AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Jeg er 26 år gammel "dame" og slitter med dysphoria har tanker og følelser jeg ikke klarer å styre har alltid hatt det vanskelig. Har ei snart to år gammel datter som jeg elsker overalt på jord. Jeg vil vare en god mamma men disse følelsene er i veien jeg følge meg ikke komfortabel med meg selv og kan ikke se for meg å leve som dame" eller vare den gode mamman hun fortjener. Jeg har ingenting imot trans personer men jeg vil ikke vare en trans person selv 😅 Så jeg lurer på om terapi hadde hjulpet? Noen som har det slik? Eller er jeg den mest unormale mennesket på jord. 🤣 Anonymkode: c4154...ec3
Rosatoast Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Hva mener du her? Du vil ikke være trans, da er du nok ikke trans. Tenker du kanskje har vanskeligheter med din egen identitet bare, er du trygg i deg selv? Virker ikke sånn. Ja, oppsøk psykolog hvis dette plager deg. Mennesker er nødt til å være trygge i seg selv for å kunne være lykkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 Rosatoast skrev (12 minutter siden): Hva mener du her? Du vil ikke være trans, da er du nok ikke trans. Tenker du kanskje har vanskeligheter med din egen identitet bare, er du trygg i deg selv? Virker ikke sånn. Ja, oppsøk psykolog hvis dette plager deg. Mennesker er nødt til å være trygge i seg selv for å kunne være lykkelig. Jeg har hatt det slik siden jeg var liten jeg er trygg på meg selv og jeg vet egentlig at jeg er født i feil kropp og er en mann innerst inne. Men allikevel vil jeg stenge disse følelsene og tankene ute. 😅 vil ikke ut ifra skapet. Men ja takk! Skal ta en tlf. Anonymkode: c4154...ec3
Rosatoast Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt det slik siden jeg var liten jeg er trygg på meg selv og jeg vet egentlig at jeg er født i feil kropp og er en mann innerst inne. Men allikevel vil jeg stenge disse følelsene og tankene ute. 😅 vil ikke ut ifra skapet. Men ja takk! Skal ta en tlf. Anonymkode: c4154...ec3 Hvorfor valgte du da å føde barn og bli mor? Høres jo veldig dobbelt-"moralsk" ut. 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 Man er ikke født i feil kropp. Det er ikke kroppen det er noe feil med. Anonymkode: d578b...096
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #6 Skrevet 22. januar 2022 Rosatoast skrev (3 minutter siden): Hvorfor valgte du da å føde barn og bli mor? Høres jo veldig dobbelt-"moralsk" ut. Jeg ville selvfølgelig ha et biologisk barn 😁 Angrer ikke! selv om det var rart å gå garvid. Jeg trodde også å bli mor hadde fått med til å følge meg mer kvinnelig. 💃 Anonymkode: c4154...ec3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #7 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Man er ikke født i feil kropp. Det er ikke kroppen det er noe feil med. Anonymkode: d578b...096 Nei så klart ikke! Men det er jo en penere måte å si det på. Anonymkode: c4154...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå