AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Jeg og barna mine har veldig lyst å se en film vi ikke har sett før, og jeg sliter med å finne noe "nytt" med norsk tale. Vi har tilgang på alle strømmetjenester (Netflix, viaplay, sumo, hbo max, allente, prime Amazon, NRK). Har en datter som blir 6 år om noen måneder og sønnen min på snart 9 år. De tåler å se innhold regnet for litt større unger, og sønnen kan fint se engelske filmer. Men yngste kjeder seg fort med engelsk, og det blir mer tvang enn kos da, så vil gjerne se noe som er oversatt til norsk. Selv vokste jeg opp på 90 tallet og jeg synes de var mye flinkere å oversette norske filmer før! Alt av sjangere er av interesse. Anonymkode: 521ab...46d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Her har Harry Potter (de tre første) vært populære. Ellers ser vi gjerne istid filmene, shrek filmene eller Madagaskar Anonymkode: 6fd53...4e0
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 Har dere sett Encanto? Anonymkode: 61d65...b20
Amatariel Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 (endret) Har dere sett de siste Disneyfilmene? Vi likte godt Fremad og Raya. Ellers elsker mine barn filmen Hjem og Syng. Endret 22. januar 2022 av Amatariel
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 Grusomme meg/Minionsfilmene, Encanto, Luca, Den avskyelige snømannen, Dyrenes hemmelige liv, Kaptein Supertruse, Knutsen og Ludviksen filmene, Over hekken. Anonymkode: f47ff...6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå