Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

19 åring her. Kommer til å skrive ganske mye, for jeg føler konteksten er ganske viktig.

begynte å snakke med en gutt (20) fra tinder. Vi er faktisk såkalte bekjente, da han er min brors tidligere bestevenn gjennom barne og ungdommskolen. Så, han vet hvem jeg er og jeg vet hvem han var før swipe og alt. Han er akuratt nå i millionærer, så han er ikke så mye hjemme på perm. Han bor faktisk rett ved meg. 

( hadde barne-crush på han) 

Vi endte med å gå på en date på torsdagen. Det var mer koselig en det jeg trodde det skulle være, spilte litt brettspill, hørte på litt Soul Musikk og endte med å se på en film. 
jeg mener at jeg kan være veldig kald eller jeg har abs ingen flirty-bone i kroppen, men han flørter med meg ganske mye. Vi endre jo ogspåmed å cudle litt gjennom filmen.

ingen kyss. Kan være min skyld da jeg har stress om det.

han spurte meg om å henge dagen etterpå men jeg løy om at jeg var opptatt. Dette var en tabbe, da han reiser tilbake om noen dager. Har spurt om han kan klemme litt tid for meg, men han sa vi får se for han har såpass mange planer …

det som gjør dette enda verre er at jeg skal starte på medisin studie i Latvia, så, jeg vet ikke om jeg bør satse på dette i det hele tatt. 
jeg drar ned dit snart, i febuar, og han har vel sin anual perm hver 6 uke.  Hans perm er vel ikke problemet men, det blir så vanskelig å henge med han..og hvis han blir ferdig med milla, så har jeg jo allerede flytter for studie helt til jeg er ferdig…

men jeg tror jeg liker han kjempegodt…

og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre…

bør jeg si det?

Eller skal jeg prøve å glemme han? 

om vi ikke for hengt på onsdagen, hva skal jeg gjøre???

og hvis vi får hengt, hva skal jeg gjøre???

dette har spist meg så mye, please help me!!

(atte jeg ikke dro på date 2, haunts me :( )

Anonymkode: 3090b...4c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...