anonymkode: 71a9a...dfb
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror du har mer enn meg: Alder: 38 år Antall år i arbeidslivet (vet ikke hvilke jobber som ga pensjon? Jeg teller heltidsstillinger nå): 11 år Antall år offentlig vs privat: 10 vs 1 Startlønn: 350k Lønn nå: 560k Oppspart av arbsgivere (privat): 23k Oppspart selv: 30k i pensjonsfond, men har god avkastning, så der står ca 50k Anonymkode: b996b...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå