Gå til innhold

Hvorfor blir jeg ekstra kåt av å ha sex med gifte kvinner(med giftering på)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Hender jeg har sex med gifte damer, som både har gifte og forlovesring på fingeren. Og jeg blir ekstre tent av det, er det normalt? 

Anonymkode: d250f...4b4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det blir så åpenbart at du gjør noe 'forbudt? 

Fordi du blir kåt av å cuckolde en annen mann?

Fordi du blir kåt av å tenke på at dama du knuller er umoralsk?

Har du noen svar selv? :)

Anonymkode: 2777b...ca5

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! 

Hender jeg har sex med gifte damer, som både har gifte og forlovesring på fingeren. Og jeg blir ekstre tent av det, er det normalt? 

Fordi det er forbudt, kanskje?

Skrevet

Fordi det er forbudt som nevnt over her ... og også fordi du kan knulle fritt uten å være redd for at dem skal komme etter deg med følelser og forpliktelser?

Anonymkode: ceab8...a15

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! 

Det er ekstra opphissende fordi det er forbudt, de er opptatt. Jeg tenner også på det. Liker å slikke dem mens jeg holder dem i hånda med ringen på. Tenker "ha ha". 

Anonymkode: 83dfb...da3

• Liker 3
Skrevet

Fordi det er forbudt. Jeg blir også ekstra kåt av det. Har hatt sex med 2 gifte menn selv, i over lengre perioder. 

Anonymkode: f4d4b...c1a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er i hvert fall ikke særlig empatisk å finne spesielt stor glede i å være kjip, det fremstår ganske dyssosialt. For min del er det lite som er mer avtennende enn at en kvinne er opptatt.

Anonymkode: 46690...751

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Fordi det blir så åpenbart at du gjør noe 'forbudt? 

Fordi du blir kåt av å cuckolde en annen mann?

Fordi du blir kåt av å tenke på at dama du knuller er umoralsk?

Har du noen svar selv? :)

Det er ikke forbudt å ha sex med gifte kvinner.

Det er ikke umoralsk. 

Anonymkode: 4fb8d...0c5

Skrevet

Det er mye mulig fordi det gir deg en form for bekreftelse. For en person som ikke er helt trygg i seg selv på at hen er god nok, vil søke bekreftelse fra andre. Det at hun har en annen mann, men likevel velger deg for sex, føles for deg som en bekreftelse på at du er en bra sexpartner. Derfor tenner det deg ekstra.

Anonymkode: 344ce...5dd

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er mye mulig fordi det gir deg en form for bekreftelse. For en person som ikke er helt trygg i seg selv på at hen er god nok, vil søke bekreftelse fra andre. Det at hun har en annen mann, men likevel velger deg for sex, føles for deg som en bekreftelse på at du er en bra sexpartner. Derfor tenner det deg ekstra.

Anonymkode: 344ce...5dd

Godt reflektert. 

Anonymkode: 455d6...d86

• Liker 3
Skrevet

Må si høres ut som du har ellers et trist liv. Jeg håper du oppsøker hjelp ts, for din egen del. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Må si høres ut som du har ellers et trist liv. Jeg håper du oppsøker hjelp ts, for din egen del. 

At jeg knuller på gifte damer?

Trist type du. Sikkert bare misjonær sex på deg.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Fordi det er forbudt. Jeg blir også ekstra kåt av det. Har hatt sex med 2 gifte menn selv, i over lengre perioder. 

Anonymkode: f4d4b...c1a

Fantastisk deilig er det ihvertfall. Lite som slår akkurat idet jeg fyller opp en gift dame med sæd.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei! 

Sikkert fordi du er av dem som blir kåte på destruksjon. 

Anonymkode: 2146f...7af

Skrevet

Det er ekstra opphissende når man vet at hun tilhører en annen. Selv pulte jeg ei som hadde giftering på, og i tillegg tatovering med navn til mannen sin. Var så kåt og superhard at jeg spruta 3 ganger ila en times tid. Hun gikk utpult og neddynka i sperm hjem til mannen sin. 🥰

Den andre pulte jeg mens mannen hennes var på en reise. Hun inviterte meg, hun la seg i senga, jeg gikk etter henne.. slikket henne, så stakk jeg harde kuken min inn i fitta hennes, som var utrolig nok ganske trang. Hadde småvondt i pikken etter sexen fordi jeg var så hard. 

Sex med gifte kvinner er den beste sexen. Og jeg er fortsatt på jakt. 😄

Anonymkode: 5d72e...3ed

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er ikke forbudt å ha sex med gifte kvinner.

Det er ikke umoralsk. 

Anonymkode: 4fb8d...0c5

Ja, nei, jeg mener verken at det er 'forbudt'  å ha sex med gifte kvinner eller at det er umoralsk. 

Jeg prøver bare å foreslå for ts mulige grunner til at han føler som han gjør.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ekstra opphissende når man vet at hun tilhører en annen. Selv pulte jeg ei som hadde giftering på, og i tillegg tatovering med navn til mannen sin. Var så kåt og superhard at jeg spruta 3 ganger ila en times tid. Hun gikk utpult og neddynka i sperm hjem til mannen sin. 🥰

Den andre pulte jeg mens mannen hennes var på en reise. Hun inviterte meg, hun la seg i senga, jeg gikk etter henne.. slikket henne, så stakk jeg harde kuken min inn i fitta hennes, som var utrolig nok ganske trang. Hadde småvondt i pikken etter sexen fordi jeg var så hard. 

Hørtes fantastisk deilig ut.

Stønnet begge damene høyt?

Skrevet

Hvilken alder tenker du på ? 

Anonymkode: e5f69...f6a

Skrevet

Nå blei jeg faktisk kåt 🙈

Er trang selv. 

k33

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå blei jeg faktisk kåt 🙈

Er trang selv. 

k33

Du som er trang, hvilken penisstr foretrekker du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...