AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Gjorde det slutt med typen i går ut av frustrasjon over hvor slem han kan være til tider når vi krangler. Nå angrer jeg og spurte om han var på tinder noe han sa ja han var på. Jeg er såret og vil ha han tilbake, men føler det vanskeligere når han klarte å gjøre noe sånt etter et års forhold. At han ikke har noe respekt for det vi har/hadde?😭 Anonymkode: 37262...cc8
Nåleputa Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Han har avslutta forholdet for lenge siden ser det ut til…… -Ettersom han er på Tinder så kjapt 10
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 Folk takler slikt ulikt. Jeg har også gjort det samme da jeg har hatt det vondt etter brudd med eksen, kun for å forsøke å få tankene på noe annet. Anonymkode: 83b5c...978 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 For den som blir gått fra er det innafor å dra på Tinder når de selv vil, tenker jeg. For meg som ofte er den som har gjort det slutt har jeg ikke følt behov for det, og heller ikke følt at det var riktig mot den andre. Anonymkode: c75cb...cd9 7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For den som blir gått fra er det innafor å dra på Tinder når de selv vil, tenker jeg. For meg som ofte er den som har gjort det slutt har jeg ikke følt behov for det, og heller ikke følt at det var riktig mot den andre. Anonymkode: c75cb...cd9 For meg er det vondt uansett, og for meg kan det tilsi at han ikke elsker meg/ eller respekterer det vi hadde når han så fort klarer å sveipe på andre. Uansett om det var jeg som sa det var slutt eller ei. Jeg føler at man kanskje skal bearbeide tiden etter å sørge over forholdet man allerede hadde før man går videre? Fikk til svar nå av han at det var jeg som gjorde det slutt, og at han ikke har tid til å ha en "ventetid" på å finne den han skal slå seg til ro med. Han er bare 31.. Ber meg si om det finnes en vei tilbake eller ei mellom oss,. Men føler det er mer komplisert nå som han er på dating app, for det bare tilsier at følelsene hans ikke var like genuine. Føler jeg sitter fast her nå😭, når jeg egentlig ville bare ringe han i morges å si unnskyld. Nå er ting så kompliser. Ts. Anonymkode: 37262...cc8
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #6 Skrevet 22. januar 2022 Dere har jo gjort det slutt. Hvorfor skal du kreve ting av han etter det? Om han vil nyte det at han nå kan ligge med nye damer så må han få lov til det. Det er jo hele vitsen med å være singel. Forventet du at han skulle sitte hjemme å være lei seg å tenke på deg? 😂 Anonymkode: bf649...405 18
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #7 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): At han ikke har noe respekt for det vi har/hadde?😭 Det var jo du som gjorde det slutt. Men det kan jo hende at han har hatt profil på Tinder lenge før bruddet Anonymkode: 44a69...4dd 10
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #8 Skrevet 22. januar 2022 Den som blir dumpa har lov til å gjøre hva de vil, inklusive å trøsteligge med andre. Den beste måten å komme over noen er å komme under noen andre. Anonymkode: b0963...20c 10
Silva Pluvialis Skrevet 22. januar 2022 #9 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dere har jo gjort det slutt. Hvorfor skal du kreve ting av han etter det? Om han vil nyte det at han nå kan ligge med nye damer så må han få lov til det. Det er jo hele vitsen med å være singel. Forventet du at han skulle sitte hjemme å være lei seg å tenke på deg? 😂 Anonymkode: bf649...405 Det er jo normalt å være lei seg når man blir dumpet? Det er veldig rart, etter min mening, å lete etter en ny dagen etter et brudd. Er det så vanskelig for folk å være alene at de ikke kan være single et døgn engang? 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #10 Skrevet 22. januar 2022 35 minutter siden, AnonymBruker said: Gjorde det slutt med typen i går ut av frustrasjon over hvor slem han kan være til tider når vi krangler. Nå angrer jeg og spurte om han var på tinder noe han sa ja han var på. Jeg er såret og vil ha han tilbake, men føler det vanskeligere når han klarte å gjøre noe sånt etter et års forhold. At han ikke har noe respekt for det vi har/hadde?😭 Anonymkode: 37262...cc8 Så DU gjorde det slutt og da blir DU lei dæ fordi han går på Tinder!! Hadde gjort det samme som han og sagt fuck you..en konsekvens av dine egen handlinger..grow UP! Anonymkode: d5ad4...d95 12
IDGAF Skrevet 22. januar 2022 #11 Skrevet 22. januar 2022 Det er vel vanlig å lage seg Tinder raskt etter brudd? Betyr jo ikke at han leter etter noen å gifte seg med? Jeg hadde Tinder lenge før jeg møtte noen der etter det ble slutt med eksen. Var mer for å ha noe annet å tenke på, se at det fantes andre der ute, få bekreftelse/oppmerksomhet fra andre så det ikke skulle friste så fælt å løpe tilbake til eksen. 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #12 Skrevet 22. januar 2022 Det store spørsmålet er jo om han vil ha deg tilbake? Er svaret nei, så er det jo bare for deg å komme deg videre. Vil ha han deg tilbake, så må du tenke på at han er slem med deg når dere krangler. Vil du inn i det igjen? Sletter han Tinder og tar deg tilbake, så sier det det meste. Ta Tinder ut av ligningen og fokuser på dere Anonymkode: 12449...c88 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #13 Skrevet 22. januar 2022 Han er det nok for oppmerksomhet/føle seg bedre fordi han er nedfor. Anonymkode: 6a16b...de1 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #14 Skrevet 22. januar 2022 Jeg syns ikke man skal legge seg oppi hva den andre gjør når det er slutt. Det er over, du har ikke noe du skulle ha sagt om den andres liv lengre, i alle fall når det ikke er barn involvert (og såvidt da heller). Anonymkode: ffb5e...cd7 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #15 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det store spørsmålet er jo om han vil ha deg tilbake? Er svaret nei, så er det jo bare for deg å komme deg videre. Vil ha han deg tilbake, så må du tenke på at han er slem med deg når dere krangler. Vil du inn i det igjen? Sletter han Tinder og tar deg tilbake, så sier det det meste. Ta Tinder ut av ligningen og fokuser på dere Anonymkode: 12449...c88 Ja han vil ha meg tilbake og ber meg om å bestemme meg. Jeg føler at det at han i det hele tatt har lastet ned dette og sveipet er et slag i magen og gjør ting komplisert.. For jeg trodde vi betydde mer for hverandre enn som så. Han har alltid vært ærlig med meg uansett om det ville såret meg eller ei. Om han er på tinder eller ei. Han har riktig nok ikke snakket med noen enda (han viste meg tindern hans nå nettopp) men at han i det hele tatt har laget profil og sveipet er et slag i seg selv. Selvom jeg vet han ville slettet den hadde jeg tatt han tilbake igjen. Ts Anonymkode: 37262...cc8
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #16 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Så DU gjorde det slutt og da blir DU lei dæ fordi han går på Tinder!! Hadde gjort det samme som han og sagt fuck you..en konsekvens av dine egen handlinger..grow UP! Anonymkode: d5ad4...d95 Jeg gjorde det slutt fordi han ofte er veldig slem når vi krangler. Det er noe som ble sagt i affeksjon. Ts Anonymkode: 37262...cc8
Gjest Dævendøtte Skrevet 22. januar 2022 #17 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gjorde det slutt fordi han ofte er veldig slem når vi krangler. Det er noe som ble sagt i affeksjon. Ts Anonymkode: 37262...cc8 Nettopp. Dette er tydeligvis noe som gjentar seg, dere krangler og han er slem. Vil du ha det sånn? Hvis ja, ta han tilbake. Hvis nei, glem han og gå videre!
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #18 Skrevet 22. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja han vil ha meg tilbake og ber meg om å bestemme meg. Jeg føler at det at han i det hele tatt har lastet ned dette og sveipet er et slag i magen og gjør ting komplisert.. For jeg trodde vi betydde mer for hverandre enn som så. Han har alltid vært ærlig med meg uansett om det ville såret meg eller ei. Om han er på tinder eller ei. Han har riktig nok ikke snakket med noen enda (han viste meg tindern hans nå nettopp) men at han i det hele tatt har laget profil og sveipet er et slag i seg selv. Selvom jeg vet han ville slettet den hadde jeg tatt han tilbake igjen. Ts Anonymkode: 37262...cc8 Her må du altså ta deg sammen. Du DUMPER han. Snakker om slag i magen og bety noe for hverandre! Anonymkode: 12449...c88 13
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #19 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gjorde det slutt fordi han ofte er veldig slem når vi krangler. Det er noe som ble sagt i affeksjon. Ts Anonymkode: 37262...cc8 Du høres ikke spesielt grei ut du heller... Anonymkode: 7569f...65f 12
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #20 Skrevet 22. januar 2022 Så fordi han ikke takler et brudd på samme måte som deg så blir ting komplisert. hvis du tror du ikke betyr noe så kanskje kkke dere bør være sammen. Anonymkode: 9a141...cee 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå