Gå til innhold

Tv serie som ligner outlander

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp sett ferdig outlander, og for en serie! Den hadde virkelig alt, og jeg og samboer ble helt hektet. Må være en av de beste jeg har sett. Romantikk, krig, historie, magi og mystikk. Men nå kommer det vanskelige med å finne en ny serie til oss.. Vet dere om en serie som ligner outlander? 😊

Anonymkode: 0b622...cd5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poldark

• Liker 2
Skrevet

Kommer vel ny sesong i mars?

Si hva du vil om OL, men den er ganske unik. Vanskelig å komme på noen som ligner.

Skrevet

Vampire Diaries.

Anonymkode: 1ad44...8ed

Skrevet

Sesong 6 kommer 7. mars 🍿🍿🍿

• Liker 1
Skrevet

Det kommer to nye sesonger😄😄

Anonymkode: 6882d...f88

• Liker 1
Skrevet

Sesong 6 vil bestå av mindre episoder enn 7 pga korona. Så sesong 7 vil ha enn del flere episoder enn sesong 6. Husker ikke antall 🙂 Gleder meg 😄

Anonymkode: 6882d...f88

• Liker 1
Skrevet
trøndermann38 skrev (13 minutter siden):

Poldark

Poldark likte jeg kjempegodt😍 Outlander likte jeg godt i starten, men syns det ble så altfor mye krig og vold at jeg droppa den etter hvert. Synd, for likte den godt ellers.

Anonymkode: 60319...288

Skrevet

Det er i grunn vanskelig å sammenligne Outlander med andre serier, fordi den krysser sjangre på en måte som egentlig er ganske unikt. Jovisst har man serier hvor fantasy og historie blandes sammen, gjerne med undertoner av romantikk og drama. Men i Outlander spiller i grunn alle sjangrene en like vital rolle i det som gjør serien så flott. Romansen er like viktig som fantasy aspektet av serien, og dramatikken er like viktig som historie-sjangeren. 

Så selv om disse seriene er svært ulike fra Outlander, så deler de enkelte aspekter som jeg virkelig liker, og jeg anbefaler derfor å prøve:

The last kingdom, A discovery of Witches, Wheel of Time, The tudors, Reign, Game of Trone, Vikings, The Witcher, The White Queen, The White princess, Black Sails, 12 Monkeys, Rome, The Borgias, Timeless, Travelers. The pillars of the earth, The great. 

Anonymkode: 4790d...b41

• Liker 4
Skrevet

Jeg oppdaget Outlander for 3 år siden og er fullstendig hekta ❤ Har aldri sett noe lignende, og kommer neppe til å gjøre det heller. Har nettopp startet på Poldark, etter tips her inne, og det virker lovende. Så det er sikkert noe for deg😊

Anonymkode: 87a0f...665

Skrevet

Poldark var bra i starten. Men så ble det det samme igjen og igjen så det ble ganske kjedelig. 

Støtter AB.b41 sine forslag. 

Legger til His dark materials og Sleepy Hollow

Anonymkode: e87d6...08d

• Liker 1
Skrevet

Tusen Takk for tips! 🥰 Jeg skal skjekke ut alle sammen 😊 gleder meg så utrolig mye til neste sesong kommer! Jeg har begynt å lese bøkene nå, og de var også veldig bra! 😀

Anonymkode: 0b622...cd5

Skrevet

Vi begynte å se en som heter "The Hunt".  Den virket ganske OK 🙂

Handler om et  stort synkehull som oppstår i Los Angeles og mange mennesker og biler faller ned i det, så viser det seg at de er kommet i en annen tidsperiode. Mer skal jeg ikke spoile. 

Anonymkode: 51a84...6d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi begynte å se en som heter "The Hunt".  Den virket ganske OK 🙂

Handler om et  stort synkehull som oppstår i Los Angeles og mange mennesker og biler faller ned i det, så viser det seg at de er kommet i en annen tidsperiode. Mer skal jeg ikke spoile. 

Anonymkode: 51a84...6d4

Hvor ser du den serien?

Anonymkode: 5becb...5ae

Skrevet

Jeg prøver virkelig å like serien... Ga først opp etter 3 episoder, men ett år senere forsøkte jeg igjen etter press fra venninner. Har sett en hel sesong nå. Men tror ikke jeg klarer mer. Hvorfor syns alle den er så bra? 

Anonymkode: bdb88...2b8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...