AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Jeg føler meg ikke så bra og er sulten. Hva har dere gjort på en lørdagskveld dere ikke har hatt mat? Anonymkode: efb86...3f6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Går på butikken Anonymkode: d232d...0e4 9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 Nå må du gi deg, TS. Gå på butikken og kjøp deg mat. Og på mandag ringer du legen. Du har levd på knekkebrød, kjeks og lettbrus i flere dager, og vært fullt klar over at det var i ferd med å ta slutt. Likevel har du ikke sørget for å få mat i huset. Om dette er "business as usual" for deg lider du sannsynligvis av underernæring, og da er det ikke rart du ikke føler deg bra. Og om du vanligvis er like dårlig ti å ta tak livet ditt som du har gitt inntrykk av de siste dagene lider du sannsynligvis av en kraftig depresjon eller liknende også, og trenger hjelp. Hut deg på butikken og kjøp mat! NUH! 😤 Eller så kjeder du deg bare og synes det er gøy å se hvor langt du kan strekke strikken. Jeg håper egentlig det. Anonymkode: e6b25...85f 10
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 Hvis du ikke vet hva du skal gjøre når det begynner å gå tomt for mat så er du ikke skikket til å bo alene. Søk om verge. Anonymkode: ce56d...817 10
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 Hva har du av ingredienser da? Kan prøve å foreslå en rett. Evnt. Kom deg til butikken Anonymkode: ac7f0...2e1
Ugresset Skrevet 22. januar 2022 #6 Skrevet 22. januar 2022 Du har et større problem enn å kun ha kjeks i hus. Slutt med disse trådene, gå på butikken og bestill deg legetime. Det er med som et velment råd. 8
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #7 Skrevet 22. januar 2022 34 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du ikke vet hva du skal gjøre når det begynner å gå tomt for mat så er du ikke skikket til å bo alene. Søk om verge. Anonymkode: ce56d...817 Verge flytter ikke inn til folk, lol Anonymkode: 24e9e...3e5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #8 Skrevet 22. januar 2022 Om jeg ikke hadde orket å dra til butikken ville jeg bestilt pizza eller noe indisk take-away😊 Anonymkode: e30be...900 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #9 Skrevet 22. januar 2022 Tja, du kan jo alltids lage enda en ny tråd? Anonymkode: af15f...8bd 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #11 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hva har du av ingredienser da? Kan prøve å foreslå en rett. Evnt. Kom deg til butikken Anonymkode: ac7f0...2e1 TS har kjeks. I en ellers identisk tråd for et par dager siden var det knekkebrød og kjeks. Tidligere i dag var det kjeks og lettbrus. Nå er det tydeligvis bare kjeks igjen. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger de siste dagene TS har fått beskjed om å komme seg på butikken, men det eneste som skjer er enda mindre mat i huset og en ny tråd. Det blir heller ikke sagt et ord om at TS mangler penger til mat, det bare "er tomt for mat" og ingen løfter en finger for å løse dette veldig løsbare problemet som TS ble klar over for flere dager siden. (Det interessante er jo at TS tydeligvis har kjøpt lettbrus i løpet av de siste par dagene, men ikke noe mer mat.) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Verge flytter ikke inn til folk, lol Anonymkode: 24e9e...3e5 Nei, men en verge kan om ikke annet sørge for at det er mat i huset når TS tydelig ikke er i stand til det selv. Anonymkode: e6b25...85f 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #12 Skrevet 22. januar 2022 Føler deg nok bedre om du går i butikken og handler inn mat og får spist. Anonymkode: 638cd...b90
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #14 Skrevet 24. januar 2022 Hei Ts her. Disse trådene mine slutter her. Grunnen til at jeg var inne var fordi jeg kranglet med noen. Jeg har ordnet opp i dette og jeg gikk på butikken lørdags kveld. Jeg har fått hjelp av broren min med denne personen jeg kranglet med. Stor handel har blitt gjort her. Takk for alle svar Ts Anonymkode: efb86...3f6
Djungelvrål Skrevet 24. januar 2022 #15 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hei Ts her. Disse trådene mine slutter her. Grunnen til at jeg var inne var fordi jeg kranglet med noen. Jeg har ordnet opp i dette og jeg gikk på butikken lørdags kveld. Jeg har fått hjelp av broren min med denne personen jeg kranglet med. Stor handel har blitt gjort her. Takk for alle svar Ts Anonymkode: efb86...3f6 Hva slags hjelp tenkte du at du skulle få her egentlig? Skulle vi lage ventebrød til deg og sende i posten? 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #16 Skrevet 24. januar 2022 Peonjenta skrev (Akkurat nå): Hva slags hjelp tenkte du at du skulle få her egentlig? Skulle vi lage ventebrød til deg og sende i posten? Jeg ville se om det var andre her i min situasjon og hva dem gjorde bare Ts Anonymkode: efb86...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #17 Skrevet 24. januar 2022 Peonjenta skrev (Akkurat nå): Hva slags hjelp tenkte du at du skulle få her egentlig? Skulle vi lage ventebrød til deg og sende i posten? Vipps kanskje? Anonymkode: c2264...f80
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #18 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 22.1.2022 den 18.42): Fedora Anonymkode: 31b44...720 Hjelper mot sult å gå med hatt? Anonymkode: 74c11...242 6
Djungelvrål Skrevet 24. januar 2022 #19 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville se om det var andre her i min situasjon og hva dem gjorde bare Ts Anonymkode: efb86...3f6 Hva KAN man gjøre om man ikke har mat og ikke handler? Tenkte du at du skulle få tips om å lage noe utav løse luften? SÅ sant du ikke bor på gård eller er selvforsynt på andre måter er det butikken som er det beste tipset. Hva skulle du oppnå? 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #20 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg ville se om det var andre her i min situasjon og hva dem gjorde bare Ts Anonymkode: efb86...3f6 Hvordan tenkte du det skulle gå til når du ikke beskrev situasjonen din som annet enn at du ikke har mat i huset? Det er jo bare en ting å gjøre med det, uansett begrunnelse, og det er å handle mat. På en eller annen måte. Anonymkode: e6b25...85f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå