Gå til innhold

Nei, ÆSJ! Dette var dumt! Jeg var tom for fløte så jeg prøvde med kesam i kaffen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det smakte helt jævlig. Noe som er merkelig, siden begge er meieriprodukter, så det burde funket.

Anonymkode: db0bb...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kesam er vel surt? Jeg synes vaniljesaus fungerer overraskende bra, men kanskje best for de som er vant til søtt i kaffen. Meierismør fungerer også, men best med stavmikser.

Anonymkode: 96b47...9d2

• Liker 1
Skrevet

Det som jeg synes er rart er at geiteost, iskrem og smør ikke smaker likt. Er jo meieriprodukter alt sammen.............

Anonymkode: f9e79...ae3

• Liker 11
Skrevet

Ta sukker i. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det smakte helt jævlig. Noe som er merkelig, siden begge er meieriprodukter, så det burde funket.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det som jeg synes er rart er at geiteost, iskrem og smør ikke smaker likt. Er jo meieriprodukter alt sammen.............

Anonymkode: f9e79...ae3

Ikke sant? 

Skrevet

:ler:

Anonymkode: 3a368...cda

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kesam er jo nesten fettfri og ja kan tenke meg at det var jæ…

Skrevet

Hehehe.

Vet om ei som prøvde med smør, til å lage kakao. Hun tenkte at det måtte funke, siden det var laget på melk. Ble en visst veldig ekkel kakao 😂

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kesam er vel surt? Jeg synes vaniljesaus fungerer overraskende bra, men kanskje best for de som er vant til søtt i kaffen. Meierismør fungerer også, men best med stavmikser.

Anonymkode: 96b47...9d2

Kommer aldri til å skjønne at folk gidder å lage ekstra oppvask på den måten, men nå er jeg lat på det området også. Da oppvaskmaskinen røk, kasta jeg blenderen i søpla, fordi jeg ikke gadd å vaske den for hånd 🙃

Anonymkode: 0df09...1b6

Skrevet

Havremelk er også godt. Men slår et slag for vaniljesaus 

Skrevet

Prøv med vaniljeis neste gang, det funker utmerket. 

En kompis brukte vaniljeis på irish coffeen fordi han ikke hadde krem. 😁

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hehehe.

Vet om ei som prøvde med smør, til å lage kakao. Hun tenkte at det måtte funke, siden det var laget på melk. Ble en visst veldig ekkel kakao 😂

Kommer aldri til å skjønne at folk gidder å lage ekstra oppvask på den måten, men nå er jeg lat på det området også. Da oppvaskmaskinen røk, kasta jeg blenderen i søpla, fordi jeg ikke gadd å vaske den for hånd 🙃

Anonymkode: 0df09...1b6

Jeg kommer aldri til å skjønne at folk gir så fullstendig faen i miljøet. Fungerende blender i søpla fordi oppvaskmaskinen røk 🥴

Anonymkode: 49d31...75a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du tenker at ost i kaffen smaker godt? Kanskje du bør prøve Norvegia neste gang...

Anonymkode: 5920e...98b

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Æsj! 

Blir ikke det nesten som å ta rømme oppi kaffen?? 😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...