Silva Pluvialis Skrevet 22. januar 2022 #61 Del Skrevet 22. januar 2022 Forundret.. skrev (8 minutter siden): Men det var jo kanskje ikke så lurt hvis du ikke er positiv selv.. 😬 Håper hun kjører deg dit igjen om en uke hvis du får negativt resultat denne gang. Jeg fikk positiv test på PCR i dag. Kom meg dit med buss ettersom isolasjonen var gått ut og koronatelefonen sa jeg kunne ta buss igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 22. januar 2022 #62 Del Skrevet 22. januar 2022 (endret) Gjenferdet skrev (5 minutter siden): Jeg fikk positiv test på PCR i dag. Kom meg dit med buss ettersom isolasjonen var gått ut og koronatelefonen sa jeg kunne ta buss igjen Aha.. Du har altså vært syk en uke før du testa deg? Hvordan klarer noen å skrive som anonym? Jeg har ikke det alternativet hos meg.. Endret 22. januar 2022 av Forundret.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. januar 2022 #63 Del Skrevet 22. januar 2022 Forundret.. skrev (16 minutter siden): Aha.. Du har altså vært syk en uke før du testa deg? Hvordan klarer noen å skrive som anonym? Jeg har ikke det alternativet hos meg.. Jeg testet meg som sagt tidligere i uka, og den var negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 22. januar 2022 #64 Del Skrevet 22. januar 2022 (endret) Gjenferdet skrev (2 minutter siden): Jeg testet meg som sagt tidligere i uka, og den var negativ. Men hvordan kan du da si at du var ferdig med isolasjonen? Håper uansett at du er i form nå, uten symptomer. Endret 22. januar 2022 av Forundret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 23. januar 2022 #65 Del Skrevet 23. januar 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brudd på rommets retningslinjer og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucythecat Skrevet 23. januar 2022 #66 Del Skrevet 23. januar 2022 13 hours ago, Gjenferdet said: Jeg testet meg som sagt tidligere i uka, og den var negativ. Var det pcr test? Hadde du symptomer? Begge barna har korona, men jeg testen negativt, derfor jeg lurer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. januar 2022 #67 Del Skrevet 23. januar 2022 Selvsagt ikke. Hva er det folk ikke forstår??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussa84 Skrevet 23. januar 2022 #68 Del Skrevet 23. januar 2022 Synes absolutt ikke man skal reise rundt å mate ender i en slik tilstand. Vi må isolere oss ved smitte. Det hjelper ikke om du er oppfrisknings-vaksinert, du er fortsatt en risiko for oss andre både grunnvaksinerte og oppfriskningsvaksinerte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 23. januar 2022 #69 Del Skrevet 23. januar 2022 Gjenferdet skrev (15 timer siden): Jeg testet meg som sagt tidligere i uka, og den var negativ. Selv om hurtigtest var positiv? Haha, jeg faller helt av lasset 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 23. januar 2022 #70 Del Skrevet 23. januar 2022 En kollega av meg fikk lov til å kjøre meg til teststasjonen og til isolasjonsstedet etter at jeg hadde testet positivt på korona. Hun ble ikke smittet. Jeg fikk også lov til å gå ut å lufte meg der jeg var i isolasjon. Måtte ikke sitte inne på rommet hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet 23. januar 2022 #71 Del Skrevet 23. januar 2022 Jeg testet positivt på Gardermoen for et par uker siden. Smittet sikkert en haug i løpet av de timene jeg satt på flyet, + den timen jeg stod i testkø tett i tett. De sa der til alle at man hadde lov til å gå tur alene, selv om man hadde testet positivt 🙂 Så reglene er ikke lenger like strenge som før... I tillegg har jo halve Norge korona akkurat nå, så bare å slippe det løs.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg