AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Det smakte helt jævlig. Noe som er merkelig, siden begge er meieriprodukter, så det burde funket. Anonymkode: db0bb...3e1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Kesam er vel surt? Jeg synes vaniljesaus fungerer overraskende bra, men kanskje best for de som er vant til søtt i kaffen. Meierismør fungerer også, men best med stavmikser. Anonymkode: 96b47...9d2 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 Det som jeg synes er rart er at geiteost, iskrem og smør ikke smaker likt. Er jo meieriprodukter alt sammen............. Anonymkode: f9e79...ae3 11
solmåneogstjerner Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det smakte helt jævlig. Noe som er merkelig, siden begge er meieriprodukter, så det burde funket. Anonymkode: db0bb...3e1 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det som jeg synes er rart er at geiteost, iskrem og smør ikke smaker likt. Er jo meieriprodukter alt sammen............. Anonymkode: f9e79...ae3 Ikke sant?
Djungelvrål Skrevet 22. januar 2022 #7 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det smakte helt jævlig. Noe som er merkelig, siden begge er meieriprodukter, så det burde funket. Anonymkode: db0bb...3e1 Kesam er jo nesten fettfri og ja kan tenke meg at det var jæ…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #8 Skrevet 22. januar 2022 Hehehe. Vet om ei som prøvde med smør, til å lage kakao. Hun tenkte at det måtte funke, siden det var laget på melk. Ble en visst veldig ekkel kakao 😂 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kesam er vel surt? Jeg synes vaniljesaus fungerer overraskende bra, men kanskje best for de som er vant til søtt i kaffen. Meierismør fungerer også, men best med stavmikser. Anonymkode: 96b47...9d2 Kommer aldri til å skjønne at folk gidder å lage ekstra oppvask på den måten, men nå er jeg lat på det området også. Da oppvaskmaskinen røk, kasta jeg blenderen i søpla, fordi jeg ikke gadd å vaske den for hånd 🙃 Anonymkode: 0df09...1b6
Fuglemor Skrevet 22. januar 2022 #9 Skrevet 22. januar 2022 Havremelk er også godt. Men slår et slag for vaniljesaus
Ugresset Skrevet 22. januar 2022 #10 Skrevet 22. januar 2022 Prøv med vaniljeis neste gang, det funker utmerket. En kompis brukte vaniljeis på irish coffeen fordi han ikke hadde krem. 😁
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #11 Skrevet 22. januar 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Hehehe. Vet om ei som prøvde med smør, til å lage kakao. Hun tenkte at det måtte funke, siden det var laget på melk. Ble en visst veldig ekkel kakao 😂 Kommer aldri til å skjønne at folk gidder å lage ekstra oppvask på den måten, men nå er jeg lat på det området også. Da oppvaskmaskinen røk, kasta jeg blenderen i søpla, fordi jeg ikke gadd å vaske den for hånd 🙃 Anonymkode: 0df09...1b6 Jeg kommer aldri til å skjønne at folk gir så fullstendig faen i miljøet. Fungerende blender i søpla fordi oppvaskmaskinen røk 🥴 Anonymkode: 49d31...75a 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #12 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det smakte helt jævlig. Noe som er merkelig, siden begge er meieriprodukter, så det burde funket. Anonymkode: db0bb...3e1 Du tenker at ost i kaffen smaker godt? Kanskje du bør prøve Norvegia neste gang... Anonymkode: 5920e...98b
Forundret.. Skrevet 22. januar 2022 #13 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det smakte helt jævlig. Noe som er merkelig, siden begge er meieriprodukter, så det burde funket. Anonymkode: db0bb...3e1 Æsj! Blir ikke det nesten som å ta rømme oppi kaffen?? 😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå