Sommer2464 Skrevet 22. januar 2022 #1 Del Skrevet 22. januar 2022 (endret) Nå har jeg gått lenge til å være meg uten å nevne Jehovas vitner her. Men har Jehovas noe bibelsk grunnlag for å ekskludere og få familien til å bryte all kontakt med de som ikke lenger tror er homofile feirer jul eller andre ting som strider imot deres tro? Endret 22. januar 2022 av Sommer2464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 22. januar 2022 #2 Del Skrevet 22. januar 2022 Altså, nå har folk tolket de eventyrbøkene etter egne ønsker siden den føste utgaven ble skrevet (oppfunnet), så at den ene sekten har mer grunnlag enn den andre vil du jo ikke kunne finne grunnlag for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Del Skrevet 26. januar 2022 Sommer2464 skrev (På 22.1.2022 den 15.31): Nå har jeg gått lenge til å være meg uten å nevne Jehovas vitner her. Men har Jehovas noe bibelsk grunnlag for å ekskludere og få familien til å bryte all kontakt med de som ikke lenger tror er homofile feirer jul eller andre ting som strider imot deres tro? Dersom du går inn på nettstedet dems, jw.org , og søker på eksklusjon, vil jeg tro du finner informasjon om emnet. Jeg tenker at det blir litt som i et politisk parti ; dersom du ikke vil følge partiets "regler" eller går imot partiprogrammet etc, så vil du også der bli ekskludert fra partiet. Så er det nok forskjellig fra familie til familie hvordan de praktiserer dette med kontakt. Anonymkode: b6324...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omarel Skrevet 26. januar 2022 #4 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) Sommer2464 skrev (På 1/22/2022 den 15.31): Nå har jeg gått lenge til å være meg uten å nevne Jehovas vitner her. Jeg må si at du stiller meget gode spørsmål på tvers av religionene. Det virker for meg at du er en religiøs ateist.🤔😊. Stå på!😊 Endret 26. januar 2022 av omarel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå