AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Venter barn i mars og prøver å finne ut av vogn. Er Bugaboo Fox 3 verdt prisen? Hvorfor/hvorfor ikke? Hva er forskjellen på de ulike Bugaboo-vognene? Anonymkode: 387bf...888
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Jeg syns det er en sinnsyk pris for en vogn, og nei, man får absolutt ikke nok igjen ved videresalg om man faktisk bruker vognen ut vognperioden på typ 3 år - selv om mange prøver seg, og en og annen idiot går fem på en sjelden gang. Det samme gjelder andre vogner i samme klasse, for øvrig, ikke spesielt Bugaboo. Kjøp brukt, sier jeg bare, og vær kritisk til prissettingene til selgerne. Anonymkode: b8e2e...4ce 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 Ville kjøpt brukt! kjøpte pent brukt bugaboo buffalo til førstemann i 2018 (brukt MASSE!!) brukte den også som sovevogn i bhg en stund. Fikk andremann nå for 6 mnd siden og bare byttet kalesje. Ellers er vogna så og si så god som ny’ den er robust , god å ligge i, ja - har bare lovord om den vogna. Hadde ikke brukt-markedet finnes og vi hadde hatt bedre økonomi så ville jeg faktisk sagt den er verdt penga (ny). Anonymkode: a5ef0...142 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 Ser folk anbefaler brukt, jeg anbefaler ny. Den brukte får du kanskje ikke solgt igjen, da er den for gammel og slitt, samtidig som de fleste som selger brukt skal ha nesten det samme som en ny. Nei, kjøp ny med garanti og selg den igjen selv etter bruk. Anonymkode: 35365...b1f 9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 Jeg er veldig fornøyd med Bugaboo. Synes den er pen og se på, funksjonell, solid, praktisk og god. Stiv pris, men jeg ville kjøpt den igjen. Anonymkode: b134e...f68 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #6 Skrevet 22. januar 2022 Jeg ville testet vogner i butikken. Jeg elsker Stokke Trailz vogna jeg har, den ene søsteren min foretrekker Emmaljunga. Når den andre søsteren vår fikk barn kjøpte hun vognen som hun som foretrekker Emmaljunga anbefalte. Hun angret når hun testet min vogn (jeg fødte sist av oss), kan hende hun hadde valgt annet en Stokke om hun hadde testet litt rundt altså…. Men hun hadde ikke endt opp med den hun ble anbefalt. Anonymkode: 1ae53...881 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #7 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er veldig fornøyd med Bugaboo. Synes den er pen og se på, funksjonell, solid, praktisk og god. Stiv pris, men jeg ville kjøpt den igjen. Anonymkode: b134e...f68 De er faktisk ikke noe dyre lenger, kun den siste utgaven. Jeg kjøpte ny til 8.000 komplett duo versjon. Anonymkode: 35365...b1f
Supersmurf Skrevet 22. januar 2022 #8 Skrevet 22. januar 2022 Mange bedre vogner på markedet enn bugaboo. Tenk etter hvor du har tenkt å trille. By eller mest terreng, må vognen ta liten plass i bil, eller er det greit at den er stor, om den har god fjæring/demping.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #9 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ville testet vogner i butikken. Jeg elsker Stokke Trailz vogna jeg har, den ene søsteren min foretrekker Emmaljunga. Når den andre søsteren vår fikk barn kjøpte hun vognen som hun som foretrekker Emmaljunga anbefalte. Hun angret når hun testet min vogn (jeg fødte sist av oss), kan hende hun hadde valgt annet en Stokke om hun hadde testet litt rundt altså…. Men hun hadde ikke endt opp med den hun ble anbefalt. Anonymkode: 1ae53...881 Stokke er stor og tar bare opp til 15 kg, så den må nyttes ut på et tidspunkt. Emmaljunga har veldig dårlig demping og er stor og klumpete. Anonymkode: 35365...b1f 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #10 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Stokke er stor og tar bare opp til 15 kg, så den må nyttes ut på et tidspunkt. Emmaljunga har veldig dårlig demping og er stor og klumpete. Anonymkode: 35365...b1f Den er sikkerhetstestet til 15 kg. Bugaboo til 17. Ingen vesentlig forskjell. Regner man med tung baby bør man gå for Baby Jogger. Anonymkode: b8e2e...4ce
mereo Skrevet 22. januar 2022 #11 Skrevet 22. januar 2022 (endret) Har Emmaljunga nxt90 og en fox3. Velger fox3 over Emmaljungaen. Emmaljunga er tung, dårlig demping og føles stiv. Fox3 passa best til vårt behov. Emmaljunga var bomkjøp! Prismessig er det heller ikke kjempestor forskjell. Men tenk litt over hvor og hva bruken skal være, hva er viktig når det kommer til vogn? Samt prøv å håndtere den i butikk selv Endret 22. januar 2022 av mereo 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #12 Skrevet 22. januar 2022 Syns personlig Britax Smile gir mye mer vogn for pengene enn enten Bugaboo Fox eller Emmaljunga nxt90. Men det er jo smak og behag. Noen faller for designet, noen syns sikkert det er status å ha en vogn som koster dobbelt så mye, noen kjøper den som alle andre har. Jeg har prøvetrilla flere venninners bugaboo, og syns ikke den er verdt prisen. Anonymkode: 8f3dd...7e9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #13 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Den er sikkerhetstestet til 15 kg. Bugaboo til 17. Ingen vesentlig forskjell. Regner man med tung baby bør man gå for Baby Jogger. Anonymkode: b8e2e...4ce nei, fox 2 og 3 er godkjent til 22 kg. det er ny standard Anonymkode: c6c67...e49 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #14 Skrevet 22. januar 2022 Takk for svar! Hva er det dere liker ved bugaboo fox? Av det jeg har lest så er det fox 3 som passer best våre behov. - Vi har en liten elbil som vi bruker en del, så den bør være liten å legge sammen. Jeg ønsker en som er enkel å legge sammen, helst uten å fjerne sportsdel når vi kommer dit. - Kunne gjerne tenkt meg å gå på skogsveier av og til, i tillegg til at det er en del brostein her. Usikker på hvordan fox 3 er her. - er også opptatt av at kalesjen skal være god og vindtett. - Også må den være LETT. Vi bor et sted med mye bakker og også en del trapper hvor jeg må bære vogn. Basert på dette virker fox 3 helt topp. Men prisen🤯 Hvis den virkelig lever opp til det den skal så tenker jeg å kjøpe den (synes også luftemuligheter i bagen virker helt supert siden det blir sommerbaby), men derfor jeg spør her etter erfaringer 😃 fordeler/ulemper? Andre vogner som likner i egenskaper men som er rimeligere? hilsen TS Anonymkode: 387bf...888
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #15 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De er faktisk ikke noe dyre lenger, kun den siste utgaven. Jeg kjøpte ny til 8.000 komplett duo versjon. Anonymkode: 35365...b1f hvor har du fått kjøpt det? Anonymkode: c6c67...e49
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #16 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar! Hva er det dere liker ved bugaboo fox? Av det jeg har lest så er det fox 3 som passer best våre behov. - Vi har en liten elbil som vi bruker en del, så den bør være liten å legge sammen. Jeg ønsker en som er enkel å legge sammen, helst uten å fjerne sportsdel når vi kommer dit. - Kunne gjerne tenkt meg å gå på skogsveier av og til, i tillegg til at det er en del brostein her. Usikker på hvordan fox 3 er her. - er også opptatt av at kalesjen skal være god og vindtett. - Også må den være LETT. Vi bor et sted med mye bakker og også en del trapper hvor jeg må bære vogn. Basert på dette virker fox 3 helt topp. Men prisen🤯 Hvis den virkelig lever opp til det den skal så tenker jeg å kjøpe den (synes også luftemuligheter i bagen virker helt supert siden det blir sommerbaby), men derfor jeg spør her etter erfaringer 😃 fordeler/ulemper? Andre vogner som likner i egenskaper men som er rimeligere? hilsen TS Anonymkode: 387bf...888 Liker den lange kalesjen på bugaboo-vognene, alt som er beskrevet av positivt over her er jeg enig i + at de ser bra ut! Anonymkode: a5ef0...142 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #17 Skrevet 22. januar 2022 Jeg kjøpte bugaboo fox 2 til 8000 i utlandet og er veldig fornøyd. Jeg liker hvor lett den er å kjøre, lett å slå sammen, at den er lavere enn forrige vogn og den skal være god på all slags underlag, men det har jeg ikke fått testet ut enda. Emmaljunga har jeg ikke prøvd, og Stokke likte jeg ikke i det hele tatt. Hvor dyr er egentlig britax smile? Jeg prøvde den men fant liksom ikke så mye plusspoeng... Anonymkode: 5186c...ea8
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #18 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for svar! Hva er det dere liker ved bugaboo fox? Av det jeg har lest så er det fox 3 som passer best våre behov. - Vi har en liten elbil som vi bruker en del, så den bør være liten å legge sammen. Jeg ønsker en som er enkel å legge sammen, helst uten å fjerne sportsdel når vi kommer dit. - Kunne gjerne tenkt meg å gå på skogsveier av og til, i tillegg til at det er en del brostein her. Usikker på hvordan fox 3 er her. - er også opptatt av at kalesjen skal være god og vindtett. - Også må den være LETT. Vi bor et sted med mye bakker og også en del trapper hvor jeg må bære vogn. Basert på dette virker fox 3 helt topp. Men prisen🤯 Hvis den virkelig lever opp til det den skal så tenker jeg å kjøpe den (synes også luftemuligheter i bagen virker helt supert siden det blir sommerbaby), men derfor jeg spør her etter erfaringer 😃 fordeler/ulemper? Andre vogner som likner i egenskaper men som er rimeligere? hilsen TS Anonymkode: 387bf...888 Da hadde jeg styrt unna Bugaboo. Anonymkode: b8e2e...4ce 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #19 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da hadde jeg styrt unna Bugaboo. Anonymkode: b8e2e...4ce Hvorfor? Anonymkode: 387bf...888 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #20 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Syns personlig Britax Smile gir mye mer vogn for pengene enn enten Bugaboo Fox eller Emmaljunga nxt90. Men det er jo smak og behag. Noen faller for designet, noen syns sikkert det er status å ha en vogn som koster dobbelt så mye, noen kjøper den som alle andre har. Jeg har prøvetrilla flere venninners bugaboo, og syns ikke den er verdt prisen. Anonymkode: 8f3dd...7e9 Enig med deg, synes dog Britax ser best ut også, den er ren i designet, klassisk, nett og balanserte proposjoner. Bugaboo og emmaljung har blitt veldig rimelige også, så det er jo ikke så mye status å hente der for de osm er opptatt av slit. Anonymkode: 35365...b1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå