AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Dere med veldig små barn (0-3 år): Hvordan gikk det da barnet fikk korona? Hvor gammelt var barnet og hvilken variant fikk det? Nå skal jo alle smittes, og jeg personlig er bekymret for barnehagebarnet vårt. Sikkert flere som også kunne vært interessert i å høre erfaringer. Anonymkode: 161dc...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Min treåring hadde det før jul. Mest sannsynlig delta. Helt ærlig hadde jeg aldri trodd hun hadde korona om ikke hun testet positivt. Ingen symptomer eller plager, utenom litt slapp kanskje og hun klaget på mage ondt et par ganger (men det kan hun gjøre ellers også, hvis det er luft feks). Småbarn får som regel veldig milde symptomer eller ingenting. Ingen andre i familien ble smittet for øvrig. Anonymkode: ac5c8...728
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 De jeg kjenner har hatt det fint. Verre for foreldrene som var slått ut mens ungene fartet rundt inne Anonymkode: 2a970...073
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 Min toåring fikk omikron via barnehagen for litt over en uke siden. Hun hadde feber i to dager og hostet litt, og var litt slapp et par dager til, helt vanlig igjen nå. Foreldrene ble mye dårligere (typ feber og muskelsmerter i flere dager, etterfulgt av kraftig forkjølelse) tross to doser vaksine. Anonymkode: 9b402...648
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 Min 2-åring fikk covid, h*n har vært veldig sliten i ettertid og er det fortsatt etter 2 mnd. Selve sykdommen var ikke så ille, litt feber, men ikke ille. Men bekymrer meg nå. Blir fort sliten i barnehage, sutrete, i dårlig humør, spiser dårlig og har behov for mye trøst. Anonymkode: f985b...884
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #6 Skrevet 22. januar 2022 I vår barnehage har 6 barn nå hatt korona, alle fikk lette forkjølelsessymtomer. Foreldrene som ble smittet av barna fikk alt fra lett forkjølelse til influensasymptomer i noen dager. Anonymkode: 49e94...d22
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #7 Skrevet 22. januar 2022 Min på snart to har det nå. Vi har ikke fått beskjed om hvilken variant, men det er vel sannsynligvis omikron. Hun har hatt én natt med tung pust. Da virket det tungt for henne å trekke pusten, og hun hadde stygg hoste, men hun pustet ikke veldig raskt. Det var ikke sånn at jeg ble bekymret, men det virket veldig plagsomt. Dagen etter hadde hun lav feber, hostet og var snørrete. Men allmenntilstanden var topp, hun løp rundt sammen med søsteren. Så var det over. Hun hadde en virusinfeksjon med luftveissymptomer tidligere i vinter som førte til pusteproblemer og innleggelse på sykehus (vi vet ikke sikkert hva det var, hun testet negativt på covid-19, RS og influensa da). Da sa de at hun kunne være utsatt for tilsvarende problemer ved senere infeksjoner. Men hun fikk altså ikke noen spesielle problemer med covid, og det ser ut til at hun ble veldig raskt helt bra igjen. Anonymkode: 5c4e6...fe1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #8 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min 2-åring fikk covid, h*n har vært veldig sliten i ettertid og er det fortsatt etter 2 mnd. Selve sykdommen var ikke så ille, litt feber, men ikke ille. Men bekymrer meg nå. Blir fort sliten i barnehage, sutrete, i dårlig humør, spiser dårlig og har behov for mye trøst. Anonymkode: f985b...884 Går nok bra. Alle virusinfeksjoner kan sitte i en stund Anonymkode: ace7f...b8d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #9 Skrevet 22. januar 2022 Vi fikk korona i september i fjor, da var det yngste som da var ca 6 måneder og eldste på fire. De hadde ingen symptomer, heldigvis. Jeg merket heller ingenting. Anonymkode: 86788...bb8
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #10 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min 2-åring fikk covid, h*n har vært veldig sliten i ettertid og er det fortsatt etter 2 mnd. Selve sykdommen var ikke så ille, litt feber, men ikke ille. Men bekymrer meg nå. Blir fort sliten i barnehage, sutrete, i dårlig humør, spiser dårlig og har behov for mye trøst. Anonymkode: f985b...884 Uff stakkar liten! Jeg håper inderlig vi slipper å få det til våre små. Anonymkode: 3a453...a4a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #11 Skrevet 1. februar 2022 Noen flere som har hatt smitte den siste tiden? Ts Anonymkode: 161dc...ac4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #12 Skrevet 1. februar 2022 Spedbarn 3 måneder, fikk corona. Bare høy feber i noen dager. Storesøstet på 3 år likeså. Minste var derimot innlagt i fire dager med RS. Hadde heller vært urolig for RS. Anonymkode: d263b...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå